Gimė 1974 Žemaitijoje, Rietavo valsčiuje, Pelaičių kaime. 2002 baigė vokalo studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje (prof. Irenos Milkevičiūtės klasė) ir įgijo muzikos magistro laipsnį.
Nuo 2002 yra Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro solistė - debiutavo Donnos Annos vaidmeniu W. A. Mozarto operoje „Don Žuanas”.
Dar studijuodama sėkmingai dalyvavo įvairiuose solistų konkursuose: 2002 tapo apdovanojimo „Operos švyturiai" laureate „Metų operos viltis " nominacijoje. V. Jonuškaitės-Zaunienės konkursuose 2001 ir 2002 - III vietos. Lietuvos dainininkų konkurse „Operetė - mano meilė" 2002 - III vieta. 2002 tarptautiniame dainavimo seminare Beskove (Vokietija) pelnė Geriausios interpretatorės vardą. 2004 už Rachelės vaidmenį J. F. Halevy operoje „Žydė" J.Gedmintaitei suteikiamas „Metų operos solistės" apdovanojimas. Po metų solistei suteikta garbė atstovauti Lietuvos kultūrai Japonijoje „Expo 2005" parodoje. 2014 Joana už vaidmenį Gioachino Rossinio operoje "Sevilijos kirpėjas" apdovanota Auksiniu scenos kryžiumi.
Joana Gedmintaitė dažnai koncertuoja su Lietuvos nacionaliniu simfoniniu orkestru, surengė koncertus Didžiojoje Britanijoje, Estijoje, JAV, Japonijoje, Prancūzijoje, Švedijoje, Šveicarijoje ir kitur. Kviečiama į prestižinį Spoleto festivalį JAV. Su Lietuvos dailės muziejaus Kanklių trio gastroliavo JAV, su Vilniaus universiteto kameriniu orkestru – Švedijoje. Su merginų choru „Virgo” solistė įrašė kompaktinę plokštelę, su Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru parengė W.A.Mozarto Requiem soprano partiją.
Solistė yra sukūrusi įsimintinus vaidmenis: J. F. Halevy operoje „Žydė" (Rachelė), W. A. Mozarto operoje „Don Žuanas" (Donna Anna), Ch. Gounod operoje „Romeo ir Džiuljeta" (Džiuljeta), R. Leoncavallo operoje „Pajacai" (Nedda), G. Verdi operoje „Rigoletas" (Džilda). Ypač gerai tiek publikos, tiek kritikos įvertintas puikiai atliktas sudėtingas Rachelės vaidmuo „Žydėje" bei Mimi G.Puccini „Bohemoje”. Jos repertuare nemažai solo partijų simfonijose, oratorijose ir kantatose. Nuo 1997 Joana Gedmintaitė yra Trio „Grazioso" solistė (Viktorija Zabrodaitė - fleita, Vilma Rindzevičiūtė - fortepijonas). Su šiuo ansambliu dainininkė dalyvavo daugelyje festivalių: „Druskininkų vasara su M. K. Čiurlioniu", Pažaislio muzikos festivalyje, Šiaurės Lietuvos muzikos festivalyje Biržai 2004 Biržų pilyje, renginyje „Didysis muzikų paradas 2006".
„Dalia“ (Dalia)
„Ašaros skonis”, vokalinis ciklas sopranui, fleitai, altui ir klavesinui
Opera „Žaidimas” (Ponia Gigaks)
„Bruknelė“ (Bruknelė)
Čigonė ir paukštis
Žiūrėk! Štai švelnusis vieversys
„Lakštingala”
Pagoniškas vakaras
Arija iš operos „Ifigenija Tauridėje”
Keturios dainos pagal Rabindranato Tagorės eiles op. 68
Blondos arija iš operos „Pagrobimas iš Seralio”
Arija „Aš esu tavo" iš operos „Karalius piemuo" K. 208
„Nematoma fleita”
Kantata Nr. 21
Simfonija Nr. 9
Messe de requiem op. 48
Messe baroque du 21 siecle „Lumieres"
Simfonija Nr. 8
Simfonija Nr. 2
„Varpai"
„Kalėdinė oratorija"
Mišios As-dur
„Kandidas" (Kunigunda)
„Meilės eliksyras“ (Adina)
„Romeo ir Džiuljeta" (Džiuljeta)
„Žydė" (Rachelė)
„Pajacai" (Nedda)
„Don Žuanas" (Donna Anna)
„Figaro vedybos“ (Siuzana)
„Bohema” (Mimi)
"Sweeney Todd" (Johana)
"Eugenijus Oneginas" (Tatjana)
„Rigoletas" (Džilda)
Die Walkure (Ortlinde)
Atlieka operos solistė Joana Gedmintaitė, solistė Lina Dambrauskaitė, choras "Bel Canto", Augustas Gocentas (violončelė) ir Artūras Anusauskas (fortepijonas)
Atlieka choro "Bel Canto" vyrų grupė, operos solistė Joana Gedmintaitė ir pianistas Artūras Anusauskas
Koncertas iš ciklo Kauno valstybiniam chorui - 40
Antonin Dvořák
Koncertas violončelei h-moll, op. 104
Carl Orff
Kantata „Carmina Burana“
Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras
meno vadovas ir vyr. dirigentas Gintaras Rinkevičius
Kauno valstybinis choras
meno vadovas ir vyr. dirigentas Petras Bingelis
Solistai:
ALEKSANDR KNIAZEV violončelė, Rusija
JOANA GEDMINTAITĖ sopranas
EDMUNDAS SEILIUS tenoras
VYTAUTAS JUOZAPAITIS baritonas
Dirigentas
GINTARAS RINKEVIČIUS
Koncertų ciklas "Musicus Magnus".
