Operos solistė Julija Karaliūnaitė kuria vaidmenis Lietuvos Nacionaliniame operos ir baleto teatre (LNOBT). Yra dalyvavusi Lietuvos Nacionalinio operos ir baleto teatro stažuotojų programoje. Solistė yra Jeruzalės (Izraelis) ir Narvos (Estija) operos festivalių kviestinė solistė. Jos repertuare Ksenija (M. Musorgskis “Borisas Godunovas“, LNOBT), Ortlindė (R. Wagneris “Valkirija”, LNOBT), Miuzetė (G. Puccini “Bohema”, LNOBT, Jeruzalės vasaros operos festivalis, Narvos operos festivalis). Šiuo metu J. Karaliūnaitė ruošia Rusalkos (A. Dvoržak „Rusalka“) ir Lolos (P. Mascagni „Cavalleria rusticana“) vaidmenis Jeruzalės operos festivaliui bei Tatjanos (P. Čaikovskis „Eugenijus Oneginas“) vaidmenį Narvos operos festivaliui. Solistė yra ne vieno konsurso laureatė ir diplomantė, tarp kurių Italijoje Romos mieste vykęs tarptautinis dainininkų konkursas, kuriame ji tapo laureate. Dainininkė yra dalyvavusi įvairiuose festivaliuose – Pažaislio, Druskomanija, NOA, Ultima (Oslas). Buvo surengusi rečitalį Kopenhagoje. Taip pat yra dainavusi Švedijos, Norvegijos, Latvijos scenose. Atlikėja savo kūrybiniame kelyje nemažai dėmesio skiria šiuolaikinei muzikai, dalyvauja šiuolaikinės muzikos festivaliuose, yra sukūrusi vaidmenų kompozitorių O. Narbutaitės, R. Šerkšnytės, S. Mickio, L. Paulauskio, A. Navicko, G. Holloway operose, yra atlikusi kompozitoriaus G. Gelgoto premjerinius kūrinius. Ji taip pat dalyvauja Estijos, Švedijos, Norvegijos ir Lietuvos šiuolaikinės muzikos projekte NB8 ART. Su ansambliu CLASSIC+ 2022 m. dainininkė įrašė šiuolaikinių lietuvių kompozitorių albumą „Compose Me | Sukurk mane“.
"Undinė", Undinė
"Eugenijus Oneginas", Tatjana
"Cavaleria rusticana" Lola
"Otello", Dezdemona
"Turandot", Liu
„Bohema“, Miuzetė
„Penki Merės stebuklai“, Panelė
„Borisas Godunovas“, Ksenija
„Valkirija“, Ortlindė
„Traviata“, Annina
„Manon“, Puset
„Norma“, Clotilda
„Kornetas", Magdalena, 1- oji Sirena, 1-oji Dama, 1-as Nežinomas balsas
operetė „Šikšnosparnis“, Ida
op. "The Singing Lesson",
op. "Trys seserys",
op. "Mamulė Mū".
„Kalėdinė oratorija“ (Oratorio de Noël, op 12)
"Stabat Mater"
Trakų Vokės dvaro sodyba, Vilnius
JULIJA KARALIŪNAITĖ, sopranas
SIMONA ZBARAUSKAITĖ, fortepijonas
VIKTORIJA SMAILYTĖ, arfa
AGNĖ DŪKŠTAITĖ, akordeonas
"Vilniaus apskrities viešoji A. Mickevičiaus biblioteka", Vilnius
JULIJA KARALIŪNAITĖ, sopranas
Čiurlionio kvartetas
Narva opera festival, Estonia
Conductor Atvars Lakstigala
JULIJA KARALIŪNAITĖ, soprano
MARIJA JELIC, soprano
MAAYAN TSUK-RAN, soprano
RAIMONDS BRAMANIS, tenor
ATLAN KARP, bariton
DENIS SEDOV, bass
Narva opera festival, Estonia
Narvas etendub Neeme Kuninga lavastuses Puccini "La Bohème"
Galerii: Narva ooperipäevadel etendus Puccini "Boheem"
Stage director Neeme Kuningas
Conductor Atvars Lakstigala
Jerusalem lyric opera festival, Israel
Stage director Neeme Kuningas
Conductor Atvars Lakstigala
Vienybės aikštė, Pakruojis
JULIJA KARALIŪNAITĖ, sopranas
KAMILĖ BONTE, sopranas
VLADIMIRAS PRUDNIKOVAS, bosas
NIJOLĖ RALYTĖ, fortepijonas
"Ypatingų simpatijų susilaukė stebuklingai gražus, nepaprastai šiltas Julijos Karaliūnaitės balsas. Tokio pasakiško tembro seniai negirdėjome Maskvoje. "
Julija Karaliūnaitė koncertuoja, dainuoja operos spektakliuose, ir to tarsi pakaktų. Tačiau ji dar yra matematikos mokslų daktarė, dėsto Gedimino technikos universitete ir Vilniaus kolegijoje. Nors, tiesa sakant, ta jauna, bohemiškai atrodanti moteris nepanaši nei į pedagogę, nei į solistę, juolab – į darbų nualintą žmogų. Julė Šiurkutė Šaltinis: 15min
Operos solistę Juliją Karaliūnaitę nuo vaikystės žavi lietuviškos dainos.
