Igor Bakan gimė 1984 Klaipėdoje. 2003-2007 studijavo ir įgijo bakalauro diplomą Klaipėdos universiteto menų fakultete (nusipelniusios lietuvių veikėjos Onos Glinskaitės klasėje). Ten pat įgijo ir magistro diplomą. Dalyvavo meistriškumo kursuose pas prof. Lilian Sikis, Teodore Ganger, Michael Sturm, Adelheid Engst.
Laimėjo eilę konkursų: Dainų dainelės konkursą 2002, pirmą vietą lietuvos vaikų menų festivalyje Русский венок" (Russian Wreath) (2002, Klaipėdoje), 7-tame tarptautiniame festivalyje "Skambanti banga" (The Sounding Wave) (buvo apdovanotas prizu). 2006 dalyvavo 7-tame tarptautiniame kamerinio dainavimo konkurse "Янтарный соловей" (The Amber Nightingale), kuris buvo skirtas 100-tosioms D. Shostakovich gimimo metinėms ir buvo apdovanotas specialiu prizu "Надежда" (The Hope). 2008 dalyvavo 27-ame tarptautiniame Hans Gabor Belvedere dainavimo konkurse Vienoje, kur laimėjo antrąją vietą operos kategorijoje ir keletą specialių prizų – publikos, alla Scalos teatro, Reino operos, Klagenfurto miesto teatro. 2010 dainininkas pateko į finalą 1-mame tarptautiniame dainavimo konkurse Sanvolinos operos festivalyje.
2006-2008 jaunasis artistas dirbo Klaipėdos operos teatre, kuriame paruošė vaidmenis: Don Basilio (Il Barbiere di Siviglia), princo Gremino (Eugene Onegin), Commendatore (Don Giovanni), Uberto (La Serva Padrona), daktaro Grenvil (La Traviata) ir Figaro (Le Nozze di Figaro).
Kaip solistas koncertavo Lietuvoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Latvijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Belgijoje. Jis yra operos studijos narys of the Bayerische Staatsoper in Munich, kur jis sukūrė vaidmenis Makbete, Traviatoje, Bohemoje, Otele, Lohengrine.
2008-2009 metais dainininkas dirbo Bavarijos valstybinėje operoje (Bayerische Staatsoper) ir sukūrė mažesnius vaidmenis svarbiuose pastatymuose, kaip G.Verdi Makbete, Palestrinos, Bohemoje, Otele, Lohengrine. Tais pačiais metais jis pasirodė kartu su baritonu Paolo Gavanelli Rigolete in a concert at the Herkulessaal der Residenz in Munich with the Münchner Opernorchester.
2009-10 dainavo Ciuricho Operoje, kur sukūrė Oresto vaidmenį diriguojant Gustav Kuhn ir jo debiutas Ciuricho operoje buvo (Sciaronne) vaidmuo Toskoje as Schliesser, diriguojant Nello Santi.
2011/12 dainavo Vlaamse Operos teatre. Čia sukūrė Ivan Sjoeran (Tchaikovskys Tsjarodejka- dir. D. Jurowski), Don Prudencio (Rossinis Il Viaggio a Reims- dir. A. Zedda), Alcade/Chirurgo (Verdis La Forza del Destino - dir.A. Joel), ir Daniel (Donizettis Le Duc dAlbe-dir. P. Carignani). 2011 Bakan sudainavo Oroe in Semiramide Edinburgho festivalyje. Vlaamse operoje liks ir 2011-12 metų sezoną., taip pat dainuos ir Kiolno operoje.
