Giedrės Gabnytės ir Birutės Bizevičiūtės fortepijoninis ansamblis susikūrė 2002 metais. 2003 metais jų duetas surengė rečitalį Plocko (Lenkija) dramos teatre. Tais pačiais metais tarptautiniame pianistų, kamerinių, fortepijoninių ansamblių, koncertų fortepijonui su kameriniu orkestru konkurse-festivalyje „Muzika be sienų” pianistės laimėjo GRAND PRIX dvejose kategorijose. 2005 metais fortepijoninis ansamblis dalyvavo XV tarptautinių konkursų laureatų festivalyje Katovicuose (Lenkija). Tais pačiais metais festivalyje „Druskininkų vasara su M.K.Čiurlioniu” drauge su M.K.Čiurlionio styginių kvartetu pirmą kartą Lietuvoje atliko J.Juozapaičio kūrinį „Pavasario varpai” fortepijoniniam duetui ir styginių kvartetui.
2006 Giedrės ir Birutės fortepijoninis ansamblis laimėjo II vietą ir premiją už geriausią Giedriaus Kuprevičiaus Koncerto dviem fortepijonams su orkestru atlikimą V tarptautiniame fortepijoninių duetų konkurse Kaune.
Giedrė Gabnytė 1999 baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademiją ir įgijo menų magistro laipsnį (prof. Halinos Radvilaitės kl.). Pianistė stažavo Zalcburgo Mozarteum universitete (prof. A. Losonczy kl.), tobulinosi profesorių L. Kostecky, J. Riberra, K. H. Kammerling fortepijono ir kamerinio ansamblio meistriškumo kursuose. 1998 metais ji laimėjo III premiją tarptautiniame pianistų konkurse Romoje. Giedrė grojo su Lietuvos nacionaliniu simfoniniu orkestru, koncertavo Austrijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Angljoje, Vokietijoje. Nuo 2OO2 ji yra prof. K.Grybausko pianistų kvarteto narė.
Giedrė Gabnytė dėsto LMTA pedagogikos ir fortepijono katedrose, taip pat akompanuoja styginių instrumentų katedroje.
Birutė Bizevičiūtė 2004 baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademiją ir įgijo meno licenciato laipsnį (prof. Veronikos Vitaitės kl.). 2004 studijavo Vienos muzikos ir vaizduojamojo meno universitete (prof. Carmen Graf-Adnet kl.) 1999 pianistė laimėjo I premiją tarptautiniame pianistų konkurse Paryžiuje. Birutė dalyvavo profesorių A.Kubalek, I.Lazko, G.Nador, L.Natochenny, H.Palson, G.Scott fortepijono meistriškumo kursuose. Ji koncertavo Austrijoje, Čekijoje, Latvijoje, Prancūzijoje. Pianistė grojo su LMTA simfoniniu orkestru (dirig. Robertas Šervenikas).
Birutė Bizevičiūtė dirba "Lyros" muzikos mokykloje, taip pat akompanuoja LMTA šokio ir judesio katedroje.
