Julija Stupnianek (sopranas)

Image
Biografija
Repertuaras
Koncertai
Garso įrašai
Spauda
Galerija
Biografija
Repertuaras
Koncertai
Garso įrašai
Spauda
Galerija

Julija Stupnianek-Kalėdienė yra Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro solistė (sopranas) ir Lietuvos muzikos ir teatakademijos Dainavimo katedros docentė. Savo gimtadienį solistė švenčia liepos mėn. 7 d.

1991–1994 m. studijavo Lietuvos valstybinėje konservatorijoje choro dirigavimą bei dainavimą, 1996–2001 m. – Lietuvos muzikos akademijos magistrantūroje, 2001–2003 m. – Lietuvos muzikos akademijos doktorantūroje. Nuo 2005 m. dėsto dainavimą Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, daugelis jos studentų yra tarptautinių konkursų laureatai.

Julija gimė muzikinėje aplinkoje, kurioje nuolat skambėjo muzika. Jos senelė turėjo ypatingai gražų balsą, kuris padarė didelę įtaką jos muzikinei karjerai. Ji taip pat mano, kad jos polinkis į muziką susijęs su jos seneliu Raimondu Stupnianeku, kilusiu iš Vienos. Julija jau nuo vaikystės mėgo dainuoti ir aktyviai dalyvavo mokyklos chore bei darželio dainų šventėse. Ji baigė chorvedybos ir dainavimo studijas Vilniaus konservatorijoje, kur jos dėstytoja buvo Tamara Kornejeva. Baigusi bakalauro studijas, Julija tęsė magistro dainavimo studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje pas doc. Ireną Argustienę ir 2003 m. gavo meno licenciato laipsnį.

1999 metais ji dalyvavo meistriškumo kursuose Vienoje pas profesorę Ingeborg Wamser, o vėliau tobulinosi Kazachijoje ir Italijoje. 2000 metais ji taip pat tęsė savo studijas pas žinomą švedų baritoną H. Hagegardą ir rusų romansų interpretacijos kursuose pas G. Preobraženskają.

Julija Stupnianek taip pat laimėjo įvairius apdovanojimus tarptautiniuose konkursuose: III vietą tarptautiniame J. Dichlerio konkurse Vienoje, Austrijoje, III vietą tarptautiniame dainininkų konkurse "Romansiada - 2000" Maskvoje, trečiąją premiją Vilniaus tarptautiniame koncertmeisterių ir dainininkų konkurse 2005 m., "Grand Prix" tarptautiniame dainininkų konkurse "XXI a. menas" Kijeve 2005 m. Taip pat ji buvo įvertinta "Grand Prix" tarptautiniame dainininkų konkurse Lempaala (Suomija) 2006 m. ir laimėjo Grand Prix konkurse "Musical Perfomanse and Pedagogy" Italijoje 2011 m., o 2018 metais ji gavo aukščiausią apdovanojimą "Regina di Romansa" (romanso karalienė) tarptautiniame konkurse "Romanzata in San-Marino" Italijoje. Lietuvoje buvo apdovanota I premija V. Jonuškaitės-Zaunienės vardo konkurse ir nominuota kaip "Metų operos viltis".

Solistė debiutavo Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro scenoje Violetos vaidmeniu G. Verdi operoje "Traviata". Po to ji atliko daugelį kitų svarbių solo partijų, tokių kaip Agata K. M. Weberio operoje "Laisvasis šaulys" (2002), Priliepa P. Čaikovskio operos "Pikų dama" premjeroje (2002), Franciska Kaljari J. Strausso operetėje "Vienos kraujas" (2002), Dona Ana W. A. Mozarto operoje "Don Žuanas" (2003), Liu G. Puccini operoje "Turandot" (2003), Ritos vaidmenį G. Donizetti operoje "Rita" ir daug kitų. Savo tarptautinę sceninę karjerą pradėjo 2002 metais, kai atliko Fiordilidži vaidmenį W. A. Mozarto operoje "Visos jos tokios" Ronne teatre Danijoje.

Julija Stupnianek rengia rečitalius ir koncertuoja įvairiose prestižinėse Lietuvos salėse - Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje, Vilniaus Rotušėje, Taikomosios dailės muziejuje, Lietuvos mokslų akademijos salėje, dainavo daugelyje koncertų salių ir bažnyčių Italijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Danijoje, Austrijoje, Rusijoje, Suomijoje, Slovėnijoje, Švedijoje, Šveicarijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Jos repertuaras apima sakralinę, barokinę, operinę ir šiuolaikinę muziką, ji atliko įvairias partijas W.A. Mozarto, A. Vivaldi, G.  B. Pergolesi, J. S. Bacho ir kt. stambios formos kūriniuose. Vienas iš ryškesnių Julijos Stupnianek pasirodymų buvo jos rečitalis Lietuvos nacionalinės filharmonijos salėje 2005 m. Programoje buvo retai Lietuvoje atliekami arba visai neskambėję kūriniai, pavyzdžiui, E. Wolfo-Ferrari aštuonių dainų ciklas, G. Verdi dainos, S. Prokofjevo, S. Rachmaninovo bei P. Čaikovskio kūriniai.

