Giedrius Prunskus gimė 1971 Šiauliuose. 1978 - 89 mokėsi Jurbarko II-oje vidurinėje mokykloje. 1985 baigė Jurbarko vaikų muzikos mokyklą (smuiko klasę). 1989 – 1991 studijavo Lietuvos žemės ūkio universitete, o 1992 – 1995 Kauno Juozo Gruodžio konservatorijoje (dėst. Reginos Kabalinienės, vėliau - doc. Gedimino Šmito dainavimo klasėse). Solinio dainavimo studijas tęsė Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Kauno fakultete (doc. G.Šmito klasėje). 2000 suteiktas bakalauro diplomas. 2001 – 2002 studijavo Vokietijos Leipcigo Felix Mendelssohn–Bartholdy vardo aukštojoje muzikos mokykloje prof. Jitka Kovařikova–Richter klasėje. Po to grįžo mokytis į Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Kauno fakultetą, kur 2003 suteiktas magistro diplomas. 2003 - 2005 stažavosi Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Tuo pačiu matu mokėsi Lietuvos muzikos ir teatro akademijos meno aspirantūroje, baigus studijas, suteiktas kvalifikacinis meno licenciato laipsnis.
Nuo 2003 dirba Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Kauno fakulteto dainavimo katedroje asistentu. Nuo 2007 – Kauno J.Gruodžio konservatorijos mokytojas. Nuo 2007 – Kauno menininkų namų kolegijos narys. Nuo 2003 yra Lietuvos muzikų sąjungos narys. Nuo 2007 – Kauno menininkų namų kolegijos narys.
1999 ir 2004 dalyvavo tarptautiniame J.Vitolio dainininkų konkursuose Rygoje. 2001 Vilniaus dainininkų konkurse S.Baro premijai laimėti baritonų kategorijoje užėmė I vietą. 1998 – 2001 paskirta V.Baltrušaičio vardo stipendija, kuri konkurso keliu skiriama geriausiam LMTA KF studijuojančiam baritonui.
G.Prunskus yra kviečiamas dainuoti įvairius baritono vaidmenis (Žermoną G.Verdi operoje „Traviata“, Valentiną Ch.Gounod operoje „Faustas“, Figaro G.Rossini operoje „Sevilijos kirpėjas“, Radvilą B.Dvariono operoje „Dalia“ ir kt.) į LNOBT bei Kauno Valstybinį Muzikinį teatrus. 2000 debiutavo Kauno Valstybiniame Muzikiniame teatre atlikdamas Barono Douphalio vaidmenį G.Verdi „Traviatoje“, o 2004 Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre, kur atliko Kamilio vaidmenį F.Leharo operetėje „Linksmoji našlė“.
Bendradarbiauja su Kauno filharmonija, Kauno valstybiniu choru, Kauno styginių kvartetu, įvairiais šalies orkestrais bei chorais, dalyvauja šiuolaikinių menų projektuose. Kaip solistas dažnai konceruoja tiek šalyje, tiek užsienyje: Čekijoje, Italijoje, Vokietijoje, Lenkijoje, Šveicarijoje, Norvegijoje, Estijoje. 2007 subūrė vokalinį vyrų kvartetą "Opus vocalis", propaguojantį a-capella dainos žanrą. Yra surengęs ne vieną solinį koncertą įvairiose Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, kitų Lietuvos miestų salėse. Atlieka dainos (Lied, romanso ir kt.) žanro kūrinius, oratorinę bei religinę muziką (W.A.Mozarto „Requiem“, Ch.Gounod „Iškilmingos mišios“, C.Saint–Saëns „Kalėdinė oratorija“, Č.Sasnausko „Requiem“, J.Haydn „Requiem“ ir kt.). Bendradarbiaudamas su prof. L.Donskiu, kompozitore Z.Bružaite, aktore I.Jankauskaite ir kt. rengia teminius solo koncertus: F.Schubert vokalinis ciklas „Winterreise“, J.Brahmso vokalinis ciklas „Magelone“, vokiečių kompozitorių muzikos koncertas „Nuo Bacho iki...“, lietuvių kompozitorių muzikos koncertus („Šalis kur užaugau“, „Tarp Vilniaus ir Kauno", „S.Šimkui – 120"). Muzikos ir filosofijos vakarai: „Mozarto ir Salierio mitas", „Don Kichotas ir Don Žuanas", „Michelangelo sonetai muzikoje", programa „Satyra muzikoje". Šiuo metu be pedagoginio darbo daug dėmesio skiria kamerinės – vokalinės muzikos žanrams. Nuo 2008 – Kauno valstybinio muzikinio teatro solistas.
