Indrė Baikštytė - garsios Lietuvos muzikų šeimos atstovė. Senelis - kompozitorius Eduardas Balsys. Motina - pianistė Dalia Balsytė. Jaunąją pianistę nuo pat mažens supo muzikų aplinka, todėl jos pasirinktas pianistės kelias - natūrali šeimos tradicijų tąsa. Gimė 1979 05 01 Vilniuje. 1984-1993 mokėsi Vilniaus M. K. Čiurlionio vidurinėje meno mokykloje (dabar Nacionalinė M. K. Čiurlionio menų mokykla) mokytojos Nijolės Kereševičienės, vėliau (1993-1997) prof. Olgos Šteinberg fortepijono klasėse. Vėliau įstojo į Lietuvos muzikos ir teatro akademiją, prof. Olgos Šteinberg fortepijono klasę, 2001 įgijo bakalauro diplomą, 2003 - solo pianistės bei koncertmeisterės magistro diplomą. 2001/2002 m. m. Tarptautinės mainų programos suteiktos SOCRATES / ERASMUS stipendijos dėka tobulinosi Universität der Künste Berlin (Vokietija), fortepijono katedroje, prof. Laszlo Simon klasėje. 2005 LMTA baigė muzikos krypties meno aspirantūros studijas (dėstytojai - Irena Uss-Armonienė, Dalia Balsytė, Petras Geniušas) ir jai suteiktas meno licenciato kvalifikacinis laipsnis.
Indrė Baikštytė dalyvavo solo pianistų konkursuose: 1996 - Stasio Vainiūno ir L. Knežkovos-Hussey (Kanada, pastarajame pelnė II vietą), 1999 M. K. Čiurlionio bei G. Enescu, kompozitoriaus atminimui (Rumunija, pastarajame laimėjo I vietą).
Kiti pasiekimai: 2000 - I vieta LMTA pianistų koncertmeisterių konkurse V. Landsbergio fondo premijai laimėti; 2002 II vieta I-jame Švedijos kamerinių duetų konkurse (su smuikininke Rūta Lipinaityte); 2004 I vieta konkurse-festivalyje „XXI amžiaus menas Ukrainoje (Vorzelyje) koncertmeisterių grupėje; 2005 I vieta ir V. Landsbergio fondo premija tarptautiniame pianistų-koncertmeisterių konkurse (profesionalų grupėje) Vilniuje.
2006 Indrė Baikštytė laimėjo Tarptautiniame Stasio Vainiūno pianistų bei kamerinių ansamblių konkurse su fortepijoniniu trio „FortVio": Ingrida Rupaitė - smuikas, Povilas Jacunskas - violončelė. 2006 vasarą minėtas trio tobulinosi „16 Internationale Sommerakademie 06 Prag-Wien-Budapest" kursuose, kuriuose dėstė profesoriai A. Kouyoumdjian, S. Devich, F. Rados, P. Schuhmayer. Kursų metu ansamblis laimėjo premiją už išsiskiriantį Vienos klasiko kūrinio atlikimą bei specialų prizą už puikią kamerinės muzikos kūrinio interpretaciją. 2006 „FortVio" laimėjo III vietą XIII tarptautiniame J. Brahmso konkurse Poertschache (Austrija).
2006 B. Gricevičiūtės kamerinio dainavimo konkurso metu Indrė Baikštytė akompanavo dainininkei Ramintai Vaicekauskaitei - solistė pelnė I vietą, o pianistei buvo suteiktas geriausios konkurso koncertmeisterės vardas.
Pianistė groja Lietuvos nacionalinės filharmonijos organizuojamuose koncertuose su nacionaliniu simfoniniu bei Lietuvos kameriniu orkestrais, yra paruošusi solo rečitalių programų, koncertuoja tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų (Lenkijoje, Rusijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Italijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje, Rumunijoje, Švedijoje, Kanadoje).
