Julija Stupnianek-Kalėdienė gimė 1971 07 07 ir formavosi muzikinėje aplinkoje. Namuose nuolat skambėjo muzika. Senelė turėjo reto grožio balsa. Jaunoji atlikėja prisipažįsta, kad iš senelės ji bus paveldėjusi savąjį. Vis dėlto mano, kad jos polinkis į muziką susijęs su austrų kilmės iš Vienos kilusiu seneliu Raimondu Stupnianeku. Muziką pamėgo vaikystėje. Dainavo darželyje, mokyklos chore. Mokėsi ir baigė chorvedybos bei dainavimo studijas Vilniaus konservatorijoje (dėst. Tamaros Kornejevos kl.). 2001 baigė magistro dainavimo studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje pas doc. Ireną Argustienę. 2003 už meno projektą Lietuvos muzikos ir teatro akademija suteikė meno licenciato laipsnį.
Nuo 2005 Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje dėsto dainavimą, docentė.
Koncertinė veikla
Julija Stupnianek-Kalėdienė dar studijų metais aktyviai dalyvavo muzikiniame gyvenime ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. Dainavo Lenkijos Baroko (1997), Usedomo (Vokietija) (2000), Baltijos šalių Rostoke (Vokietija) ir Helsinkyje (Suomija) (2000), šiuolaikinės muzikos Vilniaus „Gaidos” (2000), Vilniaus tarptautiniame klasikos „Sidabro amžiaus perlai“ (2001), Vilniaus rusų (2002), Pažaislio bei „Sugrįžimų”, Riviere delle Palme, Alma mater musikalis, Druskininkų vasaros muzikos festivaliuose.
Koncertavo Italijos, Latvijos, Lenkijos, Vokietijos, Danijos, Austrijos, Rusijos, Suomijos Slovėnijos, Švedijos, Šveicarijos ir Didžiosios Britanijos koncertų salėse bei bažnyčiose, kur užsienio šalių muzikinę visuomenę supažindino su vokaline Lietuvos kultūra.
Buvo nuolatinė maratonų „Didysis muzikų paradas“, „Atžalynas“ bei „Cantiamo“ koncertų dalyvė.
2001 surengė rečitalį Nacionalinio dailės muziejaus salėje, o 1999 ir 2003 - Vilniaus Rotušėje.
Atliko nemažai koncertų Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje: 2000 m. gruodžio 8 d. dainavo W.A. Mozarto motetą „Exultate, jubilate“ (dirigentas Josef Wallnig, Austrija); 2001 m. gruodžio 26 d. kalėdinės muzikos koncerte atliko J. Haydno oratorijos „Pasaulio sukūrimas“ soprano partiją. Dainavo soprano partijas A. Dvořako "Stabat Mater", A. Vivaldi "Gloria", W. A. Mozarto mišiose C-dur, G .B. Pergolesi " Stabat Mater", J. S. Bacho " Magnificat" ir kt.
2001 „Gaidos” festivalyje Rusų dramos teatro salėje dainavo J. Juzeliūno kantatą „Gėlių kalbėjimas“.
Bendradarbiavo su daugeliu žymių dirigentų – T. Voitechovskiu, Josefu Wallnigu, B. Ziberer, Manfredu Honecku, S. Lano, Jonu Aleksa, Gintaru Rinkevičium, Martynu Staškumi, Robertu Šerveniku, Donatu Katkumi.
2005 Julija Stupnianek Lietuvą atstovavo Europos Sąjungai skirtame gala koncerte Slovėnijoje. Solistė Lietuvoje propaguoja rimtąją muziką: tiek viena, tiek su ansambliu „Trio voce”, kurį sudaro Julija, pianistas ir aranžuotojas Mantautas Krukauskas ir jos vyras smuikininkas Jonas Kalėda, lankosi įvairiuose šalies rajonuose, populiarindami rimtąją muziką, atlikdami švietėjišką darbą, turėdami tikslą periferijos klausytoją, ypač jaunimą, sudominti gera muzika ir pritraukti į koncertų sales. Dažnai koncertuoja su "CANTUS" kameriniu orkestru. Nuolat atlieka sakralinę ir barokinę muziką Lietuvos ir Italijos bažnyčiose .
