Audronė Teofilė Pšibilskienė (Matulionytė) 1968 baigė Lietuvos konservatoriją (J. Fledžinsko alto kl.), nuo 1968 dirba Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje (iki 1992 Lietuvos konservatorija) Kamerinio ansamblio ir Styginių instrumentų katedrose; profesorė (1995). 1977 baigė Maskvos P. Čaikovskio konservatorijos aspirantūrą (M. Milmano kamerinio ansamblio klasė). 1978–79 stažavo Danijos karališkoje konservatorioje (E. Wolfo kl.).
1967 Tarprespublikiniame styginių kvartetų konkurse Rygoje laimėjo I vietą (su studentų kvartetu). 1976 Lietuvos filharmonijoje surengė savo pirmąjį solo koncertą. 1966–73 ir 1979–92 griežė Lietuvos kameriniame orkestre, 1994–96 - Vilniaus kvartete. Koncertavo kaip solistė, su ansambliais, orkestrais Lietuvoje ir užsienyje. Parengė solinių programų su pianistais R. Vaitkevičiūte ir P. Rosenbaum (Danija), klavesiniste G. Lukšaite – Mrazkova (Čekija), smuikininkais R. Katilium ir M. Švėgžda von Bekker, altininkais P. Radzevičium ir P. H. Xuereb (Prancūzija), vargonininke J. Landsbergyte, dainininke N. Ambrazaityte, Šv. Kristoforo kameriniu, Mažosios Lietuvos simfoniniu, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių kameriniais orkestrais. Su R. Katilium, P. Geniušu, J. Damgaard (fortepijonas, Danija), U. Host–Madsen (violončelė, Danija), G. Tagmose (smuikas, Danija), C. Hustedt (fleita, Vokietija) ir kt. paruošė visą eilę kamerinės muzikos programų, koncertavo festivaliuose Gaida, Pažaislio, Marių klavyrai, Kristupo vasaros, Burglinsterio (Liuksemburgas), Probaltica (Lenkija), Bornholmo, Rosenholmo (Danija), Klassik im Grunen (Vokietija) ir kt.
Pirmoji atliko kūrinius altui: O. Balakausko sonatą altui ir fortepijonui "Medis ir Paukštė", A. Šenderovo Sonatą altui su mušamaisiais, N. Mūdrajos koncertą altui ir orkestrui, N. V. Bentzon (Danija) Sonatą altui ir fortepijonui, M. Maros (Švedija) Concertante smuikui, altui ir orkestrui, o taip pat daugelį lietuvių kompozitorių kūrinių duo, trio, styginių ir fortepijoniniams kvartetams. Aktyviai propaguoja lietuvišką muziką. 2002 Finlandia Records išleido jos inicijuotą ir įrašytą O. Narbutaitės kamerinių kūrinių kompaktinę plokštelę. Muzikos įrašams skirtas vokiečių žurnalas Fono Forum šią interpretaciją įvertino maksimumu – penkiomis žvaigždutėmis. Didžiosios Britanijos įrašų kompanija „Guild“ išleido A.T. Pšibilskienės įgrotą lietuvių kompazitorių kamerinės muzikos kompaktinę plokštelę „Vėl“, Hans – Rosbaud –Studio (Vokietija) įrašė 68 min. lietuviškos muzikos (O. Narbutaitės, O. Balakausko, R. Merkelio, B. Kutavičiaus, M. Urbaičio). Lietuvos radijuje įrašė įvairių epochų ir stilių muzikos, paskelbė straipsnių periodinėje spaudoje, vedė alto meistriškumo kursus Danijoje ir Šveicarijoje. Natų rinkinio „Lietuvių kamerinė muzika“ sudarytoja ir redaktorė.
A.T. Pšibilskienės alto bei kamerinio ansamblio klasę baigę studentai užima svarią vietą Lietuvos koncertiniame gyvenime, yra žinomi pedagogai, įvairių muzikinių kolektyvų artistai, tarptautinių konkursų laureatai.