Solistė koncertavo įvairiuose festivaliuose Lietuvoje, tokiuose kaip „Gaida“, "Sidabro amžiaus perlai", Vilniaus rusų, Pažaislio, "Sugrįžimų", Druskininkų vasaros, „Didysis muzikų paradas", "Atžalynas" ir "Cantiamo", taip pat užsienyje - Lenkijos Baroko, Usedomo (Vokietija), Baltijos šalių Rostoke (Vokietija) ir Helsinkyje (Suomija), Riviere delle Palme, Alma Mater Musikalis.
Julija daug bendradarbiavo su įžymiais dirigentais, tokiais kaip Tadeušas Voitechovskis, Josef Wallnig, Burkhard Ziberer, Manfredas Honeckas, Sascha Goetzel, Jonas Aleksa, Gintaras Rinkevičius, Martynas Staškus, Robertas Šervenikas ir Donatas Katkus, ir dainavo su daugeliu tarptautinių orkestrų. Ji taip pat yra aktyvi solistė Lietuvoje, dainuojanti tiek solo, tiek su ansambliais, kaip "Musica Humana", "Vilniaus arsenalas" ar "Trio voce", kuriame dalyvauja ir jos vyras smuikininkas Jonas Kalėda, taip pat kameriniu orkestru "Cantus". Julija Stupnianek taip pat dalyvauja švietėjiškame darbe, populiarindama klasikinę muziką periferijos klausytojams, ypač jaunimui, siekdama juos sudominti ir pritraukti į koncertų sales.
Jos repertuaras yra įvairus, pradedant klasikiniais šedevrais, tokiais kaip J. S. Bacho-CH. Gounod "Ave Maria" ir baigiant šiuolaikiniais kūriniais iš populiarių miuziklų, pavyzdžiui, G. Rodgerso "Muzikos garsai" ir A. Lloyd Webberio "Requiem" bei "Operos fantomas". 2001 m. "Gaidos" festivalyje je Julija atliko Juliaus Juzeliūno kantatą "Gėlių kalbėjimas", 2005 m. Julija Stupnianek atstovavo Lietuvai Europos Sąjungai skirtame gala koncerte Slovėnijoje.

Julija Stupnianek yra labai vertinama dėl savo muzikinio talento ir profesionalumo, muzikos kritikai pastebi solistės muzikalumą, sceninį žavesį, platų balso diapazoną bei spalvingą ir išraiškingą muzikos frazuotę.

Lietuvių kompozitoriai

Balys Dvarionas

„Žvaigždutė”

Juozas Gruodis

Aguonėlės

Rugiagėlės

Julius Juzeliūnas

„Gėlių kalbėjimas”

Vytautas Laurušas

Romansai Žiema, Paukščių čiulbesys, Pražydėjo, Patarlė

Penki sonetai (2012) sopranui ir styginių orkestrui. Justino Marcinkevičiaus eilės

Teisutis Makačinas

Penki haiku japonų poetų eilėmis

Juozas Strolia

„Ilgesys”

Jonas Tamulionis

Opera Bruknelė (Uogelė Bruknelė)


Kameriniai kūriniai

Luigi Arditi

II Bacio

Anton Arensky

„Sudužusi vaza”

Johann Sebastian Bach

Arija iš Kantatos Nr. 208 „Arie der Pales”

Arija iš Kantatos Nr. 68 „Mein glaubliges Herze...”

Bach-Gounod

Ave Maria

Ludwig van Beethoven

„Myliu tave” / Zärtliche Liebe (K.F. Herrosee)  (Ich liebe dich)  woo123

„Gėlių ratas”

P. Bencini

”Tanto sospirero”

Alban Berg

”Die Nachtigall”

Georges Bizet

Mikaelos arija iš operos „Karmen”

Giulio Caccini

Amarilli

Amor, che attendi

Ave Maria

Antonio Caldara

”Sabben, crudele”

Giacomo Carissimi

Non posso vivere

Francesco Cilea

Adriana Lecouvreur arija iš operos Adriana Lecouvreur

Teodoro Cottrau

”Santa Lucia”

Alexander Dargomyzsky

„Tu ir jūs”

„Jaunuolis ir mergina”

„Bučinys” / Potseluy (A Kiss) (Baratïnsky), 1850–51

Sergei Ivanovich Donaurov

„Laukimas”