Kartu su smuikininke Rūta Lipinaityte ruošia kamerinių kūrinių programas. Nuo 2001 dueto pavadinimas „Domino duo". 2002 ansamblis laimėjo II vietą I-jame Švedijos kamerinių duetų konkurse. Su šia smuikininke Indrė Baikštytė 2002 dalyvavo festivalyje Ost/West Contact Wupertalyje (Vokietija). 2003 duetas dalyvavo Tarptautiniame kamerinių ansamblių konkurse Saguinetto, Italija. Tais pačiais metais duetas sėkmingai atstovavo Lietuvą tarptautiniame jaunimo kamerinės muzikos festivalyje Berlyne (Vokietija).
Koncertavo su žymiais Lietuvos dirigentais Sauliumi Sondeckiu ir Robertu Šerveniku, altistu Gediminu Dačinsku, smuikininkais Rūta Lipinaityte ir Martynu Švėgžda von Bekker, fleitininku Giedriumi Gelgotu, violončelininkais Povilu Jacunsku, Edvardu Armonu , vokalistais - Raminta Vaicekauskaite, Joana Gedmintaite, Asmik Grigorian, Kęstučiu Alčiauskiu, Ignu Misiūra-Tumanovu.
2002 vasaros ir 2002/2003 žiemos semestrų metu pianistė buvo pakviesta dirbti koncertmeistere-pedagoge Berlyno menų universiteto (Universität der Künste Berlin) Vaizduojamojo meno fakulteto (Darstellende Kunst) dainavimo katedros profesorės Ankes Eggers klasėje.
Šiuo metu pianistė dirba koncertmeistere Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje bei Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje. Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje Indrė Baikštytė dirba pedagoginį darbą akompanimento bei kamerinio ansamblio skyriuose. Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje pianistė yra koncertmeisterio katedros dėstytoja.
Trio
„Sakmių siuita“ balsui ir fortepijonui
„Kur tėvulio klėtelė“ balsui ir fortepijonui
„Kaip marių bangos prisilietimas“ smuikui ir fortepijonui
Keturi fragmentai iš baleto „Eglė – Žalčių karalienė“ smuikui ir fortepijonui
Sonata
„Habanera“ altui ir fortepijonui
„Aš per naktį” balsui ir fortepijonui
Sonata „Subita“ smuikui ir fortepijonui
„Sarbinčiula ogėla“, balsui ir fortepijonui
„Teka upelė“, balsui ir fortepijonui
„Sviro lingo mergelių suolas“ balsui ir fortepijonui
„Ugnelė“ balsui ir fortepijonui
Ciklas „Marios“
„Elegija“ smuikui ir fortepijonui
„Žvaigždutė“ smuikui ir fortepijonui
„Gavotas“ smuikui ir fortepijonui
„Noktiurnas“ smuikui ir fortepijonui
„Scherzino“ smuikui ir fortepijonui
„Žvaigždutė“ balsui ir fortepijonui
“Beauštanti aušrelė” balsui ir fortepijonui
„Aš, Anyta“ balsui ir fortepijonui
„Pavasario naktis Berlyne“ balsui ir fortepijonui
„Oi ant kalno“ balsui ir fortepijonui
„Lopšinė“ balsui ir fortepijonui
„Rugiagėlės“ balsui ir fortepijonui
„Saulė leidžias“, balsui ir fortepijonui
Vokalinis ciklas „Diemedžiu žydėsiu“
Sonata smuikui ir fortepijonui (1972)
„Vai gražu“ balsui ir fortepijonui
„Miniatiūra“
Sonata (1983) smuikui ir fortepijonui
Sonata fleitai ir fortepijonui (1977)
„Pasodoblis“ altui ir fortepijonui (1988)
„Dvi Sulamitos giesmės“ violončelei ir fortepijonui
„Vai, nekukuok“ balsui ir fortepijonui
„Šokinėjo pana Ona“ balsui ir fortepijonui
„Mano sieloj šiandien šventė“, balsui ir fortepijonui
Aštuonios nuotaikos
Trio D-dur op. 70 Nr.1 („Geister Trio“)
„Agrestidė“ fleitai ir fortepijonui op. 44
Trio H-dur, op. 8
Vengrų šokiai Nr. 2, 5 / Hungarian Dances (21) for orchestra, WoO 1
Trio C-dur Hob XV:21
Trio G-dur Hob XV:25
„Vienos dalies trio“ Nr. 2
„Elegija“
Trio e-moll, op. 67
Andante Pastorale et Scherzettino for flute & piano in G minor
Nimmersatte Liebe ("So ist die Lieb!"), song for voice & piano (Mörike Lieder)
7 ankstyvos dainos / Early Songs (7), for voice & piano (or orchestra)
„Kalėjimo prižiūrėtojos daina“ iš Madrido farso „Zebediejaus dukterys“
„Granados kalnagūbriai“ iš sarsuelos „La tempranica“
„Gracia mia“ (Manoji Grasja) ž. anonimo
„No lloreis ojuelos“ (Neverkite, akutės) ž. Lope de Vega‘os
„Descúbrase il pensamiento de mi secreto cuidado“ (Atleiskite mano slaptiems lūkesčiams)
„Iš Ispanijos atvykstu“ iš sarsuelos „Žydų berniukas“
5 dainos Rückerto tekstais / Funf Lieder nach Ruckert / Five Ruckert Lieder
„Trova“ (Eilėraštis)
„El Molondrón“ (Kerėpla)
„Canción del café de Chinitas“ (Kiniečių kavinės daina)
„Romance de los pelegrinitos“ (Piligrimų romansas)
„Al Amor“ (Meilei) ž. Christóbal de Castillejo (XVII a.)