Programą parenka tokią, kad klausytojui būtų nesunkiai prieinama: J. S. Bacho-CH. Gounod „Ave Maria”, ištraukas iš G. Rodgerso miuziklo „Muzikos garsai”, Andrew Lloyd Webberio „Requiem” bei „Operos fantomo” bei kitus populiarius kūrinius..
Rengia rečitalius Vilniaus Rotušėje, Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje , Vilniaus Taikomosios dailės muziejuje, Lietuvos mokslų akademijos salėje ir kt.
Didelio publikos dėmesio sulaukė solistės rečitalis Lietuvos nacionalinės filharmonijos salėje 2005. Rečitalio programą sudarė retai Lietuvoje atliekami ar visai neatliekami kūriniai, kaip: E. Wolfo-Ferrari Aštuonių dainų ciklas, šešios G. Verdi dainos, S. Prokofjevo, S. Rachmaninovo bei P. Čaikovskio kūriniai (koncertmeisterė Rūta Rudvalytė).
Muzikos kritikai pabrėžia solistės muzikalumą ir sceninį žavesį, platų balso diapazoną, spalvingą ir išraiškingą muzikos frazuotę.
Operinė veikla
2000 solistė debiutavo Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro scenoje atlikdama Violetos partiją G. Verdi operoje „Traviata“. Šiuo vaidmeniu ji užbaigė magistratūros studijas. Po to LNOBT sekė kitos reikšmingos ir sudėtingos solo partijos: 2002 Agata (K. M. Weberio operoje „Laisvasis šaulys“), tų pačių metų kovo 10 d. P. Čaikovskio operos „Pikų dama“ premjeroje Priliepa, 2002 m. gegužės mėn. Francina J. Strausso operetėje „Vienos kraujas“. 2003 paruošė ir atliko Donos Anos partiją W. A. Mozarto operoje „Don Žuanas“, Liu partiją G. Puccini operoje „Turandot“. Tais pačiais metais Kauno muzikiniame teatre sukūrė Džiuljetos vaidmenį Ch. Gounod operoje „Romeo ir Džiuljeta“. 2004 Nacionaliniame operos ir baleto teatre dainavo premjeriniuose spektakliuose F. Halevy „Žydė“ (Eudoksijos vaidmuo) ir B. Dvariono „Dalia“ (Dalios vaidmuo). 2007 vasarą dalyvavo R. Wagnerio operoje „Valkirija” Slovėnijoje ir Italijoje.
2002 m. rugsėjo mėn. atliko Fiordilidži vaidmenį W. A. Mozarto operoje „Visos jos tokios“ (Ronne teatras, Bornholmas, Danija). 2004 m. sausio mėn. Rygos operoje (Latvija) dainavo Liu partiją G. Puccini operoje „Turandot“, o spalio mėnesį šiame teatre atliko Donos Anos vaidmenį W. A. Mozarto operoje „Don Žuanas“. Atlikėja dirba labai intensyviai – per penkerius metus sukūrė dešimt reikšmingų vaidmenų.
Stažuotės
1999 m. rugpjūčio mėn. dalyvavo meistriškumo kursuose Vienoje (Austrija) pas prof. Ingeborg Wamser, vėliau Kazachijoje (Almaty) ir Italijoje (Grottamare).
2000 m. liepos mėn. tobulinosi pas žymų švedų baritoną H. Hagegordą (Švedija).
2000 dalyvavo rusų romansų interpretacijos kursuose pas G. Preobraženskają.
Apdovanojimai
1999 tarptautiniame J. Dichlerio konkurse (Viena, Austrija) laimėjo III vietą.
2000 tarptautiniame dainininkų konkurse Maskvoje „Romansiada – 2000“ užėmė III vietą.
2001 ir 2002 V. Jonuškaitės - Zaunienės vardo konkurse įvertinta I premija.
2003 - laureatė nominacijoje „Metų operos viltis“.
2005 Vilniaus tarptautiniame koncertmeisterių ir dainininkų konkurse laimėjo III-ąją premiją;
2005 tarptautiniame dainininkų konkurse “XXI a. menas” Kijeve (Ukraina) laimėjo “Grand Prix”.
2006 tarptautiniame dainininkų konkurse Lempaala (Suomija) įvertinta “Grand Prix”.
2011 konkurse "Musical Perfomanse and Pedagogy" Lonigo mieste (Italija) laimėjo Grand Prix.