Mikhail Glinka

Antonidos arija iš operos „Ivanas Susaninas”

Ne iskushay menya bez nuzhdï  / Do not tempt me needlessly

Elegija

Christoph Willibald Gluck

Larisos arija iš operos „Klelijos triumfas”

Charles Gounod

Margaritos arija iš operos „Faustas”

Edvard Grieg

„Myliu tave” / Dig elsker jeg! / I Love You, Dear op. 5

George Frideric Handel

Kleopatros arija „Vadoro pupille” iš operos „Julijus Cezaris” / Giulio Cesare

Morganos arija „Torna mia vaghegar” iš operos „Alcina” HWV 34

Kleopatros arija  „Piangero” iš operos „Julijus Cezaris” / Giulio Cesare

Aria di Romilda iš operos „Kserksas” / „Serse”

Aria di Almiro iš operos Rinaldo

Piangero arija iš operos „Julijus Cezaris” / Giulio Cesare

Almiros arija ”Lascia chio pianga” iš operos „Rinaldo” HWV 7

Ruggero Leoncavallo

Nedos arija iš operos „Pajacai”

Antonio Lotti

Pur di cesti

Jules Massenet

Tu atmerk žydras akis. / Ouvre tes yeux bleus...

Sofi arija iš operos „Verteris” / ”Werther”

Manon arija iš opeos „Manon”

Wolfgang Amadeus Mozart

Figaro ir Siuzanos duetas „Se a caso madama” iš operos „Figaro vedybos”

Siuzanos arija „Giunse al fin il momento” iš operos „Figaro vedybos”

Donos Elvyros arija iš operos „Don Žuanas”  

Paminos ir Papageno duetas „Bei Mannern, welche Liebe fuhlen” iš operos „Užburtoji fleita”  

Paminos arija „Ach, ich fuhl's” iš operos „Užburtoji fleita” 

Beltrano ir Auretos duetas iš operos „Kairo žąsis”

Duetas „Nun, liebes Weibchen, ziehst mit mir...”

Kerubino arijetė „Voi che sapete” iš operos „Figaro vedybos”

Motetas Exultate, jubilate K.165

Cerlinos arija „Batti, batti, o bel Masetto” iš operos „Don Žuanas”

Don Žuano ir Cerlinos duetas „La ci darem la mano” iš operos „Don Žuanas”

Papageno ir Papagenos duetas „Pa-Pa-Pa” iš operos „Užburtoji fleita” 

Ridente la calma, K. 152

Zaidės arija iš operos „Zaida”

„Chlojai”
Koncertinė arija ”Se tutti i mali miei”

Koncertinė arija ”Ah, non laschiarmi, no”

Koncertinė arija ”I belli imagini”

Bastjenės arija „Ich geh’ jetzt auf die Weide“ iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“

Bastjenės arija „Würd ich auch…“ iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“

Bastjenės arija „Er war mir sonst true und ergeben…“ iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“

Bastjenės ir Kola duetas „Auf den Rat, den ich gegeben…“ iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“

Dino Oliveri

”Tornerai”

Giovanni Battista Pergolesi

”Se tu m'ami”

Serpinos arija „Donne, vaghe I studi nostril…“ iš operos „Tarnaitė-ponia”

Serpinos arija „Stizzoso, miostizzoso voi fate il borioso“ iš operos „Tarnaitė ponia“

Serpinos ir Uberto duetas „Per te io ho nel core…“ iš operos „Tarnaitė ponia“

Giacomo Puccini

Manon arija iš operos „Manon Lesko”

Dorettos arija iš operos ”La Rondine”

Čio -Čio San arijos iš operos „Madam Baterflai”

Sergei Rachmaninov

Neverk, gražuole / Sing not to me, beautiful maiden from Op. 4, Six Songs

Gioachino Rossini

Figaro ir Rozinos duetas „Dunque io son…“ iš operos „Sevilijos kirpėjas”

Rozinos kavatina „Una voce…“ iš operos „Sevilijos kirpėjas“

Camille Saint-Saens

Violons dans le soir

Giuseppe Sarti

Arija iš operos Giulio Sabino

Alessandro Scarlatti

”O cessate di piagarmi”

”Le Violette”

”Son tutta duolio”

Franz Schubert

Ave Maria D. 839

”Du bist die Ruh” D. 776

”An die Musik”

Die Forelle D. 550

Der Hirt auf dem Felsen, D 965

An die Musik, D 547

Robert Schumann

Intermezzo from  Liederkreis op.77

Widmung from Myrthen  op. 25

Richard Strauss

„Vėlinės”

”Kling!” op. 48  Fünf Lieder, 1900

E. Tarnovskaja

Aš pamenu viską...

