Regina Šilinskaitė 1982 įstojo į Lietuvos Muzikos akademiją. 1984 – 1992 studijavo Vlados Mikštaitės dainavimo klasėje. Dalyvavo dainavimo interpretacijos kursuose 1992 Austrijoje (V.Šukys), 1993 Danijoje (P.Orlowitz), 1996 Vokietijoje (Josef Loible).
1992 debiutavo Kauno muzikiniame teatre Džildos vaidmeniu operoje Rigoletto. Keletą metų buvo kviečiama į Kauno muzikinio teatro premjeras.
1992 Sankt Peterburge laimėjo jaunųjų dainininkų konkursą „Baltijos žvaigždės”. Nuo 1998 Lietuvos Nacionalinio operos ir baleto teatro solistė.
Dainininkės repertuare 20 operinių vaidmenų, naujausi jų - Oskaras G.Verdi „Kaukių baliuje”, Džilda G.Verdi Rigoletto, Violeta G.Verdi La Traviata. 2004 už Valensjenos vaidmenį F.Leharo operetėje Die lustige Witwe buvo nominuota „Auksiniam scenos kryžiui”. Vienas įsimintiniausių vaidmenų - Eudoksija J.Halevy „Žydė”. Už šį vaidmenį 2005 dainininkė pelnė kultūros ministerijos premiją „Auksinį scenos kryžių” kaip geriausia metų operos solistė. R.Šilinskaitė yra parengusi keletą kamerinės muzikos programų. Solistė bendradarbiavo su dirigentais Yehudi Menuhinu, Ingo Ernst Reihlu, Jonu Aleksa, Liutauru Balčiūnu, Sauliumi Sondeckiu, Martynu Staškumi ir Vytautu Viržoniu. Regina Šilinskaitė – jau penkerius metus Molėtuose vykstančio bažnytinės muzikos festivalio „Šlovinkime Viešpatį stygomis ir dūdomis” organizatorė.
„Snieguoto pasaulio melodija“ (žodžiai S. Gedos) moters balsui, fleitai, altui ir klavesinui (2008)
Simfonija Nr. 8 „Ad Gloriam Dei“
Kerubino arijetė „Nion piu cosa son, cosa faccio“ iš operos „Figaro vedybos“
Nakties karalienės arija „Zum Leiden bin ich...“ iš operos „Užburtoji fleita“
Dies Irae
Acis and Galatea, oratorija, HWV 49
Requiem solistams, chorui ir orkestrui, K. 626
Stabat mater, sopranui, altui ,styginiams ir vargonams F-dur
Gloria, sopranui, chorui ir orkestrui, FP 177
Viktoria und ihr Husar, operetė (Lia San )
Karmen / Carmen (Micaela, Frasquita)
The Little Sweep (Julia)
Meilės eliksyras / L’elisir d’amore (Adina)
Lucia di Lammermoor (Lucia)
Faust (Margaritta)
Žydė / L’ebrea (Eudoxie)
Hansel und Gretel (Sandmannchen, Taumannchen )
Paganini (Bella)
Di lustige Witwe (Valensjena)
Pagrobimas iš Seralio / Die Entfuhrung aus dem Serail (Konstanca)
Don Žuanas / Don Giovanni (Donna Elvira)
Hofmano pasakos / The Tales of Hoffman (Olimpia)
Gianni Schicchi (Lauretta)
Šikšnosparnis / Die Fledermaus (Adele)
Čigonų baronas / Der Zigeunenbaron (Arsena)
Vienos kraujas / Wiener Blut (Pepi, Franci)
Rigoletto (Gilda)
Kaukių balius / Un Ballo in Maschera (Oskaras / Oscar)
La Traviata (Violetta)
Valkirija (Zyglinda)
Joana Gedmintaitė
Teatras turi dvi puikias Elvyras - dramatines gaideles akcentuojančią R. Šilinskaitę, kurios repertuare šis vaidmuo galbūt kiek neįprastas, bei I. Zelenkauskaitę.
R. Šilinskaitės atliekama malda ir kreipimasis į Chosė III veiksme nuskambėjo labai sugestyviai - kaip desperatiškas, iš pat širdies gelmių kylantis prašymas grįžti, apsigalvoti. Nuoširdumas visuomet paveikia.
R. Šilinskaitės entuziazmas tryško per kraštus, ir, žiūrint į ją, apie scenos jaudulį net minties nekilo, regis, buvimas scenoje solistei yra šventė, kuri džiugino gausius dainininkės gerbėjus. Patyrusiai dainininkei rūpesčių nekėlė ir muzikinis tekstas.