Pianistė Veronika Kopjova, gimusi Kaune, intensyviai koncertuoja Lietuvos miestų bei užsienio šalių koncertų salėse: Vokietijoje, Austrijoje, Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje, Olanijoje, Slovakijoje, Latvijoje, Lenkijoje. Ji skambino tokiose prestižinėse Europos salėse kaip: Amsterdam Concertgebouw, Bratislavos filharmonijoje, Graco Musikverein, NDR Hannover, Auditorio Ciudad de León, Lietuvos Nacionalinėje ir Kauno Valstybinėje filharmonijose bei kitur. Fortepijoninius koncertus pianistė atliko su Lietuvos nacionaliniu simfoniniu orkestru (dir. J. Domarkas, M. Pitrėnas ir D. Pavilionis), Castilla y León simfoniniu orkestru (dir. Alejandro Posada), Nordwestdeutsche Philharmonie simfoniniu orkestru (dir. Frank Beermann).
Pianistės talentas yra įvertintas tarptautiniuose pianistų konkursuose: "15e Concours International de Piano Ile-de-France" Maisons-Laffitte (Prancūzija, 2013), M.K.Čiurlionio pianistų konkurse (Vilnius, 2011), „Ciudad de San Sebastian“ (Ispanija, 2011), „Premio Piano Frenchilla – Zulloaga 2009” (Ispanija, 2009), YAMAHA fondo konkurse (Vilnius, 2008), S. Vainiūno pianistų konkurse (Vilnius, 2006) ir kituose. C.Bechstein konkurse Hannoverio aukštojoje muzikos ir teatro mokykloje (2010) Veronika buvo įvertinta I-ąja premija ir specialiuoju „Choriner Musiksommer“ festivalio prizu.
Kaip solistė ir kamerinių ansamblių narė V. Kopjova yra nuolat kviečiama pasirodyti įvairiuose festivaliuose: „Klassik in Spandau“, „Choriner Musiksommer“ Vokietijoje, „Fortepijoninės muzikos vasara Druskininkuose“, „FORTEpiano – Toruń 775“ Torūnėje, „Mozart! 2010“ Hanoveryje, Tarptautiniame kamerinių menų festivalyje ENSEMBLE Ksiąž pilyje Lenkijoje.
Pianistė yra įvertinta Lietuvos Kultūros Ministerijos, Juozo Karoso labdaros ir paramos fondo parama, Tarptautinio Yamaha Fondo premija, yra fondo Yehudi Menuhin LiveMusicNow - Hannover stipendininkė.
Veronika Kopjova mokėsi Kauno J. Naujalio muzikos gimnazijoje (vyr. mok. S. Pakutkienės klasė, 2001 – 2002 m. mok.-eksp. B. Kumpikienės klasė) ir Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje (Prof. Z. Ibelhaupto klasė) - absolventė. Šiuo metu studijuoja Hanoverio aukštosios muzikos, teatro ir medijų mokyklos fortepijono Soloklasse/Konzertexamen pakopoje (prof. Markus Groh ir prof. Ewa Kupiec klasėse). Nuo 2014 m. kovo mėn. Veronika tobulinasi Vienos Muzikos ir Vaizduojamųjų Menų Universitete (prof. Avedis Kouyoumdjian klasėje).
Ryškių muzikinių impulsų pianistė sėmėsi iš tokių asmenybių kaip: Hatto Beyerle, Avo Kouyoumdjian, Liana Issakadze, Elisabeth Leonskaja, Andrea Bonatta, Jacques Rouvier, Sergio Perticaroli, Mūzos Rubackytės ir kitų.