Pyotr Tchaikovsky

Diena viešpatauja

Giuseppe Torelli

Tu lo sai

Paolo Tosti

A'vucchella

Andrew Lloyd Webber

Pie Jesu iš Requiem

Antonio Vivaldi

Arija „Domine Deus” iš „Glorija”

Arija iš operos „Bajazet”


Oratorijos. Kantatos. Mišios. Pasijos

Anton Dvorak

"Stabat Mater"

Joseph Haydn

„Pasaulio sukūrimas” / "Die Schopfung"

Wolfgang Amadeus Mozart

Requiem

Franz Schubert

Mišios G-dur

Antonio Vivaldi

Oratorija "Triumfuojanti Judita“, RV 644

Operos. Spektakliai

Georges Bizet

„Karmen“ (Mersedes)

Gaetano Donizetti

Rita (Rita)

„Meilės eliksyras“ (Adina)

Balys Dvarionas

"Dalia" (Dalia)

E. Geist

"Dioniso sugrįžimas” (Apolonija)

Charles Gounod

"Romeo ir Džiuljeta" (Džiuljeta) / Romeo et Juliette

Jacques Fromental Halevy

"Žydė" (Eudoksija)

Vytautas Klova

Opera „Pilėnai“ (Eglė)

Wolfgang Amadeus Mozart

"Don Žuanas" (Dona Ana)

"Visos jos tokios" (Fiordilidži)

„Figaro vedybos“ (Marcelina)

Rachel Portman

„Mažasis princas” (Vanduo) / The Little Prince

Giacomo Puccini

"Turandot" (Liu)

Johann Strauss

"Vienos kraujas" (Franciska Kaljari)

Jonas Tamulionis

Opera „Bruknelė“ (Uogelė Bruknelė)

Pyotr Tchaikovsky

"Pikų dama" (Priliepa)

Giuseppe Verdi

Amelija „Kaukių balius”

Traviata (Violeta)

„Kaukių balius” (Amelija)Richard Wagner

Valkirija (Gerhilda) /  Valkyries

Carl Maria von Weber

"Laisvasis šaulys" (Agata)

Julija Stupnianek: Evening of chamber music

Gaetano Donizetti L'Elisir D'Amore (su Julija Stupnianek

Vivaldi arija Vedro con mio diletto

Rachmaninov Zdes' chorosho

Reynaldo Hahn "À Chloris"

Gabriel Fauré Après un rêve

Jules Massenet "Ouvre tes yeux bleus"

Rachmaninov Ja zhdu tebia

Vivaldi Vieni, vieni

Koncertas Nacionalinės Filharmonijos Didžiojoje salėje, 2011 04 25

III tarptautinis J. S. Bacho muzikos festivalis

Festivalio pabaigai – VI programa „Šv. Velykų oratorija“

JOHANN SEBASTIAN BACH

Koncertas klavesinui Nr. 6 F-dur, BWV 1057;

„Velykų oratorija“ solistams, chorui ir orkestrui, BWV 249

Ansamblis MUSICA HUMANA. Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA

Valstybinis choras VILNIUS. Meno vadovas ir vyr. dirigentas POVILAS GYLYS

Solistai: ALGIRDAS VIZGIRDA (fleita), ROBERTAS BEINARIS (obojus), BALYS VAITKUS (klavesinas), JULIJA STUPNIANEK (sopranas), JURGA PRAKELYTĖ (mecosopranas), MINDAUGAS ZIMKUS (tenoras), IGNAS MISIŪRA (bosas-baritonas)

Koncertas Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje, 2010 10 13

Koncertas iš cikloVenecijos genijus Antonio Vivaldi

ANTONIO VIVALDI

Oratorija "Triumfuojanti Judita“, RV 644

Ansamblis MUSICA HUMANA

Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA

Solistai:

RAMINTA VAICEKAUSKAITĖ (sopranas)

JULIJA STUPNIANEK (sopranas)

JURGA PRAKELYTĖ (mecosopranas)

MINDAUGAS ZIMKUS (tenoras)

NERIJUS MASEVIČIUS (bosas)

Koncertas Juodkrantės evangelikų liuteronų bažnyčioje, 2010 08 11

XII tarptautinis kamerinės muzikos vasaros festivalis

KURŠIŲ NERIJA 2010

Rugpjūčio 12 d. Nidos evangelikų liuteronų bažnyčia

6 programa. „Georg Friedrich Händel“

GEORG FRIEDRICH HÄNDEL (1685–1759)

Concerto grosso F-dur dviem obojams, styginiams ir basso continuo;

Kleopatros arija „Se pietà di me non senti“ (II v.) iš operos „Julijus Cezaris Egipte“;

Koncertas obojui, styginiams ir basso continuo B-dur;