„Corazón porque pasais...“ (Širdie, kodėl...) ž. anonimo (XVII a.)
„En el Pinar“ (Pušyne)
„El majo celoso“ (Pavydus dabita) ž. anonimo (XVIII a.)
„Con amores la mi madre...“ (Su meile, mano mama...) ž. Juan Anchieta (XV a.)
„El Tumba y lé“ (Kapas)
„Del cabello mas sutil...“ (Iš plaukų švelniausių...)
„Coplas de Curro Dulce“ (Mielo savimylos kupletai)
Gretchen am Spinnrade ("Meine Ruh'..."), song for voice & piano, D. 118 (Op. 2)
Die Forelle Die Forelle ("In einem Bächlein helle"), song for voice & piano, D. 550 (Op. 32)
Ständchen ("Leise flehen meine Lieder"), song for voice & piano (Schwanengesang), D. 957/4
Der Tod und das Mädchen ("Vorüber, ach vorüber"), song for voice & piano, D. 531 (Op. 7/3)
Du bist die Ruh, song for voice & piano, D. 776 (Op. 59/3)
Heidenröslein ("Sah ein Knab..."), song for voice & piano, D. 257 (Op. 3/3)
„Moters meilė ir gyvenimas“ op.42 / Frauenliebe und - leben, Op. 42
“Poeto meilė” op.48 / Dichterliebe
„La petenera“ iš sarsuelos „La Marchenera“
Trys sonetai, ž. D. Francisco Rodriguez Marín‘o / Poems (3), for voice & piano, Op. 81: „Anhelos“ (Troškimai), „Vade Retro!“ (Eik, Retro!), „A unos ojos“ (Akims)
Giesmė / Saeta en forma de salve a la Virgen de la Esperanza, for voice & piano (or orchestra), Op. 60: „Homenaje a Lope de
Vega“ (Lope de Vega‘os pagerbimas), „Cuando tan hermosa os miro...“(Kai tokia graži į jus pažvelgė), „Si con mis deseos...“ (Jeigu su mano troškimais), „Al val de Fuente Ovejuna...“ (Ovejunos šaltinio slėnyje)
Poema dainų formoje, ž. Ramon de Campoamor / Poema en forma de canciones, for voice & piano (or orchestra), Op. 19
Wesendonk dainos / Wesendonk Lieder, songs (5) for voice & piano (or orchestra), WWV 91
Fussreise ("Am frischgeschnittnen Wanderstab"), song for voice & piano (Möricke Lieder)
Im Frühling ("Hier lieg ich"), song for voice & piano (Möricke Lieder)
Lebe wohl ("Lebe wohl! Du fühlest nicht"), song for voice & piano (Möricke Lieder)
Heimweh ("Anders wird die Welt"), song for voice & piano (Möricke Lieder)
Verborgenheit ("Lass, o Welt, o lass mich sein"), song for voice & piano (Möricke Lieder)
Das verlassene Mägdlein ("Früh, wann die Hähne krähn"), song for voice & piano (Möricke Lieder)
Angliška siuita Nr. 3 g-moll BWV 808 / English Suite, for keyboard No. 3 in G minor, BWV 808 (BC L15)
Sonata Nr. 13 Quasi una fantasia Es dur, op. 27/1