2018 San Marino (Italija) konkurse "Romanzata" gavo aukščiausią apdovanojimą "Regina di Romansa" - romanso karalienė.
„Žvaigždutė”
Aguonėlės
Rugiagėlės
„Gėlių kalbėjimas”
Romansai Žiema, Paukščių čiulbesys, Pražydėjo, Patarlė
Penki sonetai (2012) sopranui ir styginių orkestrui. Justino Marcinkevičiaus eilės
Penki haiku japonų poetų eilėmis
„Ilgesys”
Opera Bruknelė (Uogelė Bruknelė)
II Bacio
„Sudužusi vaza”
Arija iš Kantatos Nr. 208 „Arie der Pales”
Arija iš Kantatos Nr. 68 „Mein glaubliges Herze...”
Ave Maria
„Myliu tave” / Zärtliche Liebe (K.F. Herrosee) (Ich liebe dich) woo123
„Gėlių ratas”
”Tanto sospirero”
”Die Nachtigall”
Mikaelos arija iš operos „Karmen”
Amarilli
Amor, che attendi
Ave Maria
”Sabben, crudele”
Non posso vivere
Adriana Lecouvreur arija iš operos Adriana Lecouvreur
”Santa Lucia”
„Tu ir jūs”
„Jaunuolis ir mergina”
„Bučinys” / Potseluy (A Kiss) (Baratïnsky), 1850–51
„Laukimas”
Antonidos arija iš operos „Ivanas Susaninas”
Ne iskushay menya bez nuzhdï / Do not tempt me needlessly
Elegija
Larisos arija iš operos „Klelijos triumfas”
Margaritos arija iš operos „Faustas”
„Myliu tave” / Dig elsker jeg! / I Love You, Dear op. 5
Kleopatros arija „Vadoro pupille” iš operos „Julijus Cezaris” / Giulio Cesare
Morganos arija „Torna mia vaghegar” iš operos „Alcina” HWV 34
Kleopatros arija „Piangero” iš operos „Julijus Cezaris” / Giulio Cesare
Aria di Romilda iš operos „Kserksas” / „Serse”
Aria di Almiro iš operos Rinaldo
Piangero arija iš operos „Julijus Cezaris” / Giulio Cesare
Almiros arija ”Lascia chio pianga” iš operos „Rinaldo” HWV 7
Nedos arija iš operos „Pajacai”
Pur di cesti
Tu atmerk žydras akis. / Ouvre tes yeux bleus...
Sofi arija iš operos „Verteris” / ”Werther”
Manon arija iš opeos „Manon”
Figaro ir Siuzanos duetas „Se a caso madama” iš operos „Figaro vedybos”
Siuzanos arija „Giunse al fin il momento” iš operos „Figaro vedybos”
Donos Elvyros arija iš operos „Don Žuanas”
Paminos ir Papageno duetas „Bei Mannern, welche Liebe fuhlen” iš operos „Užburtoji fleita”
Paminos arija „Ach, ich fuhl's” iš operos „Užburtoji fleita”
Beltrano ir Auretos duetas iš operos „Kairo žąsis”
Duetas „Nun, liebes Weibchen, ziehst mit mir...”
Kerubino arijetė „Voi che sapete” iš operos „Figaro vedybos”
Motetas Exultate, jubilate K.165
Cerlinos arija „Batti, batti, o bel Masetto” iš operos „Don Žuanas”
Don Žuano ir Cerlinos duetas „La ci darem la mano” iš operos „Don Žuanas”
Papageno ir Papagenos duetas „Pa-Pa-Pa” iš operos „Užburtoji fleita”
Ridente la calma, K. 152
Zaidės arija iš operos „Zaida”
„Chlojai”
Koncertinė arija ”Se tutti i mali miei”
Koncertinė arija ”Ah, non laschiarmi, no”
Koncertinė arija ”I belli imagini”
Bastjenės arija „Ich geh’ jetzt auf die Weide“ iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“
Bastjenės arija „Würd ich auch…“ iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“
Bastjenės arija „Er war mir sonst true und ergeben…“ iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“
Bastjenės ir Kola duetas „Auf den Rat, den ich gegeben…“ iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“
”Tornerai”
”Se tu m'ami”
Serpinos arija „Donne, vaghe I studi nostril…“ iš operos „Tarnaitė-ponia”
Serpinos arija „Stizzoso, miostizzoso voi fate il borioso“ iš operos „Tarnaitė ponia“
Serpinos ir Uberto duetas „Per te io ho nel core…“ iš operos „Tarnaitė ponia“
Manon arija iš operos „Manon Lesko”
Dorettos arija iš operos ”La Rondine”
Čio -Čio San arijos iš operos „Madam Baterflai”
Neverk, gražuole / Sing not to me, beautiful maiden from Op. 4, Six Songs
Figaro ir Rozinos duetas „Dunque io son…“ iš operos „Sevilijos kirpėjas”
Rozinos kavatina „Una voce…“ iš operos „Sevilijos kirpėjas“
Violons dans le soir
Arija iš operos Giulio Sabino
”O cessate di piagarmi”
”Le Violette”
”Son tutta duolio”
Ave Maria D. 839
”Du bist die Ruh” D. 776
”An die Musik”
Die Forelle D. 550
Der Hirt auf dem Felsen, D 965
An die Musik, D 547
Intermezzo from Liederkreis op.77
Widmung from Myrthen op. 25
„Vėlinės”
”Kling!” op. 48 Fünf Lieder, 1900
Aš pamenu viską...