Dvi Cezario arijos: „Aure, deh, per pietà“ (III v.) ir „Quel torrente, che cade dal monte“ (III v.) iš operos „Julijus Cezaris Egipte“;

Siuita Nr. 3, G-dur, HWV 350 iš „Vandens muzikos“;

Kleopatros arija „V'adoro, pupille“ (II v.) iš operos „Julijus Cezaris Egipte“;

Simono rečitatyvas ir arija „Arm, arm, ye brave!“ iš oratorijos „Judas Makabėjus“;

Kleopatros arija „Piangerò la sorte mia“ (III v.) iš operos „Julijus Cezaris Egipte“;

Simono rečitatyvas ir arija „The Lord worketh wonders“ iš oratorijos „Judas Makabėjus“;

Kleopatros ir Cezario duetas iš operos „Julijus Cezaris Egipte“

Atlikėjai: Festivalio orkestras MUSICA HUMANA

Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA

Solistai: JULIJA STUPNIANEK (sopranas), IGNAS MISIŪRA (bosas), ROBERTAS BEINARIS (obojus)

Koncertas Nidos Švč. Mergelės Marijos Krikščionių Pagalbos katalikų bažnyčioje, 2010 07 26

XII tarptautinis kamerinės muzikos vasaros festivalis

KURŠIŲ NERIJA 2010. Festivalio pradžios koncertas. 1 programa. „Venecijos genijus Antonio Vivaldi“

ANTONIO VIVALDI (1678–1741)

Koncertas dviem smuikams, styginiams ir basso continuo a-moll iš „L'estro armonico“, op. 3, Nr. 8;

Dvi soprano arijos iš operos „Olimpija“, RV 725: „Mente dormi amor“ ir „Siam navi all'onde algenti“;

Sinfonija iš operos „Olimpijada“, RV 725;

„In furore iustissimae irae“, motetas sopranui, styginiams ir basso continuo, c-moll, RV 626;

„Credo“ 4 solistams ir orkestrui, e-moll, RV 591

Atlikėjai: Festivalio orkestras MUSICA HUMANA

Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA

Solistai: JULIJA STUPNIANEK (sopranas), JURGA PRAKELYTĖ (mecosopranas), MINDAUGAS ZIMKUS (tenoras), IGNAS MISIŪRA (bosas), PAULIUS BIVEINIS (smuikas), IRMA BAKŠEVIČIENĖ (smuikas)

Naujametinis koncertas Evangelikų liuteronų bažnyčioje, 2009 12 31

„J.S. Bachas ir A. Vivaldi“

J.S. Bach

Pasakalija ir fuga vargonams c-moll, BWV 582

A. Vivaldi

Koncertas A-dur meilės obojui (oboe d’amore) ir styginiams

J.S. Bach

Dvi arijos iš kantatų

A. Vivaldi

Simfonija G-dur

J.S. Bach

Choralas „Jesu, bleibet meine Freude“ iš Kantatos BWV 147

A. Vivaldi

Arija „Siam navi“ iš operos „Olimpija“

Motetas „In furore“

Koncertas 2 orkestrams ir 2 vargonams „In due cori“, A-dur, F. XII Nr. 48

Ansamblis MUSICA HUMANA

(Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA)

Dalyvauja VILNIAUS UNIVERSITETO KAMERINĖS MUZIKOS ANSAMBLIS

(Meno vadovas ir dirigentas PAULIUS BERNARDAS KONCĖ)

Solistai: JULIJA STUPNIANEK (sopranas), ROBERTAS BEINARIS (obojus), JŪRATĖ LANDSBERGYTĖ (vargonai)

Dirigentas PAULIUS BERNARDAS KONCĖ

Koncertas Lietuvos nacionalinės filharmonijos Didžiojoje salėje, 2009 11 29

Venecijos genijus ANTONIO VIVALDI

III programa

ANTONIO VIVALDI (1678–1741)

Koncertas dviem smuikams, styginiams ir basso continuo a-moll

Koncertas fleitai, smuikui, obojui, violončelei ir klavesinui g-moll

Koncertas dviem fleitoms, styginiams ir basso continuo

„Gloria“ solistams, chorui ir orkestrui

Atlikėjai:

Ansamblis MUSICA HUMANA

Meno vadovas ir dirigentas Algirdas Vizgirda

Šiaulių valstybinis kamerinis choras POLIFONIJA

Meno vadovas ir dirigentas Gediminas Ramanauskas

Solistės:

JULIJA STUPNIANEK (sopranas)

AISTĖ ŠIRVINSKAITĖ (sopranas)

IRMA BAKŠEVIČIENĖ (smuikas)

ILONA GIRDŽIŪNAITĖ (smuikas)

Dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA

Koncertas Taikomosios dailės muziejuje, 2008 12 31

CARL STAMITZ

Trio Nr. 1, G-dur, op. 14

GIOVANNI BATISTA PERGOLESI

Iš operos „Tarnaitė ponia“: Serpinos arija „Stizzoso, miostizzoso voi fate il borioso“,

Uberto arija „Sempre nin contrasti con le si sta…“,

Serpinos arija „Donne, vaghe I studi nostril…“,

Serpinos ir Uberto duetas „Per te io ho nel core…“

WOLFGANG AMADEUS MOZART

Iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“: Intrada,

Bastjenės arija „Ich geh’ jetzt auf die Weide…“,

Kola arija „Befraget mich ein zartes…“,

Bastjenės arija „Würd ich auch…“,

Kola arija „Digi, dagi, schurry, murry…“,

Bastjenės arija „Er war mir sonst true und ergeben…“,

Bastjenės ir Kola duetas „Auf den Rat, den ich gegeben…“

GIACCHINO ROSSINI

Iš operos„Sevilijos kirpėjas“: Uvertiūra,

Rozinos kavatina „Una voce…“,

Bazilijo arija „La calunis e un venticello…“,

Rozinos ir Figaro duetas „Dunque io son…“

LEO KORCHIN

Muzikinė parodija „Beveik Mozartas“

Kamerinis ansamblis VILNIAUS ARSENALAS:

LAIMA ŠULSKUTĖ (fleita)

ROLANDAS ROMOSLAUSKAS (altas)

SERGEJUS OKRUŠKO (klavesinas)

Solistai:

JULIJA STUPNIANEK (sopranas)

IGNAS MISIŪRA (bosas-baritonas)

Kompozitoriaus Teisučio Makačino kūrybos vakaras Vilniaus Rotušėje, 2008 11 18

Noktiurnas ir skerco (2008 m. versija)

5 haiku senųjų japonų poetų I.Takuboku, O.Yakamochi, Sagami, F.Sadaye, S.Naichinno eilėmis (2007 m.)

"Iš paraštės" II, III siuitos dalys (2005 m.)

Kamerinis ansamblis Vilniaus Arsenalas, Julija Stupnianek, sopranas

Pertraukėlė

"Atspindys" - pjesė kameriniam orkestrui (1998-2005)

Koncertas klarnetui ir kamerininiam orkestrui (2006-2008)

Trys šokiai siuita kameriniam orkestrui (1962)

Lietuvos kamerinis orkestras, Ąžuolas Paulauskas, klarnetas, Robertas Šervenikas, dirigentas

Koncertas Šiaulių filharmonijoje, 2007 11 06

J.S.Bach Trio sonata C-dur, BWV 529

Arija iš kantatos ”Mache dich, mein Geist, bereit“, BWV 115

Arija iš kantatos ”Gott ist unsre Zuversicht“, BWV 197

C.Stamitz Trio Nr. 1, G-dur, op. 14

A.Vivladi ”Domine Deus“ iš kantatos ”Gloria“

”Altra aria del vagante“ iš oratorijos „Juditos triumfas“

J.Juozapaitis ”ViCeNo“ fleitai, altui ir klavesinui (2006; 2007 m. redakcija, premjera)

T.Makačinas „Penki haiku“ (pagal japonų poetų eiles) sopranui, fleitai, altui ir klavesinui (2005; 2007 m. versija, premjera)

Kamerinis ansamblis VILNIAUS ARSENALAS

Koncertas Taikomosios dailės muziejuje, 2007 10 28

J.S.Bach Trio sonata C-dur, BWV 529

Arija iš kantatos „Mache dich, mein Geist, bereit“, BWV 115

Arija iš kantatos „Gott ist unsre Zuversicht“, BWV 197

C.Stamitz Trio Nr. 1, G-dur, op. 14

Antonio Vivaldi „Domine Deus“ iš kantatos „Gloria“

„Altra aria del vagante“ iš oratorijos „Juditos triumfas“

Jurgis Juozapaitis „ViCeNo“ fleitai, altui ir klavesinui (2006; 2007 m. redakcija, premjera)

Teisutis Makačinas „Penki haiku“ (pagal japonų poetų eiles) sopranui, fleitai, altui ir klavesinui (2005; 2007 m. versija, premjera)

Kamerinis ansamblis Vilniaus Arsenalas: Laima Šulskutė (fleita), Rolandas Romoslauskas (altas), Sergejus Okruško (klavesinas), solistė Julija Stupnianek (sopranas)

Koncertas Taikomosios dailės muziejuje 2006 11 12

Programa Viva Wolfgangas, Wolfgango Amadeaus Mozarto gimimo 250-osioms metinėms

Kerubino arija „Voi che sapete” iš operos „Figaro vedybos”

Figaro ir Siuzanos duetas „Se a caso madama” iš operos „Figaro vedybos”