Sonata Nr. 26 Les adieux/Lebewohl" Es-dur, op. 81a
Sonata Nr. 8 “Patetinė”, c-moll, op. 13 / Piano Sonata No. 8 in C minor ("Pathétique"), Op. 13
Baladė Nr. 3 As-dur op. 47
Sonata h-moll op.58
"Polonezas-Fantazija" op. 61
„Džiaugsmo sala“ / L'Isle joyeuse
Sonata C-dur, Hob.:XVI/50
Sonata Nr. 16 C-dur, KV 545
Sonata Nr. 19 D-dur KV 576
Rondo D-dur / Rondo for Piano & Orchestra KV 382
Sonata Nr. 5 C-dur, op. 38
Siuita „Romeo ir Džiuljeta“ op. 75
Siuita „Kupereno antkapis“ / Tombeau de Couperin
„Vandens žaismas“ / Jeux d'eau
Noveletės Nr. 1, 2, 8 op. 21 / Novelettes (8)
Koncertas C-dur, Nr. 21 KV 467
Koncertas G-dur / Piano Concerto in G major
Koncertas a-moll op. 54
Kol Nidrei, for cello & orchestra, Op. 47
Sonata d-moll / Sonata for cello & piano, L. 135
„Miško ramybė“ / Silent Woods (Klid), for cello & orchestra (arr. from From the Bohemian Forest, B. 133), B. 182 (Op. 68/5)
„Grand Tango“ violončelei ir fortepijonui
„Elfų šokis“ / Elfentanz for cello & piano, Op 39 "Dance of the Elves"
Sonata C-dur op. 119 / Sonata for cello & piano in C major
Adagio ir Allegro As-dur / Adagio & Allegro for horn (or violin or cello) & piano in A flat major, Op. 70
Sonata d-moll, op. 40 / Sonata for cello & piano in D minor, Op. 40
„Poema“ op. 25
Koncertinė rapsodija „Čigonė“ / "Tzigane", Rapsodie de concert, 1924
Sonatos BWV 1014-19
„Rapsodija“ / Rhapsody for violin & piano No. 1, Sz. 86, BB 94a
Rondo des Lutins op. 25
Sonata Nr.5 F-dur, „Spring”, op.24
Sonata Nr.7 c-moll op.30/2
Sonata Nr.8 G-dur / Sonata for violin & piano No. 8 in G major, Op. 30/3
Romansas Nr. 2 F-dur op. 50
Sonata Nr 2, A-dur / Sonata for Violin & Piano No. 2 in A major ("Thun"), Op. 100
Sonata Nr. 3, d-moll, op. 108 / Sonata for Violin & Piano No. 3 in D minor
Sonata smuikui ir fortepijonui g-moll, L.140
„Fauno popietė“
Romantinės pjesės smuikui ir fortepijonui op. 75 / Romantic Pieces (4) for violin & piano, B. 150 (Op. 75) (rev. of Miniatures, B. 149)
„Vaikystės įspūdžiai“ smuikui ir fortepijonui Op. 28
Sonata smuikui ir fortepijonui Nr. 3 a-moll / Sonata for violin & piano No. 3 in A minor ("dans le caractere populaire roumain"), Op. 25
„Ispaniškas šokis“ / Danza Espanola, for orchestra (from "La Vida Breve")
„Ispanų liaudies siuita“ smuikui (violončelei) ir fortepijonui
Sonata smuikui (violončelei, fleitai) ir fortepijonui A-dur
Indų „Raga“