Diena viešpatauja
Tu lo sai
A'vucchella
Pie Jesu iš Requiem
Arija „Domine Deus” iš „Glorija”
Arija iš operos „Bajazet”
"Stabat Mater"
„Pasaulio sukūrimas” / "Die Schopfung"
Requiem
Mišios G-dur
Oratorija "Triumfuojanti Judita“, RV 644
„Karmen“ (Mersedes)
Rita (Rita)
„Meilės eliksyras“ (Adina)
"Dalia" (Dalia)
"Dioniso sugrįžimas” (Apolonija)
"Romeo ir Džiuljeta" (Džiuljeta) / Romeo et Juliette
"Žydė" (Eudoksija)
Opera „Pilėnai“ (Eglė)
"Don Žuanas" (Dona Ana)
"Visos jos tokios" (Fiordilidži)
„Figaro vedybos“ (Marcelina)
„Mažasis princas” (Vanduo) / The Little Prince
"Turandot" (Liu)
"Vienos kraujas" (Franciska Kaljari)
Opera „Bruknelė“ (Uogelė Bruknelė)
"Pikų dama" (Priliepa)
Amelija „Kaukių balius”
Traviata (Violeta)
„Kaukių balius” (Amelija)Richard Wagner
Valkirija (Gerhilda) / Valkyries
"Laisvasis šaulys" (Agata)
III tarptautinis J. S. Bacho muzikos festivalis
Festivalio pabaigai – VI programa „Šv. Velykų oratorija“
JOHANN SEBASTIAN BACH
Koncertas klavesinui Nr. 6 F-dur, BWV 1057;
„Velykų oratorija“ solistams, chorui ir orkestrui, BWV 249
Ansamblis MUSICA HUMANA. Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA
Valstybinis choras VILNIUS. Meno vadovas ir vyr. dirigentas POVILAS GYLYS
Solistai: ALGIRDAS VIZGIRDA (fleita), ROBERTAS BEINARIS (obojus), BALYS VAITKUS (klavesinas), JULIJA STUPNIANEK (sopranas), JURGA PRAKELYTĖ (mecosopranas), MINDAUGAS ZIMKUS (tenoras), IGNAS MISIŪRA (bosas-baritonas)
Koncertas iš cikloVenecijos genijus Antonio Vivaldi
ANTONIO VIVALDI
Oratorija "Triumfuojanti Judita“, RV 644
Ansamblis MUSICA HUMANA
Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA
Solistai:
RAMINTA VAICEKAUSKAITĖ (sopranas)
JULIJA STUPNIANEK (sopranas)
JURGA PRAKELYTĖ (mecosopranas)
MINDAUGAS ZIMKUS (tenoras)
NERIJUS MASEVIČIUS (bosas)
XII tarptautinis kamerinės muzikos vasaros festivalis
KURŠIŲ NERIJA 2010
Rugpjūčio 12 d. Nidos evangelikų liuteronų bažnyčia
6 programa. „Georg Friedrich Händel“
GEORG FRIEDRICH HÄNDEL (1685–1759)
Concerto grosso F-dur dviem obojams, styginiams ir basso continuo;
Kleopatros arija „Se pietà di me non senti“ (II v.) iš operos „Julijus Cezaris Egipte“;
Koncertas obojui, styginiams ir basso continuo B-dur;
Dvi Cezario arijos: „Aure, deh, per pietà“ (III v.) ir „Quel torrente, che cade dal monte“ (III v.) iš operos „Julijus Cezaris Egipte“;
Siuita Nr. 3, G-dur, HWV 350 iš „Vandens muzikos“;
Kleopatros arija „V'adoro, pupille“ (II v.) iš operos „Julijus Cezaris Egipte“;
Simono rečitatyvas ir arija „Arm, arm, ye brave!“ iš oratorijos „Judas Makabėjus“;
Kleopatros arija „Piangerò la sorte mia“ (III v.) iš operos „Julijus Cezaris Egipte“;
Simono rečitatyvas ir arija „The Lord worketh wonders“ iš oratorijos „Judas Makabėjus“;
Kleopatros ir Cezario duetas iš operos „Julijus Cezaris Egipte“
Atlikėjai: Festivalio orkestras MUSICA HUMANA
Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA
Solistai: JULIJA STUPNIANEK (sopranas), IGNAS MISIŪRA (bosas), ROBERTAS BEINARIS (obojus)
XII tarptautinis kamerinės muzikos vasaros festivalis
KURŠIŲ NERIJA 2010. Festivalio pradžios koncertas. 1 programa. „Venecijos genijus Antonio Vivaldi“
ANTONIO VIVALDI (1678–1741)
Koncertas dviem smuikams, styginiams ir basso continuo a-moll iš „L'estro armonico“, op. 3, Nr. 8;
Dvi soprano arijos iš operos „Olimpija“, RV 725: „Mente dormi amor“ ir „Siam navi all'onde algenti“;
Sinfonija iš operos „Olimpijada“, RV 725;
„In furore iustissimae irae“, motetas sopranui, styginiams ir basso continuo, c-moll, RV 626;
„Credo“ 4 solistams ir orkestrui, e-moll, RV 591
Atlikėjai: Festivalio orkestras MUSICA HUMANA
Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA
Solistai: JULIJA STUPNIANEK (sopranas), JURGA PRAKELYTĖ (mecosopranas), MINDAUGAS ZIMKUS (tenoras), IGNAS MISIŪRA (bosas), PAULIUS BIVEINIS (smuikas), IRMA BAKŠEVIČIENĖ (smuikas)
„J.S. Bachas ir A. Vivaldi“
J.S. Bach
Pasakalija ir fuga vargonams c-moll, BWV 582
A. Vivaldi
Koncertas A-dur meilės obojui (oboe d’amore) ir styginiams
J.S. Bach
Dvi arijos iš kantatų
A. Vivaldi
Simfonija G-dur
J.S. Bach
Choralas „Jesu, bleibet meine Freude“ iš Kantatos BWV 147
A. Vivaldi
Arija „Siam navi“ iš operos „Olimpija“
Motetas „In furore“
Koncertas 2 orkestrams ir 2 vargonams „In due cori“, A-dur, F. XII Nr. 48
Ansamblis MUSICA HUMANA
(Meno vadovas ir dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA)
Dalyvauja VILNIAUS UNIVERSITETO KAMERINĖS MUZIKOS ANSAMBLIS
(Meno vadovas ir dirigentas PAULIUS BERNARDAS KONCĖ)
Solistai: JULIJA STUPNIANEK (sopranas), ROBERTAS BEINARIS (obojus), JŪRATĖ LANDSBERGYTĖ (vargonai)
Dirigentas PAULIUS BERNARDAS KONCĖ
Venecijos genijus ANTONIO VIVALDI
III programa
ANTONIO VIVALDI (1678–1741)
Koncertas dviem smuikams, styginiams ir basso continuo a-moll
Koncertas fleitai, smuikui, obojui, violončelei ir klavesinui g-moll
Koncertas dviem fleitoms, styginiams ir basso continuo
„Gloria“ solistams, chorui ir orkestrui
Atlikėjai:
Ansamblis MUSICA HUMANA
Meno vadovas ir dirigentas Algirdas Vizgirda
Šiaulių valstybinis kamerinis choras POLIFONIJA
Meno vadovas ir dirigentas Gediminas Ramanauskas
Solistės:
JULIJA STUPNIANEK (sopranas)
AISTĖ ŠIRVINSKAITĖ (sopranas)
IRMA BAKŠEVIČIENĖ (smuikas)
ILONA GIRDŽIŪNAITĖ (smuikas)
Dirigentas ALGIRDAS VIZGIRDA
CARL STAMITZ
Trio Nr. 1, G-dur, op. 14
GIOVANNI BATISTA PERGOLESI
Iš operos „Tarnaitė ponia“: Serpinos arija „Stizzoso, miostizzoso voi fate il borioso“,
Uberto arija „Sempre nin contrasti con le si sta…“,
Serpinos arija „Donne, vaghe I studi nostril…“,
Serpinos ir Uberto duetas „Per te io ho nel core…“
WOLFGANG AMADEUS MOZART
Iš operos „Bastjenas ir Bastjenė“: Intrada,
Bastjenės arija „Ich geh’ jetzt auf die Weide…“,