„Gimtadienis“ fortepijonui keturioms rankoms
Ekspromtas VL 181 fortepijonui keturioms rankoms
„Senelės pasakos” fortepijonui keturioms rankoms
„Pavasario varpai“ fortepijonui keturioms rankoms ir styginių kvartetui
Koncertas dviems fortepijonams ir orkestrui
Sonatina dviems fortepijonams
Tango „Adios Nonino“ fortepijonui keturioms rankoms ir instrumentiniam ansambliui, (transkripcija B.Bizevičiūtės ir G.Gabnytės)
„Undertango“ fortepijonui keturioms rankoms ir instrumentiniam ansambliui, (transkripcija B.Bizevičiūtės ir G.Gabnytės)
Sonata D-dur op.6
Vengrų šokiai / Hungarian Dances (21), woo 1
Sonata Es-dur Nr.3
Ispanų šokiai / 5 Spanische Tänze, op.12
Sonata D-dur Nr.2, KV 381
Sonata c-moll
Fantazija f-moll op.103, D. 940
Rapsodija trimis G.Gershwino temomis
Romance de Cuyo, 1953
"Lygumos" / "Llanura"
"Romansas" / "Romance de las Ninas"
Trys Andalūziški šokiai / "Andalusian dances"
Sonata C-dur KV 545
Bandoneon, 20 Years after (transkripcija B.Bizevičiūtės ir G.Gabnytės)
La Valse
Polka C dur
Vienos valsas
Koncertas dviems fortepijonams ir kameriniam orkestrui c-moll, BWV 1060
Koncertas dviems fortepijonams ir kameriniam orkestrui c-moll, BWV 1062
M.Clementi Sonata Es-dur Nr.3
W.A.Mozart Sonata D-dur Nr.2, KV 381
M.Moszkowski 5 Ispanų šokiai op.12
J.Strauss Polka C dur
Vienos valsas
M.Schmitz 4 pjesės fortepijonui keturioms rankoms
F.Schubert Fantazija f-moll op.103, D. 940
J.F.Halevy Eudoksijos arija iš operos "Žydė" III veiksmo
F.Poulenc Sonata fortepijonui keturioms rankoms
Ch.Gounod Arija ”O Dieux! Que de bijox...” iš operos „Faustas”
M.K. Čiurlionis Ekspromtas VL 181 fortepijonui keturioms rankoms
E.Wolf-Ferrari 4 Rispeti
M.Moszkowski 3 Ispanų šokiai op.12
J.Brahms Vengrų šokiai, woo 1
L.Rozycki Daina iš operos „Kazanova”
A.Piazzolla Undertango, Adios Nonino
Julija Stupnianek (sopranas)
W.A. Mozart - E.Grieg Sonata C-dur KV 545
M.Infante Trys Andalūziški šokiai / "Andalusian dances"
M.Ravel La Valse
C.Guastavino "Lygumos" / "Llanura"
Romansai
A.Piazzolla “Adios Nonino”
”20 Years after” (fortepijonui keturioms rankoms, smuikui, kontrabosui ir mušamiesiems)
I.Anisimov Rapsodija trimis G.Gershwino temomis
Gediminas Mičiulskis (mušamieji), Vytas Mikeliūnas (kontrabosas), Vytis Nivinskas (kontrabosas)
.....Solidžią kūrybos vakaro programą užbaigė "Pavasario varpai" fortepijonui keturioms rankoms ir styginių kvartetui, sukurti pagal M.K.Čiurlionio "Pavasario sonatą". Džiugu buvo matyti, kaip jauni atlikėjai (pianistės G.Gabnytė, Birutė Bizevičiūtė ir styginių kvartetas: Augusta Jusionytė, Diana Moisejenkaitė, J.Juozapaitis ir Regina Gilytė) scenoje gyveno savita J.Juozapaičio muzikinės kalbos raiška.
Duet fortepianowy mlodych uroczych pan fascynuje sluchaczy nie tylko utworami. Panie czaruja publicznosc zywym temperamentem. Podczas koncertu, ktory zadedykowaly publicznosci w Dniu matki, dlugo nie milkly oklaski.
Birutė Bizevičiūtė i Giedrė Gabnytė przedstawily obszerny program od Fantazji f-moll Schuberta poprzez Sonate Poulenca, Impromptu Čiurlionisa, Tance egierskie Brahmsa i Tance hispanskie Moszkowskiego, po Tanga Piazzolli. Wykazaly nie tylko wielka muzykalnosc i umiejetnosc idealnego wrecz wspoldzialania, ale i potrafily kazdemu z wykonywanych tworow nadac jemu wlasciwy wyraz i obraz dzwiekowy. Wlasnie malarstwo dzwiekowe, mnogosc barw jakie potrafily wydobyc z dosc bezglosnego fortepianu, najlepiej swiadczyla o ich artystycznych walorach. Litewskie pianistki pokazaly tez duzy temperament artystyczny i umiejetnosc interesujacego aranzowania na fortepian, przysposobily bowiem pisane na zespol kameralny utwory Piazzolli w sposob zaslugujacy na wysoka pochwale.