Indrė Petrauskaitė, pianistė, mokėsi Kauno J.Naujalio menų gimnazijoje (mokytojos Birutės Kumpikienės fortepijono klasėje). Mokydamasi surengė solo ir kamerinės muzikos rečitalius, koncertavo su Lietuvos nacionaliniu simfoniniu orkestru, 1993 tarptautiniame Stasio Vainiūno konkurse laimėjo III premiją. 1995 baigė J.Naujalio vidurinę menų gimnaziją ir įstojo į Lietuvos muzikos ir teatro akademiją (prof. Veronikos Vitaitės fortepijono klasę). Mokydamasi Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, dalyvavo tarptautiniuose konkursuose. Pianistę lydėjo sėkmė - Senigalijoje (Italija) - II vieta, Kanadoje (Liudmila-Knezkova Hussey tarptautinis konkursas) - III vieta, Latvijoje (Alternativa 97) - Grand Prix; 1999 M.K.Čiurlionio tarptautiniame pianistų ir vargonininkų konkurse - III vieta. Pianistė dažnai koncertavo su Lietuvos nacionaliniu simfoniniu, Lietuvos valstybiniu simfoniniu, Lietuvos kameriniu orkestrais. Koncertavo Norvegijos Karališkai šeimai 1998 Vilniuje vykusioje Europos šalių vadovų konferencijoje, dalyvaujant dvylikai Europos šalių prezidentų, atliko F.Chopin koncertą. Su Bacho akademijos jungtiniu jaunimo orkestru, diriguojant Helmuth Rilling kaip solistė koncertavo Vilniaus, Rygos, Sankt-Peterburgo filharmonijų salėse. Bendradarbiavo su Valstybiniu Vilniaus kvartetu, koncertavo Pažaislio festivalyje.
2000 baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademiją, įgydama magistro laipsnį, ir įstojo į Londono Karališkąją muzikos akademiją (Prof. Christopher Elton fortepijono klasė), kur mokėsi ketverius metus, įgydama magistro laipsnį. Londone, St.Martin in the Fields salėje surengė solo ir kamerinės muzikos rečitalius, koncertavo su London Soloists orkestru, Londono Karališkosios muzikos akademijos simfoniniu orkestru, koncertavo Santander festivalyje Ispanijoje. Studijų Londone metu pianistė aktyviai dalyvavo meistriškumo kursuose, kur grojo daugeliui įžymių pedagogų ir atlikėjų: Alexander Satz, Michael Roll, John O’Conor, Ferenc Rados, Robert Levin, Boris Berman, Emanuel Krasovsky, Leif Ove Andsnes.
Partita B-dur / Partita in B flat Major, BWV 825
French suite in C minor BWV 813
English suite in A minor BWV 807
Partita in A minor BWV 827
Partita in D major BWV 828
Gerai Temperuotas Klavyras, (rinktiniai) / The Well-Tempered Clavier, BWV 846-69, Preludes and Fugues book I: C sharp minor, F sharp Major, G Major, G sharp minor, B flat Major
Gerai Temperuotas Klavyras, (rinktiniai) / The Well-Tempered Clavier, BWV 870-93, Preludes and Fugues book II: F minor, A minor
Capriccio sopra la lontananza del suo fratello dilettissimo (Capriccio on the Departure of his Most Beloved Brother) in B flat major, BWV 992
Sonata no. 13 Quasi una fantasia in E flat major op. 27/1
Sonata no.30 in E major op. 109
Sonata no. 31 in A flat major op. 110
Six Bagatelles op.126
Sonata no. 6 in F major op.10/2
Sonata no. 17 in D minor op. 31/2
Sonata no.32 in C minor op.111
Impromptu no. 1 in A flat major, Op.29
Nocturne no. 8 in D flat major op.27.no.2
Mazurkos / Mazurkas: A minor op.17 no.4, C sharp minor op.30 no. 4, F minor op.7 no.3
Fantaisie in F minor, op. 49
Baladė / Ballade no.2 in F major, op. 38
Scherzo no. 1 in B minor op.20