Sonata Nr.1, F-dur, Op. 8
Sonata Nr.2, G- dur, Op. 13
Sonata Es-Dur op. 11/1
Sonata Nr. 1
Sonata A-dur, KV 305
Sonata smuikui ir fortepijonui Nr. 1 f-moll op.80
Vokalise
Sonata G-dur
„Introdukcija ir Rondo kapričiozo“ / Introduction and Rondo Capriccioso, for violin & orchestra in A minor, Op. 28
Variacijos originalia tema op. 15
Habañera from Bizet's "Carmen"
„Čigoniškos melodijos“ op. 20 / Zigeunerweisen, for violin & piano (or orchestra) ("Gypsy Airs"), Op. 20
Sonata smuikui ir fortepijonui Nr. 1
„Itališka siuita“ smuikui (violončelei) ir fortepijonui / Suite Italienne, for violin & piano (after Pulcinella, transcribed with Samuel Dushkin)
„Fantazija Ch.Gounoud operos „Faustas“ temomis“ / Fantaisie brillante sur Faust op. 20
Polonezas D-dur op. 4 Nr. 1 / Polonaise (No. 1) de concert, for violin & orchestra in D major, Op. 4
Polonezas A-dur op. 21 Nr. 2
„Legenda“ e-moll op. 17 / Légende, for violin & orchestra (or piano) in G minor
„Eleginė poema“ d-moll, op.12
Ispanų muzikos koncertas
1 dalis
Fernando J. Obradors (1897–1945). Dainos iš rinkinių „Canciónes clásicas españoles“ (Klasikinės ispanų dainos):
1. „Trova“ (Eilėraštis) (Lietuvoje atliekama pirmąkart)
2. „El Molondrón“ (Kerėpla)
3. „Canción del café de Chinitas“ (Kiniečių kavinės daina) (Lietuvoje atliekama pirmąkart)
4. „Romance de los pelegrinitos“ (Piligrimų romansas)
5. „Al Amor“ (Meilei) ž. Christóbal de Castillejo (XVII a.)
6. „Corazón porque pasais...“ (Širdie, kodėl...) ž. anonimo (XVII a.)
7. „En el Pinar“ (Pušyne) (Lietuvoje atliekama pirmąkart)
8. „El majo celoso“ (Pavydus dabita) ž. anonimo (XVIII a.) (Lietuvoje atliekama pirmąkart)
9. „Con amores la mi madre...“ (Su meile, mano mama...) ž. Juan Anchieta (XV a.)
10. „El Tumba y lé“ (Kapas) (Lietuvoje atliekama pirmąkart)
11. „Del cabello mas sutil...“ (Iš plaukų švelniausių...)
12. „Coplas de Curro Dulce“ (Mielo savimylos kupletai)
2 dalis
1. Enrique Granados (1867–1916). „Gracia mia“ (Manoji Grasja) ž. anonimo
2. Enrique Granados. „No lloreis ojuelos“ (Neverkite, akutės) ž. Lope de Vega‘os
3. Enrique Granados. „Descúbrase il pensamiento de mi secreto cuidado“ (Atleiskite mano slaptiems lūkesčiams) (Lietuvoje atliekama pirmąkart)
4. Joaquín Turina (1882–1949). Trys sonetai, ž. D. Francisco Rodriguez Marín‘o (Lietuvoje atliekami pirmąkart):
„Anhelos“ (Troškimai)
„Vade Retro!“ (Eik, Retro!)