Figaro arija „Non piu andrai” iš operos „Figaro vedybos”

Siuzanos arija „Giunse al fin il momento” iš operos „Figaro vedybos”

Leporelo arija „madamina” iš operos „Don Žuanas”

Cerlinos arija „Batti, batti, o bel Masetto” iš operos „Don Žuanas”

Don Žuano ir Cerlinos duetas „La ci darem la mano” iš operos „Don Žuanas”

Paminos arija „Ach, ich fuhl's” iš operos „Užburtoji fleita”

Paminos ir Papageno duetas „Bei Mannern, welche Liebe fuhlen” iš operos „Užburtoji fleita”

Zarastro arija „O Isis und Osiris” iš operos „Užburtoji fleita”

Papageno ir Papagenos duetas „Pa-Pa-Pa” iš operos „Užburtoji fleita”

Jolanta Silkauskienė (fortepijonas), Egidijus Dauskurdis (baritonas)

Koncertas Katovicuose, Lenkijoje, 2005 10 20

F.Schubert Fantazija f-moll op.103, D. 940

J.F.Halevy Eudoksijos arija iš operos "Žydė" III veiksmo

F.Poulenc Sonata fortepijonui keturioms rankoms

Ch.Gounod Arija ”O Dieux! Que de bijox...” iš operos „Faustas”

M.K. Čiurlionis Ekspromtas VL 181 fortepijonui keturioms rankoms

E.Wolf-Ferrari 4 Rispeti

M.Moszkowski 3 Ispanų šokiai op.12

J.Brahms Vengrų šokiai, woo 1

L.Rozycki Daina iš operos „Kazanova”

A.Piazzolla Undertango, Adios Nonino

Giedrė Gabnytė ir Birutė Bizevičiūtė (fortepijoninis duetas)

Koncertas Tiškevičiaus rūmuose Trakų Vokėje, 2005 06 11

Bach J.S. Trio d-moll, BWV 1036

Arija iš Kantatos Nr. 208 „Arie der Pales”

Arija iš Kantatos Nr. 68 „Mein glaubliges Herze...”

Ch.W.Gluck Orfėjo arija iš operos „Orfėjas ir Euridikė”

A.Caldara Arietta

J.Ph.Rameau Koncertas Nr.5, d-moll

W.A.Mozart Beltrano ir Auretos duetas iš operos „Kairo žąsis”

Duetas „Nun, liebes Weibchen, ziehst mit mir...”

Uvertiūra iš operos „Figaro vedybos”

Siuzanos ir Figaro duetas iš operos „Figaro vedybos”

Kerubino arijetė iš operos „Figaro vedybos”

Figaro arija iš operos „Figaro vedybos”

G.Rossini Figaro ir Rozinos duetas iš operos „Sevilijos kirpėjas”

Ansamblis Vilniaus arsenalas, Ignas Misiūra (bosas)

Koncertų ciklas „Kultūrinis palikimas postmodernizmo epochoje. Muzikos ir architektūros praeitis dabartyje.

Koncertas Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro kamerinėje salėje, 2005 03 31

G.F.Handel Almiros arija „Lascia chio pianga” iš operos „Rinaldo” HWV 7

Kleopetaros arija „Piangero” iš operos „Julijus Cezaris”

Kleopetaros arija „Vadoro pupille” iš operos „Julijus Cezaris”

Morganos arija „Torna mia vaghegar” iš operos „Alcina” HWV 34

J.Massenet Tu atmerk žydras akis... / Ouvre tes yeux bleus...

Safi arija iš operos „Verteris”

C.Saint-Saens „Nakties smuikai”

J.F.Halevy Eudoksijos arija iš operos „Žydė”

Ch.Gounod Margaritos arija „Ah! Ie ris De me voir si belle...” iš operos „Faustas”

Jolanta Silkauskaienė (fortepijonas)

Koncertas Vilniaus Rotušėje 2003 01 15

G.F.Handel Piangero arija iš operos „Julius Cezar”

W.A.Mozart Arija Kome Scoglio iš operos „Cosi fan tutte”

Fiordilidži Arija iš operos „Cosi fan tutte”

L.van Beethoven 6 variacijos Originalia tema op. 34

(Renata Milašiūtė, fortepijonas)

F.Cilia Le Cuvreir arija iš operos „Adriana Le Cuvreir”

G.Verdi Amelijos scena ir arija iš operos „Kaukių balius”

J.Gruodis Aguonėlės

Rugiagėlės

P.Tchaikovsky Valsas op.40 Nr.8

(Renata Milašiūtė, fortepijonas)

P.Tchaikovsky Diena viešpatauja

A.Vlasov Fontanas

M.Donaurov Laukimas

E.Tarnovskaja Aš pamenu viską...