Scherzo no. 2 in B flat minor op.31
Scherzo no. 3 in C sharp minor op.39
Scherzo no. 4 in E major op.54
Sonata in F sharp minor op.25 no. 5
Walzer (from Faust)
Sonata in C Major Hob. XVI: 50
Sonata in D Major Hob. XVI: 33
Sonata in A flat Major Hob. XVI: 46
Etudes de concert (3) S 144, no. 2 La leggierezza, in F minor
Etudes de concert (2) Gnomenreigen
Sonata in B minor S 178
Rinktinės pjesės iš "20 Žvilgsnių į Kūdikėlį Jėzų" / Vingt regards sur l'Enfant-Jésus, No. 11 Premiere Communion de la Vierge, No. 13 Noel
Sonata in G major KV 283
Sonata in C major KV 545
Sonata in F major KV 494/533
Pieces from Cinderella (6), op 102
Sonata no 3 in A minor op 28
Sonata no 6 in A major op 82
Miroirs
La Valse
Sonata in D minor K.141
Sonata in E major K. 162
Sonata in B minor K. 197
Sonata in D major K. 492
Gretchen am Spinnrade
Der Doppelganger (from Schwanengesang)
Im Dorfe
Der sturmische Morgen (from Winterreise)
Fruhlingsglaube
Der Muller und der Bach (from Mullerlieder)
Standchen von Shakespeare
Widmung
Fantazija C-dur / Phantasie in C Major Op.17
Noveletė fis-moll / Novellette in F sharp Minor Op. 21 No.8
Sonata no 9 Messe noire op 68
Liebestod (from Tristan und Isolde)
Koncertas / Concerto no. 3 in C minor op. 37
Koncertas / Concerto no. 2 in F minor op. 21
Rhapsody in Blue
Koncertas / Concerto in A minor op. 16
Dance Macabre
Koncertas / Concerto no. 17 in G major KV 453
Koncertas / Concerto no. 23 in A major KV 488
Koncertas / Concerto no 27 in B flat major KV 595
Koncertas / Concerto in G major
Koncertas D-dur kairei rankai
Sonata No.3 in A major, Op.69
Sonata No.2 in G minor, Op. 5 No.2
Sonata violončelei ir fortepijonui / Cello and piano sonata in D, L. 135
Sonata / Cello sonata no. 1
Arpeggione in A minor D 821
Sonata No. 1 in D major Op. 12 No. 1
Sonata No. 4 in A minor Op. 23
„Pavasario sonata” / Sonata No. 5 in F major Op. 24 'Spring'
Sonata No. 7 in C minor Op. 30 No. 2
Sonata No. 8 in G major, Op. 30 No. 3
Sonata No. 9 in A major Op. 47 'Kreutzer’
Sonata No. 10 in G major Op. 96
Sonate pour violon et piano
Sonata klarnetui ir fortepijonui / Sonatina for Clarinet and Piano, Op. 29
Sonata for Clarinet (or viola) and Piano No. 2 in E flat major, Op. 120 No.2
Rapsodija / Rhapsody for clarinet and piano
Sonata for Clarinet and Piano in B flat major
Sonata for Clarinet and Piano in E flat major op.167
Piano Quintet in A major op. 81
Quintet for piano and strings in A major, D 667/op. 114 “Trout”
Piano Quintet in E flat m
Kovo 7 dieną Vilniuje I. Petrauskaitė su LNSO diriguojant Pierui Carlo Orizio (Italija) atliko Sergejaus Prokofjevo Koncertą fortepijonui ir orkestrui Nr. 3, C-dur, op. 26. Techniškai „kietą“ kūrinį pianistė įveikė be didesnio vargo, ir buvo malonu klausytis jos interpretacijos. Ji charakteringai perteikė kontrastuojančių epizodų kaitą; smagiai klausėsi tokatinės motorinės vietos, o jautriai išklausomos lyrinės temos gražiai jas atsvėrė. Koncertą, kuriam tartum reikėtų prokofjeviškų „plieninių pirštų“, Indrė tikrąja to žodžio prasme „pasiraitojusi rankoves minkė kaip tešlą“, tai yra, naudojo tiek skambų, tiek sodrų tušė ir niekur fortepijono netraktavo kaip mušamojo instrumento. Tai buvo įsidėmėtina.