„A unos ojos“ (Akims)
5. Joaquín Turina. „Saeta“ (Giesmė) ž. S. J. A. Quintero (Lietuvoje atliekama pirmąkart)
6. Joaquín Turina. „Homenaje a Lope de Vega“ (Lope de Vega‘os pagerbimas) (Lietuvoje atliekamas pirmąkart):
„Cuando tan hermosa os miro...“ (Kai tokia graži į jus pažvelgė)
„Si con mis deseos...“ (Jeigu su mano troškimais)
„Al val de Fuente Ovejuna...“ (Ovejunos šaltinio slėnyje)
7. Joaquín Turina. Poema dainų formoje, ž. Ramon de Campoamor:
„Dedicatoria“ (Dedikacija)
„Nunca olvida“ (Niekada neužmiršta)
„Cantares“ (Dainos)
„Los dos miedos“ (Dvi baimės)
„Las locas po amor“ (Pamišusios dėl meilės)
Raminta Vaicekauskaitė (sopranas) ir Indrė Baikštytė (fortepijonas)
Kompozitoriaus EDUARDO BALSIO 90-mečiui
EDUARDAS BALSYS (1919–1984)
Siuita iš baleto „Eglė žalčių karalienė“
„Jūros atspindžiai“ styginių orkestrui
„Dramatinės freskos“ smuikui, fortepijonui ir orkestrui
LIETUVOS NACIONALINIS SIMFONINIS ORKESTRAS
Solistės:
RŪTA LIPINAITYTĖ (smuikas)
INDRĖ BAIKŠTYTĖ (fortepijonas)
Dirigentas JUOZAS DOMARKAS
Dalyvauja muzikologas VIKTORAS GERULAITIS
Programa „Pamišusios dėl meilės...“
FEDERICO MORENO TORROBA
„La petenera“ iš sarsuelos „La Marchenera“
PABLO LUNA
„Iš Ispanijos atvykstu“ iš sarsuelos „Žydų berniukas“
RUPERTO CHAPI
„Kalėjimo prižiūrėtojos daina“ iš Madrido farso „Zebediejaus dukterys“
GERÓNIMO GIMÉNEZ
„Granados kalnagūbriai“ iš sarsuelos „La tempranica“
FERNANDO J. OBRADORS
Iš rinkinių „Klasikinės ispanų dainos“: „Kerėpla“, „Eilėraštis“, „Piligrimų romansas“, „Pušyne“, „Iš plaukų švelniausių...“, „Mielo savimylos kupletai“
ENRIQUE GRANADOS
„Manoji Gracia“, „Neverkite, akelės“, „Mano slaptiems lūkesčiams atleiskite“
JOAQUÍN TURINA
„Giesmė“, „Kai tokia graži į jus pažvelgė“, „Troškimai“, „Dainų formos poema“, „Dedikacija“, „Niekada neužmiršta“, „Dainos“, „Dvi baimės“, „Pamišusios dėl meilės“
RAMINTA VAICEKAUSKAITĖ (sopranas), INDRĖ BAIKŠTYTĖ (fortepijonas)
CLAUDE DEBUSSY
Sonata smuikui ir fortepijonui g-moll, L 140
FRANCIS POULENC
Sonata smuikui ir fortepijonui, op. 119
JULIUS JUZELIŪNAS
Sonata smuikui ir fortepijonui
IGOR STRAVINSKIJ
Pjesės smuikui ir fortepijonui: „Rusiška daina“ iš operos „Mavra“
Scherzo iš baleto „Ugnies paukštė“
Pastoralė
„Rusiškas šokis“ iš baleto „Petruška“
A.Marchello "Adagio"
Ch. Sinding Siuita a-moll Op.10.
E. Grieg Sonata smuikui ir fortepijonui G-dur, op.13
J. Suk 4 pjeses op.17
Baladė
Appasionata
Liūdna melodija
Burleska
I. Stravinski Rusiška daina (iš operos „Mavra“)
K.Szymanowski "Noktiurnas ir Tarantela" Op.28
Edita Orlinytė (smuikas)
Indrė Baikštytė (fortepijonas)
Atidarymo koncertas Evangelikų liuteronų bažnyčioje
Valstybinis Vilniaus kvartetas – Audronė Vainiūnaitė, Artūras Šilalė, Girdutis Jakaitis, Augustinas Vasiliauskas, Imants Zemzaris (fortepijonas, Latvija), Raminta Vaicekauskaitė (sopranas), Indrė Baikštytė (fortepijonas), Kamerinis choras „Aidija“, meno vadovas Romualdas Gražinis
J.Haydn Fortepijoninis trio C-dur Hob XV:21
D. Shostakovich Fortepijoninis trio Nr. 2 e-moll, op. 67
Enrique Granados (1867–1916) Gracia mia (Manoji Grasja) ž. Anonimo
Enrique Granados Descúbrase il pensamiento de mi secreto cuidado (Atleiskite mano slaptiems lūkesčiams)