Baladė "Senas Žvejas"
"Kur balti keliai"
"Mergužėle brangi"
"Žaliojoj lankelėj"
Kantata Nr. 96 "Bald zur rechten, bald zur linken"
Mässe h-moll - bosas
Requiem - bosas
opera "Orlando" - Zoroastro
Semiramide riconosciuta - Ircano
"Le Duc D'Albe" - Daniel (fr)
"Herodiade" - Vittellius (fr)
"Il ritorno d'Ulisse in patria" - IlTempo/Antinoo (it)
"Le nozze di Figaro" - Figaro (lt/it)
"Don Giovanni" - Commendatore (lt)
"Don Giovanni" - Masetto
"Palesrina" - Kapellsänger, Erscheining verstobener Meister (de)
"La Boheme" - Sergeant (it)
"Le comte Ory" - Raimbaud
"La cenerentola" - Don Magnifico / Alidoro
"La cambiale di matrimonio" - Tobia Mill
"Il viaggio a Reims" - Don Prudenzio (it)
"Semiramide" - Oroe (it)
"Il Barbiere di Siviglia" - Basilio (lt)
"Die Frau Ohne Schatten" - Einaügige/Stimmen der Wachter der Stadt (de)
"Elektra" - Orest (de)
"Tsjarodejka" - Ivan Sjoeran (ru)
"Eugene Onegin" - Gremin (ru)
"La forca del destino" - Alcade/Chirurgo (it)
"La Traviata" - Gartner (it), Doctor Grenvil (lt)
"Otello" - Herold (it)
"Lohengrin" - Edler 4, Brabantischer Edle (de)
"Нет у меня для Вас ни слова"
Rusų liaudies daina "Эй, ухнем"
Aš tave mylėjau / "Я вас любил"
Girdžiu tavo balsą / "Слышу ли голос твой"
"In questa tomba..."
Duetas "Parlami d'amore, mariu!"
Tamsi naktis / "Тёмная ночь"
"Для берегов Отчизны дальней..."
"Коль славен"
"O surdato nnammurato"
"Catari" (Core' ngrato)
"Vitoria! Vitoria!"
"Canta pe'me"
Torna a Surriento"
"Dicitencello vuie..."
"Поле" iš kino filmo "Новые приключения неуловимых"
"Musica proibita"
"Caro mio ben"
"В крови горит огонь желанья..." / The Fire of Longing Burns in My Heart
"Признание" / Declaration
"Ночнрй смотр" / The Night Review
"Mefistofelio kupletai" iš operos "Faustas" / "Couplets of Mephistophile" from opera "Faust"
Baladė
Elegija
Don Kichoto serenada / "Серенада Дон-Кихота"
"Если жизнь тебя обманет", ор. 57 Nr. 2
Rusų liaudies daina "Зачем сидишь до полуночи"
Rusų liaudies daina "Живёт моя отрада"
"Senas valsas" / "Старинный вальс"
"O, если б мог выразить в звуке..."
"Заветный камень"
"Duettino: La ci darem la mano!" Zerlina and Don Giovanni, from opera "Don Giovanni"
"Duett: Bei Mannern..." Pamina and Papageno from the opera Die Zauberflote (The Magic Flute)
"Песня о Блохе"
"Последний бой" iš kino filmo "Освобождение"
Švelnumas / "Нежность"
"О нет, молю, не уходи" / O, no, I beg you, do not leave me!
Variagos svečio daina iš operos "Sadko"
Demono romansas iš operos "Demonas" / Romance of Demon from the opera "The Demon" ("I am the one whom you have listened...")
