Lauryna Bendžiūnaitė (gim. 1981 02 18) yra Lietuvos Valstybinio simfoninio orkestro operos kompanijos Bohemiečiai narė. Ji studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje prof. R. Maciūtės dainavimo klasėje (baigė 2008) ir Karališkoje muzikos akademijoje Londone (Royal Academy of Music) prof. J. Mammen dainavimo klasėje.
Nuo 2011 m. rugsėjo mėn. ji yra Balso Akademijos (Voice Academy, Cardiff) stažuotoja pas prof. D. O‘Neill ir damą Kiri Te Kanawa.
2003 tarptautiniame konkurse Kijeve „XXI amžiaus menas“ laimėjo pirmąją vietą;
2006 „V. Jonuškaitės-Zaunienės“ konkurse užėmė antrąją vietą;
2010 konkurse „Pavarotti Prize“ laimėjo pagrindinį prizą;
2011 žurnalo „Moteris“ nominacijoje „Metų atradimas“ paskelbta nugalėtoja.
Jos repertuare yra šios partijos: Sophie (Massenet), Joanna (Sondheim), Ksenia (Mussorgsky), Pamina, Pirma dama (W.A.Mozart), Nerina (Haydn), Semele (G.F.Handel), Michaela (G.Bizet), Musetta, Lisette (G.Puccini).
L. Bendžiūnaitė dalyvavo šiuose festivaliuose:
2006 m. VOX Academia (Lietuva);
2007 m. XI Tarptautiniame Thomo Manno;
2007 m. IX Tarptautiniame kamerinės muzikos festivalyje;
2007 m. “Muzikų parade”;
2008 m. Kultūros dienose Frankfurte organizuotose Europos Centrinio Banko – Europos Sąjunga;
2009 m. Londono festivalyje Tower Festival Gala koncertavo su dama Kiri Te Kanawa.
Solistė koncertavo su Nacionalinės filharmonijos kameriniu orkestru, Musica Humana, Valstybiniu simfoniniu orkestru, Branderburgo SO, Norrkoeping SO ir Londono Sinfonietta; dainavo Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre, bendradarbiavo su dirigentais A. Vizgirda, R. Šerveniku, G. Rinkevičiumi, M. Pitrėnu, M. Kutson, T. Pinnock, P. Ringborg, R. Stapleton ir seru Ch. Mackerras.
2011 metų rugpjūčio mėn. L. Bendžiūnaitė debiutavo Karališkoje Švedijos Operoje G. Puccini Bohemoje Miuzettos vaidmenyje, dirigentas M. Zanetti.
Opera Kirvirsavero sala / Kirvirsaver Island
Ilgo rudens muzika
Beni sais-tu
Komm, Jesu, komm, motetas, BWV 229
„Karūnavimo mišios“, soprano partija / ”Kronungs Messe” / Coronation K 317
Saa tag mit hjerte, balsui ir fortepijonui
Mit einem gemalten Band, balsui ir fortepijonui, op.83/3
Ouvre ton Coeur
Vergebliches Standchen
Beau soir, daina balsui ir fortepijonui, L.6
Romansas, balsui ir fortepijonui, L.79
Les cloches, daina balsui ir fortepijonui, L. 79/2
Payasage sentimental, daina balsui ir fortepijonui, L.45
Voici que le printemps, romansas balsui ir fortepijonui, L. 52
Les filles de Cadix
Voici que le Printemps
Gruß (Leise zieht durch mein Gemüt), daina balsui ir fortepijonui, Op. 19a/5
Das Veilchen / “Našlaitė”, daina balsui ir fortepijonui, K.476
Ridente la calma, balsui ir fortepijonui, K.152
La nina criolla pasa
Steal Away
Spring Waters
The little Island
A Dream
Tres Canciones Espanolas: En Jerez de la Frontera, Adela, De ronda
La Maja Dolorosa
El Mirar de la Maja
