Laima Domikaitė (Kvaraciejienė) gimė 1958 06 16 Vilniuje. Baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje solinį dainavimą (1983), stažavosi pas E.V.Obrazcovą Maskvos Didžiajame teatre (1984-1985) ir Graco (Austrija) aukštesniojoje muzikos mokykloje (1991-1992). Nuo 1983 Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro solistė. Stažuotės metu Maskvos Didžiajame teatre sukurti operų vaidmenys: Olga (P.I.Čaikovskio „Eugenijus Oneginas”), Grafienė ir Polina (P.I.Čaikovskio „Pikų dama”), Končakovna (A.Borodino „Kunigaikštis Igoris”), Karmen (G.Bizet „Karmen”). Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre sukurti operų vaidmenys: Fenena (G.Verdi „Nabukas”), Sudzuki (G.Puccini „Madam Baterflai”), Madalena (G.Verdi „Rigoletas”), Karmen (G.Bizet „Karmen”), Kunigaikštienė (G.Puccini „Sesuo Andželika”), Alisa (G.Donizetti Lucia di Lammermoor), Morta, Zybelis (Ch.Gounod „Faustas”), Mama Liučija (P.Mascagni „Kaimo garbė”), Senė (B.Kutavičiaus „Lokys”), Motina (B.Dvariono „Dalia”) ir kt. Koncertuose atliko Dalilos partiją (C.Saint-Saens’o opera "Samsonas ir Dalila").
Koncertavo su daugeliu dirigentų ir orkestrų Lietuvoje, Rusijoje, Latvijoje, Estijoje ir kitose Europos šalyse, taip pat su Nacionalinės filharmonijos orkestru (dirigentas Juozas Domarkas), Lietuvos kameriniu orkestru (dirigentas Saulius Sondeckis), Rygos simfoniniu orkestru (dirigentas T.Miagis). Solistė rengia teminius rečitalius, atliko alto partijas daugelyje stambios formos kūrinių: G.Verdi ir W.A.Mozarto "Requiem", J.S.Bacho Mišiose h-moll, "Mato pasijoje", G.Rossini, D.Scarlatti, G.Pergolesi, A.Vivaldi "Stabat Mater", G.F.Handelio oratorijose "Messiah", "Samson", G.Mahlerio III-ojoje irVIII-ojoje simfonijose, P.Hartmanno I-ojoje simfonijoje, A.Schoenbergo Gurre-Lieder.
1992 Laima Domikaitė dalyvavo Ispanijoje atliekant J.S.Bacho Mišias h-moll (dirigentasYehudi Menuhinas), Vokietijoje Schleswig-Holsteino festivalyje atliekant W.A.Mozarto "Requiem" (dirigentas Justus Frantzas). 1999 dalyvavo vargoninės muzikos koncertuose bei pirmą kartą Lietuvoje atliekant H.Purcellio mišias Come ye sons of art, away (Birthday Ode for Queen Mary) su Lietuvos kameriniu orkestru. Lietuvių operoje Čikagoje atliko Mamos Liučijos vaidmenį P.Mascagni operoje „Kaimo garbė” (2005).
Mišios h-moll
"Mato pasijos"
"Mesijas”
"Samsonas"
"Requiem"
"Stabat Mater"
"Come ye sons of art, away" (Birthday ode for Queen Mary), solistams, chorui ir instrumentams, Z. 323
"Stabat Mater"
"Stabat Mater"
„Iš žydų liaudies poezijos”, dainų ciklas sopranui, mecosopranui, tenorui ir orkestrui
"Requiem"
"Stabat Mater"
Karmen (Karmen)
Kunigaikštis Igoris (Končakovna)
Lucia di Lammermoor (Alisa)
Dalia (Motina)
Faustas (Morta, Zybelis)
Lokys (Senė)
Cavalleria Rusticana (Mama Lucia)
Madam Baterflai (Sudzuki)
Sesuo Andželika (Kunigaikštienė)
Samsonas ir Dalila (Dalila)
Eugenijus Oneginas (Olga)
Pikų dama (Grafienė ir Polina)
Nabukas (Fenena)
Rigoletas (Madalena)
Simfonija Nr.1
Simfonija Nr.3
Simfonija Nr.8
...L.Domikaitė tiesiog neatpažįstama – štai vaidmuo, ir veikalui suteikęs reikiamą spalvą, ir atvėręs solistės vokalo bei vaidybinius sugebėjimus. Tokį spektaklį vertėtų ne vien dažniau savo publikai, o ir kaimynams parodyti.
”Sister Angelica was an excellent opportunity for both the soloists and the women‘s chorus to demonstrate their professionalism,” said the producer, Eligijus Domarkas. ”It was as if the part of the Duchess was specially written so that we could admire Laima Domikaite‘s contralto”