Preliudas ir fuga F-dur, WTC I
Preliudas ir fuga B-dur, WTC I
Preliudas ir fuga A-dur, WTC II
Preliudas ir fuga a-moll, WTC II
Preliudas ir fuga fis-moll, WTC II
Prancūziška siuita Nr.6 E-dur, BWV 817
“Auksinių debesų lietus” (“The Rain of the Golden Clouds”)
Sonata Op.31 Nr.2 d-moll “The Tempest”
Sonata Op.53 C-dur “Waldstein”
Sonata Op.81a Es-dur “Les adieux”
Sonata Op.101 A-dur
Sonata Op.110 in As-dur
Klavierstücke Op.119
Baladė Nr.4 Op.52 f-moll
Etiudai Op.10 Nr. 4, 7, 8, 9, 12
Etiudai Op.25 Nr. 1, 6, 11, 12
Fantazija f-moll op.49
Ekspromtas Op.29 Nr.1 As-dur
Noktiurnas Op.48 Nr.2 fis-moll
Preliudai Op.28 Nė.1-12
Scherzo Op.31 Nr.2 in B-dur
Fuga b-moll VL 345 (5’)
“Jūra“ Mažų peizažų ciklas VL 317 („The Sea“ Cycle of a Small Landscapes) (6’)
Noktiurnas Op.4 Nr.1
Preliudas Op.13 Nr.1
“Pour le piano”
“Danse bohémienne”
“L’Isle Joyeuse”
Sonata C-dur Hob. XVI:50
Allegro de concierto
“Quejas, o la maja y el ruiseñor” from “Goyescas”
Koncertinis etiudas “Waldesrauschen”
Koncertinis etiudas “Gnomenreigen”
Consolation Nr.3 Es-dur
No.10 “Regard de l’Esprit de joie” from “Vingt regards sur l’enfant-Jésus”
Sonata Nr.8 Op 84 B-dur
Etude-tableaux Op.33 Nr.5 in es-moll
Etude-tableaux Op.39 Nr.6 a-moll
Variacijos Korelio tema / Variations on a Theme of Corelli Op.42
“Un barque sur l’Ocean” and
“Alborada del gracioso” from “Miroirs”
Sonata G-dur K.348
Sonata D-dur K.443
Sonata g-moll
Sonata G-dur K.125
„Trys ostinato preliudai“ („Three Ostinato Preludes“)
„Papillons“ Op.2
Sonata Nr.10 Op.70
Preliudai Op.11 Nr.1-6
Preliudas ir fuga a-moll Op.87 Nr.2
Preliudas ir fuga D-dur Op.87 Nr. 5
Preliudas ir fuga a-moll, I knyga
Aštuonios nuotaikos Op.43 (Eight moods)
“Pakalnutės žydi” iš ciklo “Gimtinės pievos” Op.31 (“Lilies of the valley bloom" from the suite "Homeland meadows”)
Koncertas Nr.3 c-moll, Op.37
Koncertas Nr.4 G-dur, Op.58
Koncertas Nr.5 Es-dur, Op.73 “Emperor”
Koncertas Nr.1 d-moll, Op.15
Koncertas Nr.1 e-moll, Op.11
Koncertas Nr.2 f-moll, Op.21
Koncertas Nr.1a-moll, Op.16
Koncertas Nr.12 A-dur, KV 414
Koncertas Nr.3 C-dur, Op.26
Koncertas G-dur
Koncertas Nr.2 ic-mollr, Op.18
Rhapsody on a Theme of Paganini, Op.43
Koncertas a-moll, Op.54
Koncertas Nr.1 B-dur, Op.23
Koncertas Nr.4 Op.40
Sonata Nr.2 Op.12 A-dur
Sonata Nr.4 Op.23 a-moll
Sonata Nr.5 Op.24 F-dur “Spring”
Sonata Nr.6 Op.30 A-dur
Sonata Nr.3 Op.108 d-moll
Sonata g-moll
Sonata A-dur KV 305
Sonata G-dur KV 379
Sonata B-dur KV 378
Sonata f-moll Nr.1 Op. 80
Sonata D-dur Nr.2 Op. 94a
Sonata G-dur
Sonatina g-moll D.408
Sonata Nr.2 Op.5 g-moll
Sonata Nr.2 Op.99 F-dur
Sonata C Op.65
Sonata d-moll
Variacijos Rosinio tema / Variations on a Theme of Rossini, H. 290
Sonata g-moll Op.19
Sonata Nr.1
Adagio and Allegro op. 70
Sonata op.40 d-moll
Two Songs of Sulamitha
Sonata H.306
Sonata a-moll FP 164
Sonata D-dur Op.94
Variations on a Theme “Trockne Blümen” D. 802
Trio Nr.1 Op.8 H-dur
Trio Elegiaque Nr.2 Op.9 d-moll
Trio Nr.1 B-dur D.898
Kvintetas A-dur, “The Trout” D. 667
Kammermusik Nr.1 Op.24
„Vėlyvojoje Beethoveno sonatoje op. 110 atsiskleidžia pianistės geriausios savybės: ji skambina laisvai ir nepriklausomai, įnešdama plataus kvėpavimo, aprėpdama muzikinę formą.“
“Įgimtas muzikalumas ir turiningas rimtumas: šių savybių derinio dėka Veronikos skambinimas įgyja ypatingą poveikį”
„V. Kopjovos atlikėjiškajam braižui būdinga ryški valia, puikus techninis pasirengimas, nestandartinis mąstymas ieškant savojo kelio muzikoje. Atmintyje iškyla jos įtaigios, ne pagal metus brandžios ir įdomios interpretacijos.“
„V. Kopjova – romantinio charakterio atlikėja, skambinanti skriabiniškai tapybiška maniera. Ji lyrinius kūrinių epizodus išskleidžia, leisdama įsiklausyti, nuskambėti kiekvienam garsui. Pianistė kūrė įsimintinus poetinius peizažus.“
„Tai pianistė, gebanti puikią techniką pritaikyti kūrinio esmės atskleidimui, priverčianti savęs klausytis“