Duo smuikui ir altui
Rex Re (2000) fleitai, smuikui ir altui ir fortepijonui
Sonata altui ir fortepijonui „Medis ir Paukštė”
„Devyni šaltiniai” (1996)
Dialogai, sonata smuikui ir altui
Duetas smuikui ir altui
Sonata smuikui ir altui
Aštuonios Stasio miniatiūros (2000) fleitai, smuikui ir altui
“Paukščių turgus” fleitai, smuikui ir altui
FlaVio (2001) fleitai, smuikui ir altui
Mozartsommer (1991) fleitai, smuikui ir altui ir fortepijonui
„Aštuonstygė” smuikui ir altui
Winterserenade fleitai, smuikui ir altui
“Rudens riturnelė” smuikui, altui, violončelei ir fortepijonui
Sonata altui su mušamaisiais
Mažor – minor smuikui, altui, fortepijonui ir orkestrui
Der Fall Wagner (1999) fleitai, smuikui ir altui
Trio G-dur
Serenade D-dur, op. 25 (1795-96)
8 pjesės smuikui altui ir fortepijonui
Kvartetas c-moll, op. 15 (1879)
Trio F-dur smuikui, altui ir fortepijonui
Trio Nr. 2
Kvartetas g-moll, KV 478 (1785)
Serenade G-dur op. 141a (1905)
Kvartetas Es-dur, op. 47 (1842)
“Scherzi melodici” smuikui, altui ir klavesinui
Koncertas altui ir kameriniam orkestrui
Koncertinė simfonija smuikui, altui ir orkestrui
Koncertinė simfonija smuikui, altui ir orkestrui
Sonata altui ir klavesinui G-dur, BWV 1027
Sonata altui ir klavesinui D-dur, BWV 1028
Sonata altui ir klavesinui g-moll, BWV 1029
Sonata altui ir fortepijonui op. 422
Passacaglia smuikui ir altui
Trys madrigalai smuikui ir altui
Duo KV 423
Duo KV 424
Duo C-dur
Sonata g-moll
Sonata D-dur
J.S. Bach Sonata altui ir klavesinui G-dur, BWV 1027
Fantazija ir fuga a-moll klavesinui, BWV 904
Sonata altui ir klavesinui D-dur, BWV 1028
Partita D-dur klavesinui BWV 828
Sonata altui ir klavesinui g-moll, BWV 1029
Giedrė Lukšaitė-Mrazkova (klavesinas)
W.A.Mozart Kvartetas g-moll, KV 478 (1785)
R.Schumann Kvartetas Es-dur, op. 47 (1842)
O.Balakauskas „Devyni šaltiniai” (1996)
G.Faure Kvartetas c-moll, op. 15 (1879)
Fortepijoninis trio „Tre Musici”: John Damgaard (fortepijonas), Gunnar Tagmose (smuikas), Ulrikke Host-Madsen (violončelė), Audronė Pšibilskienė (altas)
Koncerto kulminacija „Rudens riturnelė,“ atlikta I. Armonaitės (smuikas), A. Pšibilskienės (altas), R. Armono (violončelė) ir M. Rubackytės (fortepijonas). Tiesiog sunku susivokti, kas labiausiai klausytojams imponavo – fenomenalūs atlikėjai virtuozai, fantastiškai jaučiantys sudėtingiausio muzikinio audinio pulsą bei savo individualius emocinius būvius, ar O. Narbutaitės muzika?
Audronė Pšibilskienė europietišku lygiu įsiliejo į Danijos muzikantų ansamblį, praturtindama jį raiškiu savo instrumento skambėjimu.
A. Pšibilskienės ir R. Katiliaus duetas visuomet įdomus, nes tai pirmiausia asmenybių duetas, kurios interpretuodamos vieną ar kitą kūrinį, vargu ar gali niveliuotis. Ryški, solistiška, net „ekspansyvi“ Katiliaus griežimo maniera visuomet dera su metroritmiška, jautriai ansambliška Pšibilskienės interpretacija – tarsi du vienas kitą papildantys priešingi pradai.
Audronės Pšibilskienės altas išskirtinės kokybės, šio instrumento skambėjimas kerintis.
Koncertą užbaigęs smuiko (R. Katilius) ir alto (A. Pšibilskienė) duetas sukėlė didžiulį susidomėjimą. W. A. Mozarto Duo G-dur ir B. Martinu ”Trys madrigalai” buvo atlikti meistriškai, altas skambėjo kaip retai išgirsi, smuikininko temperamentas išskirtinis. Tai buvo didelis menas.
Alto aksomas Audronės Pšibilskienės rankose – tai moteriškas švelnumas, meilė ir santūrumas.
Labai švarus altistės tonas, ji nebuvo formali trio narė, bet lygiavertė Petro Geniušo ir Raimundo Katiliaus partnerė.
Ypatinga plastika, ornamentuotas melodinis piešinys čia skirtas altui, kurio partiją niuansuotai bei subtiliai griežė A. Pšibilskienė. Jos sodrus, ramus alto tonas suteikė nepažedžiamos kūrinio dramaturginės pusiausvyros įspūdį.
Solistės interpretacijoje buvo ir elegancija, ir pašėlęs polėkis, ir subtilumas. Virtuoziniai epizodai skambėjo labai tvirtai. Audronė Pšibilskienė sulaukė ypatingų plojimų.
Salėje gausiai susirinkę klausytojai galėjo išties pasidžiaugti smuikininko Raimundo Katiliaus, pianisto Petro Geniušo ir altistės Audronės Pšibilskienės artistiškumu, jų aukšto lygio muzikavimo kultūra.
Puikų vakarą mums padovanojo keturi žymūs menininkai – Vokietijos pianistas Helmutas Olofas (Ohloff), smuikininkas Raimundas Katilius, altistė Audronė Pšibilskienė ir violončelininkas Romualdas Kulikauskas.... Su didele menine jėga buvo atlikti abu didieji programos kūriniai – R. Šūmano Kvartetas Es-dur op.47 ir J. Bramso Kvartetas Nr.2 A-dur op.26.