Intriguojančiai skambantis „NB8 ART“ pavadinimas slepia įdomų tarptautinį menininkų sambūrį, muzikines istorijas audžiantį per muzikos ir vaizdo sąveikos improvizacijas. Prieš dvejus metus Rietave pradėtame projekte bendradarbiauja keturių Baltijos ir Šiaurės valstybių muzikantai bei vaizdo kūrėjai: Julija Karaliūnaitė (sopranas), Simona Zbarauskaitė (fortepijonas), Janas Liljekvistas (kompozitorius, smuikas, elektronika, Švedija), Robertas Jürjendalas (elektrinė gitara, Estija), Steinaras Yggesethas (kompozitorius, elektronika, Norvegija), Viktorija Smailytė (arfa), Jūratė Relevičiūtė (grafika), Ričardas Rickevičius (vaizdo režisūra). Su projekto, jau spėjusio surengti ne vieną įsimintiną pasirodymą tiek Lietuvoje, tiek Švedijoje, autorėmis – pianiste Simona ZBARAUSKAITE, operos soliste Julija KARALIŪNAITE ir vaizdo menininke Jūrate REKEVIČIŪTE – kalbamės apie jų sumanymo aktualumą, gastroles ir netgi artėjantį Lietuvos šimtmetį.
Julija Karaliūnaitė – unikalus žmogus, nes operinį dainavimą ji geba derinti su scenai iš pirmo žvilgsnio tolima sritimi matematika (ją dėsto Vilniaus kolegijoje ir Gedimino technikos universitete). Vilniaus universitete mokslininkė apgynė daktaro disertaciją (2010), tačiau nepamiršo ir Balio Dvarionio dešimtmetėje muzikos mokykloje įgytų muzikinių žinių – ten mokėsi skambinti fortepijonu, – tad įstojo į Lietuvos muzikos ir teatro akademiją ir prof. Irenos Milkevičiūtės klasėje 2012 m. baigė dainavimo bakalauro studijas. Vis dėlto matematika ir muzika nėra taip toli viena nuo kitos. Kaip teigia dainininkė, muzikoje, ypač šiuolaikinėje, matematinis, struktūrinis mąstymas be galo reikalingas: „Vokalinėje muzikoje svarbu teisingai atlikti tekstą, tačiau scenoje dominuoja atlikėjo jausmai, charizma, gebėjimas kurti alchemiją su kolegomis ir klausytojais. Aukštoji matematika taip pat yra tam tikras, ne visiems įkandamas, menas, reikalaujantis ne tik loginio, bet ir platesnio, abstraktaus mąstymo, labai geros atminties. Jausmus ten sukelia labiau intelektiniai tavo laimėjimai, suvokimai, įžvalgos. Galima palyginti su auštant kalnuose stebima taiči meistro treniruote – tyla, susikaupimas, šaltas grožis. Didinga! Ir visai matematika nesausa, kaip daugeliui atrodo nuo mokyklos laikų. Kita vertus, apie muzikus, ypač apie dainininkus, taip pat gajus mitas, kad šie daug ilsisi, valgo, per repeticijas ištisai juokauja – koks čia darbas? O iš tikrųjų, ypač jei turi nemažą krūvį, šis darbas reikalauja racionalaus planavimo, tinkamo jėgų išdėstymo. Dažniausiai dirbi kolektyve, o ten netrūksta psichologinės įtampos. Kaip kažkas teisingai pasakė – turi turėti dramblio odą ir drugelio širdį.“