M.Javroskij Rudens diena

Renata Milašiūtė, fortepijonas

Koncertas Šv.Kristupo vasaros festivalyje 2001 07 01

G.Donizetti Opera „Rita”, Ritos vaidmuo

Koncertas Kalmaro miesto bažnyčioje, 1997 10 12

F.Schubert Mišios G-dur, soprano partija

Liu vaidmenį pirmąjį vakarą atliko Sigutė Stonytė, antrąjį - Julija Stupnianek. Julijos Stupnianek Liu žavi pirmiausiai vokališkai. Liu yra vienas sudėtingiausių vaidmenų operos istorijoje, ši partija reikalauja virtuoziškumo, o J. Stupnianek ją atliko tarsi be jokių pastangų, visas "baisiąsias" viršūnes išdainuodama visiškai natūraliai.

Beata Leščinska, Turandot žabangose, Giacomo Puccini operos pastatymo premjera Lietuvoje, 7 meno dienos, 2003 04 11

J. Stupnianek gebėjo stilistiškai skirtingų operų epizoduose išryškinti kontrastus, pavyzdžiui, įtikinamai perteikti nuoširdžią Kerubino lyriką ir čia pat – Cerlinos baimę ir naivumą.(...) Labai spalvingai ir prasmingai J. Stupnianek atliko sausuosius (secco)rečitatyvus. Jie – paprastos kalbos muzikinė stilizacija – gražiai įprasmino veiksmą. Per juos išryškėjo ir tikslingai panaudoti bufonados elementai.(...) Operų „Visos jos tokios“ ir „Užburtoji fleita“ fragmentuose įsitikome J. Stupnianek dainavimo technikos stabilumu ir mokėjimu valdyti balsą.

Rita Aleknaitė-Bieliauskienė, Skamba Mozarto muzika, 7 meno dienos, 2006 10 27

Gražus ir profesionaliai valdomas balsas, savitvarda ir įtaiga, jaunystė sausio 15 d. lydėjo kiekvieną atliekamą kūrinį. Stilingai buvo padainuota G.F.Händelio Kleopatros arija iš operos "Julijus Cezaris", Fiordilidži arijos iš W.A.Mozarto operos "Cosi fan tutte", puiki kantilena ženklino Adrianos Lekuvrer ariją iš to paties pavadinimo F.Cilea operos, jaudino dramatiška Amelijos scena ir arija iš G.Verdi operos "Kaukių balius", nuoširdžių emocijų buvo kupini rusų kompozitorių romansai ir žavios J.Gruodžio miniatiūros.

Rita Aleknaitė-Bieliauskienė, Jaunų menininkų balsai, Literatūra ir menas, 2003 01 24

Rusų romansų vakaras "Rusų klasika" - rusų bendrijos, Tautinių mažumų ir išeivijos departamento remiamo projekto dalis. Scenoje - žavi Julija Stupnianek. Suskambo jau primiršti N.Rimskio-Korsakovo, A.Vlasovo, kitų autorių romansai. Jauna dainininkė gražiu, gerai valdomu balsu perteikė ilgesingą, lyg Rusijos lygumų balkšva beržų juosta tolin nutįstančią, S.Rachmaninovo "Čia gera" melodiją, akvarelišką paveikslą "Bachčisarajaus rūmų fontanui", žmogaus dramos fragmentą romanse "Ne aš lauke žolelė buvau".

Rytis Jokūbaitis, Rusų romansų vakaras, Literatūra ir menas, 2002 12 13 nr. 2929

Juliją visada scenoje malonu girdėti. (...) Jos Dona Ana - santūri, kilni aristokratė. Kaip ir buvo W.A.Mozartas sumanęs, tai - ne patetiška herojė. Jau duete su Otavijumi ryškesnę emociją ji suteikia žodžiams nostro amor (mūsų meilė) nei tėvo žudiko prakeiksmui. Gražiai čia derėjo tikslūs secco rečitatyvai ir psichologizmo, o ne išorinio blizgesio prisodrinta melodika. Daugiau aistros buvo juntama antrojoje Donos Anos arijoje. J.Stupnianek geba neforsuodama, perteikdama piano grožį, dainuoti ir koloratūras.

Rytis Jokūbaitis, Menas dainuoti, Literatūra ir menas, 2003 04 04

Užtat stiprių teatro profesionalių darbu, puikiu dainavimu galima buvo mėgautis, klausantis Laimos Jonutytės ir Julijos Stupnianek, parengusių Marcelinos vaidmenį. Beje, viena yra mecosopranas, kita – sopranas, ir abi sėkmingai dainuoja Marceliną.

Beata Leščinska, Trigubos „Figaro vedybos“, Literatūra ir menas, 2010 03 05