Kola arija „Befraget mich ein zartes…“,
Bastjenės arija „Würd ich auch…“,
Kola arija „Digi, dagi, schurry, murry…“,
Bastjenės arija „Er war mir sonst true und ergeben…“,
Bastjenės ir Kola duetas „Auf den Rat, den ich gegeben…“
GIACCHINO ROSSINI
Iš operos„Sevilijos kirpėjas“: Uvertiūra,
Rozinos kavatina „Una voce…“,
Bazilijo arija „La calunis e un venticello…“,
Rozinos ir Figaro duetas „Dunque io son…“
LEO KORCHIN
Muzikinė parodija „Beveik Mozartas“
Kamerinis ansamblis VILNIAUS ARSENALAS:
LAIMA ŠULSKUTĖ (fleita)
ROLANDAS ROMOSLAUSKAS (altas)
SERGEJUS OKRUŠKO (klavesinas)
Solistai:
JULIJA STUPNIANEK (sopranas)
IGNAS MISIŪRA (bosas-baritonas)
Noktiurnas ir skerco (2008 m. versija)
5 haiku senųjų japonų poetų I.Takuboku, O.Yakamochi, Sagami, F.Sadaye, S.Naichinno eilėmis (2007 m.)
"Iš paraštės" II, III siuitos dalys (2005 m.)
Kamerinis ansamblis Vilniaus Arsenalas, Julija Stupnianek, sopranas
Pertraukėlė
"Atspindys" - pjesė kameriniam orkestrui (1998-2005)
Koncertas klarnetui ir kamerininiam orkestrui (2006-2008)
Trys šokiai siuita kameriniam orkestrui (1962)
Lietuvos kamerinis orkestras, Ąžuolas Paulauskas, klarnetas, Robertas Šervenikas, dirigentas
J.S.Bach Trio sonata C-dur, BWV 529
Arija iš kantatos ”Mache dich, mein Geist, bereit“, BWV 115
Arija iš kantatos ”Gott ist unsre Zuversicht“, BWV 197
C.Stamitz Trio Nr. 1, G-dur, op. 14
A.Vivladi ”Domine Deus“ iš kantatos ”Gloria“
”Altra aria del vagante“ iš oratorijos „Juditos triumfas“
J.Juozapaitis ”ViCeNo“ fleitai, altui ir klavesinui (2006; 2007 m. redakcija, premjera)
T.Makačinas „Penki haiku“ (pagal japonų poetų eiles) sopranui, fleitai, altui ir klavesinui (2005; 2007 m. versija, premjera)
Kamerinis ansamblis VILNIAUS ARSENALAS
J.S.Bach Trio sonata C-dur, BWV 529
Arija iš kantatos „Mache dich, mein Geist, bereit“, BWV 115
Arija iš kantatos „Gott ist unsre Zuversicht“, BWV 197
C.Stamitz Trio Nr. 1, G-dur, op. 14
Antonio Vivaldi „Domine Deus“ iš kantatos „Gloria“
„Altra aria del vagante“ iš oratorijos „Juditos triumfas“
Jurgis Juozapaitis „ViCeNo“ fleitai, altui ir klavesinui (2006; 2007 m. redakcija, premjera)
Teisutis Makačinas „Penki haiku“ (pagal japonų poetų eiles) sopranui, fleitai, altui ir klavesinui (2005; 2007 m. versija, premjera)
Kamerinis ansamblis Vilniaus Arsenalas: Laima Šulskutė (fleita), Rolandas Romoslauskas (altas), Sergejus Okruško (klavesinas), solistė Julija Stupnianek (sopranas)
Programa Viva Wolfgangas, Wolfgango Amadeaus Mozarto gimimo 250-osioms metinėms
Kerubino arija „Voi che sapete” iš operos „Figaro vedybos”
Figaro ir Siuzanos duetas „Se a caso madama” iš operos „Figaro vedybos”
Figaro arija „Non piu andrai” iš operos „Figaro vedybos”
Siuzanos arija „Giunse al fin il momento” iš operos „Figaro vedybos”
Leporelo arija „madamina” iš operos „Don Žuanas”
