Karolina Juodelytė gimė 1990 m. Vilniuje. 1996-2008 metais mokėsi Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje. Iki 2003 m. mokėsi chorinio dirigavimo klasėje, vėliau perėjo į muzikos teorijos skyrių, kurį ir baigė (dr. Vytautės Markeliūnienės klasė). Nuo 2003 m. pradėjo groti vargonais kaip fakultatyvinį dalyką pas mokytoją V. Prekerytę. 2008-2012 m. studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje vargonų (doc. Gedimino Kviklio klasė) ir muzikologijos (dr. Jono Vilimo klasė) specialybes. 2010 m. studijavo Vienos muzikos ir vaizduojamųjų menų universitete pas prof. Roman Summereder (pagal Erasmus mainų programą), o 2011 m. stažavosi J. Sibeliaus muzikos akademijoje Helsinkyje pas vargonų profesorių Kari Jussila bei klavesiną pas prof. Anssi Mattila (pagal Nordplus mainų programą). 2012-2014 m. vargonų magistro studijas su pagyrimu baigė Detmoldo (Vokietija) aukštojoje muzikos mokykloje pas prof. dr. Martin Sander bei Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje pas prof. Virginiją Survilaitę. Nuo 2014 m. yra priimta į vargonų solisto klasę (Konzertexamen) bei paraleliai studijuoja bažnytinę muziką Detmoldo aukštojoje muzikos mokykloje (vargonai pas prof.dr. M. Sander, vargonų improvizacija – prof. T. A. Nowak, orkestro dirigavimas – prof. K.H.Bloemeke, choro dirigavimas – F. Lohmann).
Tarptautiniai ir respublikiniai konkursai:
• 2006 m. K. Juodelytė dalyvavo respublikiniame Jono Žuko jaunųjų vargonininkų konkurse (III vieta).
• 2010 m. – respublikiniame Juozo Naujalio jaunųjų vargonininkų konkurse, kur pelnė pirmąją vietą.
• 2011 m. ji laimėjo pirmąją premiją tarptautiniame M. K. Čiurlionio pianistų ir vargonininkų konkurse bei specialiuosius prizus už geriausią M. K. Čiurlionio kūrinių atlikimą, geriausią M. K. Čiurlionio fugos b-moll atlikimą, kūrybišką šiuolaikinės muzikos interpretaciją, artistiškiausią pasirodymą, jauniausios finalistės vardą bei galimybę koncertuoti Vilniaus filharmonijoje ir Kristupo vasaros festivalyje.
• 2012 m. laimėjo trečiąją premiją tarptautiniame L. Janačeko pianistų ir vargonininkų konkurse Brno mieste (Čekija).
• 2014 m. tapo prizininke Detmoldo aukštosios muzikos mokyklos konkurse keturių instrumentų kategorijoje.
• 2014 m. pelnė specialųjį prizą už geriausią antrąjį turą tarptautiniame P. Eben konkurse Opavoje (Čekija).
• 2015 m. laimėjo antrąją vietą bei specialųjų prizą už geriausią J.P.Sweelincko atliktą kūrinį 9-ajame tarptautiniame J.P.Sweelincko konkurse Gdanske (Lenkija).
K. Juodelytė dalyvavo įvairiuose meistriškumo kursuose tarp kurių G. Bovet, J. Tůma, H. Lucke, T. Jellema, D. Tagliente, S. Cherepanov, H. O. Ericsson, M. Radulescu, D. Roth ir kt. Kaip solistė ir kamerinės muzikos atlikėja ji nuolat dalyvauja įvairiuose vargonų muzikos festivaliuose bei koncertuose Lietuvoje, Austrijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Vokietijoje, Čekijoje ir Rusijoje.
Už pirmąją vietą tarptautiniame M. K. Čiurlionio konkurse bei už trečiąją vietą tarptautiniame L. Janačeko konkurse, 2012 m. ir 2013 m. ji gavo Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės ir Seimo Pirmininkės Irenos Degutienės padėkas. Nuo 2013 iki 2014 buvo DAAD stipendiatė, 2014-2015 m. gavo Detmoldo aukštosios muzikos mokyklos stipendiją (GFF). Nuo 2015 m. yra A.Toepfer fondo stipendiatė (Concerto Musikstipendium).
XII. Vajo, 1 tono
Tiento XXV
X. Obra de 8 tono alto. Ensalada
„Offertoire sur les grands jeux“ iš „Messe pour les Paroisses“
Trio Sonata c-moll, BWV 526
Trio super „Herr Jesu Christ, dich zu uns wend“, BWV 655
Tokata ir fuga E-dur, BWV 566
Tokata ir fuga C-dur, BWV 566a
Pasakalija c-moll, BWV 582
Tokata, Adagio ir Fuga C-dur, BWV 564
Preliudas ir fuga Es-dur, BWV 552
Preliudas ir fuga G-dur, BWV 550
Fantazija ir fuga g-moll, BWV 542
Koncertas vargonams op. 4 No.1 (Transkripcija vargonams solo – M. Dupré)
Koncertas vargonams ir styginių kvartetui op. 4 No.1
Preliudas g-moll, BuxWV 149
Preliudas fis-moll, BuxWV 147
Chromatinė fantazija
Choralinė fantazija „Was kann uns kommen an für Not”
Toccata Prima
Fantasie sopra ut.re.mi.fa.sol.la
Koncertas d-moll, BWV 596
Sonata Nr.2 d-moll op. 60
Choralinė fantazija ir fuga „Wachet auf, ruft uns die Stimme“ op. 52 Nr. 2
Choralinė fantazija „Alle Menschen müssen sterben”, op. 52, Nr. 1
Tokata ir fuga a-moll, op. 80
Preliudas ir fuga g-moll, WoO 10
Choralinis preliudas „Herzlich tut mich verlangen” iš „11 choralinių preliudų“ op.122
Choralinis preliudas ir fuga „O Traurigkeit, o Herzeleid“WoO 7
Tokata h-moll
Preliudas ir fuga BACH tema
Simfonija vargonams Nr.6 op. 59
„Sicilienne“ ir „Clair de Lune“ iš suitos Nr.2 op.53
Fantazija A-dur iš “Trois Pieces”
Choralas Nr.2 h-moll, CFF 106
Preliudas, fuga ir variacija, op. 18
Preliudas ir fuga Alain tema , op. 7
Simfonija vargonams ir orkestrui Nr.1, op. 42
Malda
Preliudas Nr. 3 G-dur ir Nr. 4 D-dur
Fuga „Kyrie de angelis“
Preliudas ir fuga a-moll
Fuga cis-moll, Fuga c-moll “Kyrie eleison”, Fuga b-moll
„La verbe“ ir „Deu parmi nous“ iš „La Nativite du Seigneur“
„Communion“ ir „ Sortie“ iš „Messe de la Pentacôte“
„Švytėjimas“
Poèmes
Fantazija Nr.1, Nr.2 ir Moto ostinato iš ciklo „Nedělní Hudba“
Mažoji choralinė partita „O Jesu, all mein Leben bist du“
Litanies
Malda
„Gebrochene Flügel”
„Karolinos muzikalumas susietas su loginiu mąstymu, kas ypač svarbu vargonų muzikos atlikėjui. Ši sintezė leidžia pasiekti didžiausią muzikos gelmę, jos supratimą. Atlikėja ne tik išjaučia, bet ir išanalizuoja muzikinį kūrinį, keldama sau aukščiausius reikalavimus. Čia jai gelbsti jos erudicija, inteligencija, muzikalumas. Per muzika Karolina atskleidžia ir savo vertybių skalę.“