Fernando J. Obradors (1897–1945) Dainos iš rinkinių ”Canciónes clásicas españoles“ (Klasikinės ispanų dainos):
El Molondrón (Kerėpla)
Romance de los pelegrinitos (Piligrimų romansas)
En el Pinar (Pušyne)
Coplas de Curro Dulce (Mielo savimylos kupletai)
Joaquín Turina Saeta (Giesmė) ž. S. J. A. Quintero (Lietuvoje atliekama pirmąkart)
Joaquín Turina Anhelos (Troškimai)
Joaquín Turina Dainos iš ciklo „Poema dainų formoje“, ž. Ramon de Campoamor:
Cantares (Dainos)
Los dos miedos (Dvi baimės)
Las locas po amor (Pamišusios dėl meilės)
Raminta Vaicekauskaitė (sopranas), Fortepijoninis trio „FortVio“: Indrė Baikštytė (fortepijonas), Ingrida Rupaitė (smuikas), Povilas Jacunskas (violončelė)Programa :
J.Haydn Fortepijoninis trio C-dur Hob XV:21
D. Shostakovich Fortepijoninis trio Nr. 2 e-moll, op. 67
Enrique Granados (1867–1916) Gracia mia (Manoji Grasja) ž. Anonimo
Enrique Granados Descúbrase il pensamiento de mi secreto cuidado (Atleiskite mano slaptiems lūkesčiams)
Fernando J. Obradors (1897–1945) Dainos iš rinkinių ”Canciónes clásicas españoles“ (Klasikinės ispanų dainos):
El Molondrón (Kerėpla)
Romance de los pelegrinitos (Piligrimų romansas)
En el Pinar (Pušyne)
Coplas de Curro Dulce (Mielo savimylos kupletai)
Joaquín Turina Saeta (Giesmė) ž. S. J. A. Quintero (Lietuvoje atliekama pirmąkart)
Joaquín Turina Anhelos (Troškimai)
Joaquín Turina Dainos iš ciklo „Poema dainų formoje“, ž. Ramon de Campoamor:
Cantares (Dainos)
Los dos miedos (Dvi baimės)
Las locas po amor (Pamišusios dėl meilės)
Raminta Vaicekauskaitė (sopranas), Fortepijoninis trio „FortVio“: Indrė Baikštytė (fortepijonas), Ingrida Rupaitė (smuikas), Povilas Jacunskas (violončelė)
DOMINO DUO: Rūta Lipinaitytė (smuikas), Indrė Baikštytė (fortepijonas).
Fortepijoninio dueto rečitalis „Kelionė po pasaulį“
Igor Stravinsky „Itališka siuita“ (iš baleto „Pulcinella“)
George Enescu Sonata Nr. 3, a-moll, op. 25 ("Rumunų liaudies stiliaus")
Manuel De Falla „Ispaniška siuita“
Olivier Greif „Indų raga“
Maurice Ravel Koncertinė rapsodija „Čigonė“
Franz Schubert Trys sonatinos smuikui ir fortepijonui: Nr. 1, D-dur, D 384; Nr. 2, a-moll, D 385; Nr. 3, g-moll, D 408;
Fantazija smuikui ir fortepijonui C-dur („Sei mir gegrüsst“), D 934
Martynas Švėgžda von Bekkeris (smuikas)
Sergiu Natra „Vienos dalies trio“ Nr. 2 (premjera Lietuvoje)
Ludwig van Beethoven Fortepijoninis trio D-dur, op. 70 Nr.1 („Geister Trio“)
Faustas Latėnas Sonata smuikui ir fortepijonui
Cesar Franck Sonata smuikui ir fortepijonui A-dur
Pastabos:
Aleksandras Štarkas (smuikas, Izraelis), Indrė Baikštytė (fortepijonas), Edmundas Kulikauskas (violončelė)
RŪTA LIPINAITYTĖ (smuikas)
INDRĖ BAIKŠTYTĖ (fortepijonas)
Rūta Lipinaitytė ir Indrė Baikštytė "Sugrįžimų" koncerte pasirodė esančios viena kitos vertos profesionalės. Abi pasižymėjo jautrumu atliekamai muzikai ir viena kitai, sugebėjo būti ir puikios solistės, ir nepriekaištingai muzikuoti ansamblyje.
Abi atlikėjos – jaunatviško polėkio ir energijos kupinos asmenybės. Visi koncerte skambėję kūriniai bylojo „Domino duo“ kamerinį ansamblį esant gyvybingą, atvirą kūrybiniams ieškojimams bei turintį pajėgų siekti kitų atlikimo meno aukštumų.