"Ko tyli dangus?" Lietuvos žydų genocido dienai atminti
E.M.Sheriff
"Ko tyli dangus"
G.Faure
"Requiem"
Dalyvauja Rinktinis Vilniaus muzikų orkestras ir solistai: Joana Gedmintaitė (sopranas), Liora Grodnikaitė (mecosopranas), Giedrius Žalys (baritonas), Andrius Bialobžeskis (skaitovas).
Dirigentas Tamir Chasson (Izraelis).
Pirmasis ciklo „Diriguoja H. von Karajano tarptautinio konkurso laureatai“ koncertas
Gustav Mahler „Tūkstančio simfonija“ Nr. 8 Es-dur
Himnas „Veni creator spiritus“
Finalinė scena iš W. Goethe’s „Fausto“
Solistai: ASMIK GRIGORIAN, SANDRA JANUŠAITĖ, JOANA GEDMINTAITĖ, IEVA PRUDNIKOVAITĖ, JOVITA VAŠKEVIČIŪTĖ, DMYTRO POPOV, DAINIUS STUMBRAS, VLADIMIRAS PRUDNIKOVAS
Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro choras (vad. Česlovas Radžiūnas)
Kauno valstybinis choras (vad. Petras Bingelis)
Choras „Ąžuoliukas“ (vad. Vytautas Miškinis)
Choras „Liepaitės“ (vad. Artūras Dambrauskas)
Dirigentas GINTARAS RINKEVIČIUS
Koncertų ciklas "Musicus Magnus"
"Ko tyli dangus?" Lietuvos žydų genocido dienai atminti
E.M.Sheriff
"Ko tyli dangus"
G.Faure
"Requiem"
Choras Jauna muzika,
Dalyvauja Rinktinis Vilniaus muzikų orkestras ir solistai: Joana Gedmintaitė (sopranas), Liora Grodnikaitė (mecosopranas), Giedrius Žalys (baritonas), Andrius Bialobžeskis (skaitovas).
Dirigentas Tamir Chasson (Izraelis)
Leonardo Bernsteino miuziklas
“VEST SAIDO ISTORIJA”
(koncertinė versija)
ir kitų kompozitoriaus miuziklų melodijos
Solistai:
LANA GORDON (vokalas, JAV)
JOANA GEDMINTAITĖ (sopranas)
MINDAUGAS ZIMKUS (tenoras)KAUNO MIESTO SIMFONINIS ORKESTRAS
Vyr. dirigentas Modestas Pitrėnas
Vokalinė grupė
Eugenijus Kanevičius (kontrabosas)
Arvydas Jofė (mušamieji)
Dirigentas
DONALD CHAN (JAV)
Operos vakaras, skirtas Juliaus Juzeliūno (1916-2001) 90-osioms gimimo metinėms
Julius Juzeliūnas opera „Žaidimas”
Lietuvo valstybinis simfoninis orkestras, dirigentas Gintaras Rinkevičius, kamerinis choras „Brevis”, režisierius Nerijus Petrokas, solistai: Tomas Ladiga, Mindaugas Zimkus, Rafailas Karpis, Arūnas Malikėnas, Egidijus Dauskurdis, Jovita Vaškevičiūtė, Joana Gedmintaitė
WOLFGANG AMADEUS MOZART Requiem
Lietuvos kamerinis orkestras Lietuvos Nacionalinio operos ir baleto teatro choras JOANA GEDMINTAITĖ (sopranas) IEVA PRUDNIKOVAITĖ (mecosopranas) EDGARAS MONTVIDAS (tenoras) IGNAS MISIŪRA (bosas-baritonas) Dirigentas - JACEK KASPSZYK (Lenkija)
Tačiau bene labiausiai vykusiu sprendimu tapo Joanos Gedmintaitės Mimi. Solistei Mimi partija leido atskleisti ne tik jos balso technines galimybes (o ribų solistės balsas, atrodė, išties neturi jokių) bet ir turtingas psichologines gelmes (kurios su kiekvienu naujai parengtu Joanos vaidmeniu vis plačiau praveria jos kūrybinio potencialo skrynią). Manau, „Bohemoje”, jauna dainininkė išties karaliavo. Jos sopranas įgauna krištolinio skaidrumo nuoširdžiame Mimi pasakojime apie gėles ir pavasarį. Nepaprastos aistros atspalviai ryškėjo solistei dainuojant ”Io t'amo! Amor! („Myliu tave, o meile!”). Trečiajame veiksme, kai Mimi guodžiasi Marčelui, girdi begalinio skausmo intonacijas. Nežemiškos šilumos reminiscencijos sklinda ketvirtame veiksme, kai jau mirštanti Mimi niūniuoja „Che gelida manina...”. Dainininkė atrado ir iškėlė tai, kas slypi tarp natų, savo interpretacijoje išryškindama Mimi emocinius klodus.