Cerlinos arija „Batti, batti, o bel Masetto” iš operos „Don Žuanas”
Don Žuano ir Cerlinos duetas „La ci darem la mano” iš operos „Don Žuanas”
Paminos arija „Ach, ich fuhl's” iš operos „Užburtoji fleita”
Paminos ir Papageno duetas „Bei Mannern, welche Liebe fuhlen” iš operos „Užburtoji fleita”
Zarastro arija „O Isis und Osiris” iš operos „Užburtoji fleita”
Papageno ir Papagenos duetas „Pa-Pa-Pa” iš operos „Užburtoji fleita”
Jolanta Silkauskienė (fortepijonas), Egidijus Dauskurdis (baritonas)
F.Schubert Fantazija f-moll op.103, D. 940
J.F.Halevy Eudoksijos arija iš operos "Žydė" III veiksmo
F.Poulenc Sonata fortepijonui keturioms rankoms
Ch.Gounod Arija ”O Dieux! Que de bijox...” iš operos „Faustas”
M.K. Čiurlionis Ekspromtas VL 181 fortepijonui keturioms rankoms
E.Wolf-Ferrari 4 Rispeti
M.Moszkowski 3 Ispanų šokiai op.12
J.Brahms Vengrų šokiai, woo 1
L.Rozycki Daina iš operos „Kazanova”
A.Piazzolla Undertango, Adios Nonino
Giedrė Gabnytė ir Birutė Bizevičiūtė (fortepijoninis duetas)
Bach J.S. Trio d-moll, BWV 1036
Arija iš Kantatos Nr. 208 „Arie der Pales”
Arija iš Kantatos Nr. 68 „Mein glaubliges Herze...”
Ch.W.Gluck Orfėjo arija iš operos „Orfėjas ir Euridikė”
A.Caldara Arietta
J.Ph.Rameau Koncertas Nr.5, d-moll
W.A.Mozart Beltrano ir Auretos duetas iš operos „Kairo žąsis”
Duetas „Nun, liebes Weibchen, ziehst mit mir...”
Uvertiūra iš operos „Figaro vedybos”
Siuzanos ir Figaro duetas iš operos „Figaro vedybos”
Kerubino arijetė iš operos „Figaro vedybos”
Figaro arija iš operos „Figaro vedybos”
G.Rossini Figaro ir Rozinos duetas iš operos „Sevilijos kirpėjas”
Ansamblis Vilniaus arsenalas, Ignas Misiūra (bosas)
Koncertų ciklas „Kultūrinis palikimas postmodernizmo epochoje. Muzikos ir architektūros praeitis dabartyje.
G.F.Handel Almiros arija „Lascia chio pianga” iš operos „Rinaldo” HWV 7
Kleopetaros arija „Piangero” iš operos „Julijus Cezaris”
Kleopetaros arija „Vadoro pupille” iš operos „Julijus Cezaris”
Morganos arija „Torna mia vaghegar” iš operos „Alcina” HWV 34
J.Massenet Tu atmerk žydras akis... / Ouvre tes yeux bleus...
Safi arija iš operos „Verteris”
C.Saint-Saens „Nakties smuikai”
J.F.Halevy Eudoksijos arija iš operos „Žydė”
Ch.Gounod Margaritos arija „Ah! Ie ris De me voir si belle...” iš operos „Faustas”
Jolanta Silkauskaienė (fortepijonas)
G.F.Handel Piangero arija iš operos „Julius Cezar”
W.A.Mozart Arija Kome Scoglio iš operos „Cosi fan tutte”
Fiordilidži Arija iš operos „Cosi fan tutte”
L.van Beethoven 6 variacijos Originalia tema op. 34
(Renata Milašiūtė, fortepijonas)
F.Cilia Le Cuvreir arija iš operos „Adriana Le Cuvreir”
G.Verdi Amelijos scena ir arija iš operos „Kaukių balius”
J.Gruodis Aguonėlės
Rugiagėlės
P.Tchaikovsky Valsas op.40 Nr.8
(Renata Milašiūtė, fortepijonas)
P.Tchaikovsky Diena viešpatauja
A.Vlasov Fontanas
M.Donaurov Laukimas
E.Tarnovskaja Aš pamenu viską...