Vienu iš M. Švėgždos ir I. Baikštytės dueto debiuto sėkmę pelniusių veiksnių laikytina abiejų muzikų subordinacija, adekvačiai suvokiant savųjų smuiko ir fortepijono partijų vaidmenį. Šis bruožas, kaip žinia, formuojasi ir bręsta ilgainiui, sistemingai repetuojant, kaupiant patirtį, ir ne visada geba atsiskleisti jau debiutiniuose koncertuose, kur kitąsyk taip norisi įrodyti savojo meistriškumo svarbą. Tad akompanuodama virtuozinių pjesių programą I. Baikštytė surado tinkamą erdvę puikiems šios srities įgūdžiams skleistis nebijodama likti solisto šešėlyje, ji subtiliai ir taikliai gludino stiliaus, harmonijos, frazės atsako, teminės tąsos pastabumą, suteikdama didžiules galimybes kerotis smuikininko laisvės pojūčiui bei meninėms intencijoms, o be jų būtų sunku įsivaizduoti tipišką M. Švėgždos braižą.
Geras profesinis abiejų atlikėjų pasirengimas, puikus skonis ir stiliaus pojūtis atsiskleidė jiems atliekant Beethoveno Sonatą. Džiugino tinkamai parinkti tempai, garsinė skalė, geras ansamblio pojūtis. Pastaroji savybė ypač išryškėjo skambant P. Sarasates "Čigonų melodijoms" jautrus ir prasmingas fortepijono pritarimas nevaržė smuiko polėkio. Turėjome progą dar sykį įsitikinti puikia Indrės Baikštytės technika, plačia tembrine garso skale, profesionaliu požiūriu į ansamblinio grojimo įvairovę, pereinant nuo kamerinio grojimo prie akompanavimo.
Aušra Motuzienė, “Džiuginantys savitumu - Iš "Sugrįžimų" festivalio dienoraščio”, 7 meno dienos, 2006 05 05
Koncerto dalyviai - trys talentingi Lietuvos atlikėjai, daugelio tarptautinių konkursų laureatai - Martynas Švėgžda von Bekeris (smuikas), Povilas Jacunskas (violončelė) ir Indrė Baikštytė (fortepijonas) - į trio groti susibūrė pirmą kartą. <...> Nuo pat pirmų garsų buvome panardinti romantinių jausmų jūroje, kurioje subtilius šnabždesius keitė audringi prasiveržimai, graudžią melancholiją – pergalingas veržlumas. Gi muzikantai meistriškai ir jautriai (pabrėžiu žodį jautriai) perteikė kiekvieną šių pasikeitimų – sunkiai žodžiais perpasakojamas aukštasis pilotažas.
E.Balsiui buvo skirtas monografinis vakaras. Vaikaitės Indrės Baikštytės virtuoziškai paskambinta Sonata fortepijonui (kokie negirdėtai veržlūs tempai, kaip jie tai muzikai palankūs!).
E. G.: Pianistė I. Baikštytė – neabejotinas interpretacinių idėjų generatorius.
Aukšto profesinio ir meninio lygio kamerinės muzikos koncertą balandžio 30 d. taip pat Taikomosios dailės muziejuje Vilniuje surengė smuikininkė Rūta Lipinaitytė ir pianistė Indrė Baikštytė, vieno kūrinio (B. Martinu Sonata fleitai, smuikui ir fortepijonui) atlikimui pakvietusios Albertą Stupaką, nuo 2004 m. gyvenantį Suomijoje, grojantį „Oulu Sinfonia“ orkestre. (...) Pasak pianistės LMTA docentės Melitos Diamandidi, žavėjo aukštas profesinis visų kūrinių atlikimo lygis, dėmesys štrichams, nuotaikoms, plati garsinė amplitudė, puikus ansambliškumas. Ypatingą įspūdį paliko pirmoje koncerto dalyje preciziškai tiksliai, subtiliai, žaviai nuskambėjusi F. Schuberto Sonata ir meistriška visais aspektais sudėtingos M. Ravelio Sonatos traktuotė.