Nepakartojama Džuljeta Joana Gedmintaitė, pademonstravusi puikią vokalinę formą. Džuljetos partija yra sudėtinga, reikalaujanti balso virtuoziškumo "klasikine" prasme. Čia turi skambėti puikus, išlavintas koloratūrinis sopranas. Jį ir išgirdau... Gedmintaitė pademonstravo gražų, aksominį balso tembrą.
Geltonplaukė Joana Gedmintaitė - tipiška siciliečių Giovanni`o Vergos, Luigi`o Capuanos ir Federico De Roberto tėvynainė! Puikiai padainuota ir suvaidinta Nedos partija (režisierė Dalia Ibelhauptaitė) tapo puikiu jos debiutu.
Mano dėmesį patraukė dainininkė Joana Gedmintaitė. Tik gražiausius žodžius galėčiau pasakyti apie jos debiutą su liaudies instrumentų ansambliu "Kanklės".
Tikru spektaklio atradimu pavadinčiau Doną Aną vaidinusią Joaną Gedmintaitę. Donos Anos vokalinė partija yra išties virtuoziška - šiam personažui, kaip ir Donai Elvyrai bei Don Otavijui tenka išplėtotos, iš baroko operos tradicijos ateinančios sudėtingos arijos.(...) atmintin įstringa stiprus, paslankus, gražaus tembro sopranas.
Mūsų solistai Joana Gedmintaitė (Rachelė), Regina Šilinskaitė (princesė Eudoksija), Vladimiras Prudnikovas (kardinolas de Bronji), Edmundas Seilius (princas Leopoldas) dainavo pasigėrėtinai vieningai gal dirigento Jono Aleksos, o gal ir režisieriaus pasiūlytu principu.
Nedos vaidmenį pavadinčiau Joanos Gedmintaitės sėkme. Užtikrintos viršūnės, paslankus balsas, muzikalus intonavimas, regis, be ypatingų pastangų išgaunamas garsas liudijo apie jaunos dainininkės meistrystę (tai, matyt, buvusios J. Gedmintaitės dėstytojos Irenos Milkevičiūtės mokykla) ir kartu didelę tobulėjimo perspektyvą. Kita vertus, J. Gedmintaitė ne tik dainavo - ji balsu perteikė ir dramą.
Jau pirmosios dainininkės frazės prikaustė dėmesį prie be galo stilingo, niuansuoto, virtuoziško dainavimo ir nepaprastai gražaus tembro. Opera buvo atliekama lietuviškai, tačiau J. Gedmintaitė savo interpretacija sugebėjo perteikti specifinę prancūzišką dvasią. Pati solistė yra sakiusi, kad svajojo atlikti Džuljetos vaidmenį, o po spektaklio prisipažino, jog šiame vaidmeny tiesiog gyvenusi. Tas buvo justi ir scenoje.
Raiškiai trapios, lyriškos Mimi muzikinį charakterį atskleidė puikiai vokalą valdanti J. Gedmintaitė.
Pagrindinio vaidmens atlikėja Joana Gedmintaitė šį vaidmenį sukūrė iš karto po pagrindinio vaidmens Halevy "Žydėje". Dvariono operoje taip pat išvydome ryškų charakterį, išgirdome gražų, skambų dainavimą.
J. Gedmintaitė Adinos vaidmenį kūrė ne mažiau užtikrintai ir laisvai. Dainininkės nevaržė nei techninės užduotys, nei aktoriniai niuansai, šiuo požiūriu ji buvo itin natūrali. Ypač įsiminė niuansuotas solistės muzikavimas.
Pamenu (o ar galėčiau kitaip?), koks artistinis sąmoningumas gaubė Gedmintaitės kuriamą Rachelės vaidmenį „Žydėje”.
Joana Gedmintaitė sukūrė žaismingą, saikingai paslankų personažą, energiją labiau sutelkdama į dainavimą, pasižymėjusį aukšta vokaline kokybe. Gražiai atsiskleidė minkštas, tarsi čiurlenantis J. Gedmintaitės tembras, paveiki pasirodė paskutiniojo veiksmo arija.