Souvenir de mon enfance, Trois petites chansons: La petite pie, La corobeau, Tchitcher – Iatcher
Die Forelle (In einem Bächlein helle), daina balsui ir fortepijonui, D. 550 (op. 32)
Intermezzo, balsui ir fortepijonui, iš ciklo Liederkreis, op. 39/2
Widmung, balsui ir fortepijonui, iš ciklo Myrten, op. 25/1
Auch kleine Dinge balsui ir fortepijonui
Er ist’s, balsui ir fortepijonui
То было раннею веснои
Ах милый мой
Opera „Karmen“, Fraskitos partija (ištraukos)
Carmen (Michaela)
Opera „Meilės eliksyras“, Adinos partija
Opera „Girtuoklio išblaivinimas“ („Der bekehrte Trunkenbold“), Mary partija
Semele (Semele)
La Fedelta Premiata (Nerina)
Werther (Sophie)
Opera „Figaro vedybos“, Siuzanos partija (ištraukos)
Opera „Užburtoji fleita“, Pirmosios damos partija / Die Zauberflote
Užburtoji fleita / Die Zauberflote (Pamina)
Boris Godunov (Ksenia)
Opera „Mitas konceptualiai. Jurgio pasakojimai“, soprano partija / Myth in conceptual meaning. St. George’s tales
La Boheme (Musetta)
La Rondine (Lisette)
Operetė „Balius Savojoje“, Tangolitos partija / Ball in Svoya
Cunegonde, Glitter and be Gay, Candide
Leila, Me voi la seule dans la nuit, Les pecheurs de perles
Linda, Ah, tardai troppo, Linda di Cxamounix
Norina, Quel guardo li Cavaliere, Don Pasquale
Marguerite, The Jewel Song, Faust
Vadoro, pupille, Kleopatros arija iš op. "Julijus Cezaris Egipte" (Giulio Cesare in Egitto), II v.
How beutiful are the feet of them, iš oratorijos "Mesijas" (Messiah)
Monica, Monica’s Waltz, The Medium
Deh vieni, non tardar, Suzanos arija iš operos Le nozze di Figaro, 4 v.
Batti, batti, o bel Masetto, Cerlinos arija iš op. Don Giovanni, I v.
Vedrai, carino, Cerlinos arija iš op. Don Giovanni, II v.
Blondchen, Welche Wonne, Welche Lust, Die entfuhrung aus dem serail
Madame Laura Alma grande e nobil core, I due baroni
Pamina Ach, ich fuhl’s, Die Zauberflote
Antonia, Elle a fui, la tourterelle, Les Contes
Olympia, Les oiseaux dans la charmill
Lauretta, O mio babbino caro, Gianni Schicchi
Magda, Chi il bel sogno di Doretta, La Rondine
Nannetta, Sul fil d’un soffio etesio, Falstaf
Oscar, Saper voreste, Un ballo di maschera
Annchen, Kommt ein schlanker Burch gegangen, Die freischutz
Lauryna Bendžiūnaitė-sopranas, Vytenis Gurstis-fleita, Martynas Levickis-akordeonas ir Mantautas Katinas-fortepijonas
"Als Lauryna Bendziunaite und Dovile Bagonaite dann mit ihrem Konzert begannen, breitete sich Stille aus im "Senator-Thomsen-Hauss". Die ganze Kraft der Stimme der Sopranistin erfüllte den Raum und ließ dem ein oder anderen Besucher den Atem verschlagen."
Laurynos Bendžiūnaitės Sofi (Šarlotės sesuo) – šviesos spindulėlis niūriame net ir tiesiogine scenografijos spalvyno prasme (scenografas Jonas Morrelis, kostiumų dailininkas Juozas Statkevičius, šviesų dailininkas Peteris Mumfordas) operos aistrų pasaulyje. Negali nežavėti skaidrus kaip varpelis jaunos solistės balsas ir autentiškas, jaunatviškas asmenybės gyvybingumas.