"По диким степям Забайкалья"
"Ave Maria"
"An die Musik"
"Ich grolle nicht"
"Džiaugsmo diena" iš ciklo "Penki romansai E.Dolmatovskio eilėmis" / "День радости" from the cycle "Пять романсов на стихи Е. Долматовского"
"Дженни"
Sonetas 66 / "Сонет 66"
"Королевслий поход"
"В полях под снегом"
Polinos ir Mitruso duetas iš operetės "Xолопка"
"Daina apie tolimą tėvynę" iš kino filmo "Septyniolika pavasario akimirkų" / "Песня о далёкой Родине" из кинофильма "Семнадцать мгновений весны"
"Нет, только тот кто знал" / None but the lonely heart
Don Žuano serenada / Don Juan's Serenade
"Средь шумного бала" / Amid the Din of the Ball
"A Vucchella"
"Ideale"
Pabūk su manimi / "Побудь со мной"
Končiako arija iš operos "Kunigaikštis Igoris" / Khan Konchak's aria from opera "Prince Igor"
Ivano Susanino arija iš operos "Жизнь за Царя" / A Life for the Tsar
Ruslano arija iš operos "Ruslanas ir Liudmila" / "Руслан и Людмила"
"Сомнение" / Doubt
"Ombra mai fu" from opera "Xerxes"
Aria "Dignare..." from "Te Deum"
Recitative and aria Darganus from opera "Amadigi"
Misterio Iks arija iš operos "Cirko princesė" / Аria fro opera "The Gypsy Princess"
Leporello arija "Madamina!..." iš operos "Don Žuanas" / Don Giovanni
Leporello arija "Note e giorno faticar..." iš operos "Don Žuanas" / Don Giovanni
Boriso pirmasis monologas (Скорбит душа!) iš operos "Borisas Godunovas" / "Борис Годунов" / Monologue of Boris from the opera "Boris Godunov"
Kutuzovo arija iš operos "Karas ir taika"
Aleko kavatina iš operos "Aleko"
Senelio pasakojimas iš operos "Aleko"
"Kristus prisikėlė" / "Xристос воскрес"
Don Basilio arija "La calunnia" iš operos "Sevilijos kirpėjas" / "Il Barbiere di Siviglia"
"Epitalama" iš operos "Neronas" / Epitalama from the opera "Neron"
Gremino arija iš operos "Eugenijus Oneginas"
Filipo arija iš operos "Don Carlos"
"Romanza di Fiesco" dall" iš operos "Simon Boccanegra"
Volframo romansas "O, du, mein holder Abendstern..." iš operos "Tannhauser"
Landgravo arija "Noch bleibe denn..." iš operos "Tannhauser"
Igor Bakans Oroe was a strong anchor for the action...
Igor Bakan made a fine Oroe with a smooth, even timbre throughout his range. His bass-baritone voice did not carry over the orchestra as well as the others; whether that was a lack of projection on his part or just where I was sitting it was hard to tell but the first example of this was the bottom-F at the end of his opening aria, Si...gran Nume...tintesi which was lost.
Igor Bakan war ein beeindruckenender bassgewaltiger Oberpriester Oroe.
Auch Petri Lindroos als Phanuel und Igor Bakan als Vitellius meisterten die kleineren Rollen sehr gut.
Igor Bakan (Vitellius) confirme l’impression favorable laissée en décembre dans Sémiramide...
Translation:
Igor Bakan (Vitellius) confirms the favorable impression left in December in Semiramide...
Quando Wagner canta Rossini
Il basso lituano Igor Bakan, assai "strapazzato" quale Gran Sacerdote Oroe dalle belle trovate di Nigel Lowery (che lo costringe a trasportare la maggior parte del tempo una valigia), ha ricoperto il suo ruolo adeguatamente lasciando però a desiderare in fatto di eleganza vocale.
Semiramide à lOpéra de Flandre
En revanche, belle prestation du baryton-basse Igor Bakan (Oroe).
Translation:
...good performance bass-baritone Igor Bakan (Oroe).
Goddelijke zang in Antwerpse Semiramide 14.Dec. 2010 Antwerpen
De (zeer?) jonge basbariton Igor Bakan was een fenomenale Oroe. Ondanks de belachelijke outfit als handelsreiziger kon hij het karakter van de Hoge Priester weten over
te brengen.
Translation:
The (very) Young bass-baritone Igor Bakan was a phenomenal Oroe. Despite the ridiculous outfit like the character he was salesman of the High Priest to bring about.
Rathaus Wien : BELVEDERE WETTBEWERB 6.Juni 2008
Und wieder sehr kompetent in seiner Sparte war der zwei Jahre jüngere Litauer Igor BAKAN, ein im Auftreten schon sehr routinierter Sänger, mit einem typisch russisch gefärbten Bass-Bariton, der aus Rachmaninovs Aleko ein einfühlsames Portrait mit Vesj tabor spit gestaltete. Der Publikumspreis war ihm damit sicher, ebenso auch der zweite Jurypreis.