M.Javroskij Rudens diena
Renata Milašiūtė, fortepijonas
G.Donizetti Opera „Rita”, Ritos vaidmuo
F.Schubert Mišios G-dur, soprano partija
Liu vaidmenį pirmąjį vakarą atliko Sigutė Stonytė, antrąjį - Julija Stupnianek. Julijos Stupnianek Liu žavi pirmiausiai vokališkai. Liu yra vienas sudėtingiausių vaidmenų operos istorijoje, ši partija reikalauja virtuoziškumo, o J. Stupnianek ją atliko tarsi be jokių pastangų, visas "baisiąsias" viršūnes išdainuodama visiškai natūraliai.
J. Stupnianek gebėjo stilistiškai skirtingų operų epizoduose išryškinti kontrastus, pavyzdžiui, įtikinamai perteikti nuoširdžią Kerubino lyriką ir čia pat – Cerlinos baimę ir naivumą.(...) Labai spalvingai ir prasmingai J. Stupnianek atliko sausuosius (secco)rečitatyvus. Jie – paprastos kalbos muzikinė stilizacija – gražiai įprasmino veiksmą. Per juos išryškėjo ir tikslingai panaudoti bufonados elementai.(...) Operų „Visos jos tokios“ ir „Užburtoji fleita“ fragmentuose įsitikome J. Stupnianek dainavimo technikos stabilumu ir mokėjimu valdyti balsą.
Gražus ir profesionaliai valdomas balsas, savitvarda ir įtaiga, jaunystė sausio 15 d. lydėjo kiekvieną atliekamą kūrinį. Stilingai buvo padainuota G.F.Händelio Kleopatros arija iš operos "Julijus Cezaris", Fiordilidži arijos iš W.A.Mozarto operos "Cosi fan tutte", puiki kantilena ženklino Adrianos Lekuvrer ariją iš to paties pavadinimo F.Cilea operos, jaudino dramatiška Amelijos scena ir arija iš G.Verdi operos "Kaukių balius", nuoširdžių emocijų buvo kupini rusų kompozitorių romansai ir žavios J.Gruodžio miniatiūros.
Rusų romansų vakaras "Rusų klasika" - rusų bendrijos, Tautinių mažumų ir išeivijos departamento remiamo projekto dalis. Scenoje - žavi Julija Stupnianek. Suskambo jau primiršti N.Rimskio-Korsakovo, A.Vlasovo, kitų autorių romansai. Jauna dainininkė gražiu, gerai valdomu balsu perteikė ilgesingą, lyg Rusijos lygumų balkšva beržų juosta tolin nutįstančią, S.Rachmaninovo "Čia gera" melodiją, akvarelišką paveikslą "Bachčisarajaus rūmų fontanui", žmogaus dramos fragmentą romanse "Ne aš lauke žolelė buvau".
Juliją visada scenoje malonu girdėti. (...) Jos Dona Ana - santūri, kilni aristokratė. Kaip ir buvo W.A.Mozartas sumanęs, tai - ne patetiška herojė. Jau duete su Otavijumi ryškesnę emociją ji suteikia žodžiams nostro amor (mūsų meilė) nei tėvo žudiko prakeiksmui. Gražiai čia derėjo tikslūs secco rečitatyvai ir psichologizmo, o ne išorinio blizgesio prisodrinta melodika. Daugiau aistros buvo juntama antrojoje Donos Anos arijoje. J.Stupnianek geba neforsuodama, perteikdama piano grožį, dainuoti ir koloratūras.
Užtat stiprių teatro profesionalių darbu, puikiu dainavimu galima buvo mėgautis, klausantis Laimos Jonutytės ir Julijos Stupnianek, parengusių Marcelinos vaidmenį. Beje, viena yra mecosopranas, kita – sopranas, ir abi sėkmingai dainuoja Marceliną.