Opera „Dalia“ (Radvila)
Opera „Pilėnai“ (Pilėnietis)
„Undinė“ (Upokšnis)
„Undinė“ (Žvejas)
„Karnavalas“ , vokalinis ciklas
„Žiemužė – balta eglužė“, vokalinis ciklas
„Trys satyriniai paveikslėliai“, vokalinis ciklas
Oratorija „Mozarto gimtadienis“
„Trys mįslės“
„Poeto meilė“ balsui ir fortepijonui
„Trioletai“
„Linksmos ir liūdnos dainelės“
„Alsuoti“
„Trys dainos ir dar viena“
Requiem
Kantata Nach dir, Herr, verlanget mich (Tavęs, Viešpatie, ilgiuosi)
Kantata „Ich habe genug“ (Man jau pakanka)
Kantata Jesu, meine Freude, (Jėzau, mano džiaugsme)
Les sept paroles du Christ, (Septyni Kristaus žodžiai)
Messe solennelle de Sainte Cécile solistams, chorui, orkestrui ir vargonams G-dur
Requiem
Die Jahreszeiten
St. Martinus-Messe
Requiem for soloists, chorus, and orchestra, K. 626
Missa brevis G-dur
Kantata „Pavasaris“ / „Vesna“
Missa Es-dur
Oratorio de Noel, solo balsams, chorui, styginių kvartetui, arfai ir vargonams, Op. 12
Oratorija „Abraham“ (Abraomas)
„Magelone“ (Magelonė)
„Seven sonnets of Michelangelo“ (Septyni Mikelandželo sonetai)
„Vater unser“ (Tėve mūsų)
„Trois chansons du Don Quichotte“ (Trys Don Kichoto dainos)
Lieder eines fahrenden Gesellen
„Detskaja“ (Vaikų kambarys)
„Don Quichotte à Dulcinée“ (Don Kichotas – Dulsinėjai)
Vier Duette, dainų ciklas
„Tre liriche infantili“ (Trys vaikiški eilėraščiai)
„Brettl-lieder“ (Kabareto dainos)
Winterreise, dainų ciklas balsui ir fortepijonui, D. 911 (Op. 89)
Schwanengesang, dainų ciklas D. 957
„Die schöne Müllerin“ (Gražioji malūnininkė)
Vier Husarenlieder, dainų ciklas
„Satyros“
„Chetyre stihotvorenija kapitana Lebjadkina“ (Keturi kapitono Lebiadkino eilėraščiai)
„Sjuita na slova Mikelangelo Buonarroti“ (Mikelandželo siuita)
„Liederbuch des Hafis“ (Hafio dainos)
Drei Gedichte von Michelangelo
Carmen (Dancairo)
L'elisir d'amore (Belcore)
Martha (Plumkett)
Andrea Chenier (Rouche)
Die Pilger von Mekka (Vertigo)
Faust (Valentin)
Romeo et Juliette (Capulet)
Romeo et Juliette (Mercutio)
„Juodas laivas“ (Kapitonas)
Die lustige Witwe (Kromov)
Le Nozze di Figaro (Almaviva)
Le Nozze di Figaro (Figaro)
Boris Godunov (Pristav)
„Birutė“ (Senas Vaidyla)
Il barbiere di Siviglia / The Barber of Seville (Figaro)
La Traviata (Douphol)
La Traviata (Germont)
„Mitas konceptualiai: Jurgio pasakojimai“
„Kiss me, Kate“ (Harisonas Houvelas)
„The sound of Music“ (Admirolas von Šraiberis)
Opera-farsas „Antiformalisticheskij rayok“ (Antiformalistinis šiupinys)
„Žmogaus baimė“, Roneno Altmano Kaydaro eilės / „The Fear of Man“
Gyvenimas yra gražus
FELX MENDELSSOHN-BARTHOLDY
Penkios dainos
GUSTAV MAHLER
„Keliaujančio pameistrio dainos“
VIKTOR ULLMANN
Dainų rinkinys „Hafio dainos“, op. 30 (tekstai iš Hanso Bethge's parafrazinės poemos „Hafio melodijos ir dainos“)
ARNOLD SCHOENBERG
„Kabareto dainos“ („Brettl-Lieder“), aštuonių dainų ciklas pagal Franko Wedekingo, Otto Juliaus Bierbaumo, Hugo Saluso, Gustavo Hochstettetio, Emanuelio Schikanederio ir Gustavo Falke's eiles
AVNER DORMAN
„Žmogaus baimė“ („The Fear of Man“), dvi dainos pagal Roneno Altmano Kaydaro eiles
GIEDRIUS PRUNSKUS (baritonas)
JONĖ PUNYTĖ (fortepijonas)
Dalyvauja aktorius-skaitovas PAULIUS TAMOLĖ
JOHANNES BRAHMS
Penkiolika ciklo „Gražioji Magelonė“ romansų, op. 33
JOHANN LUDWIG TIECK
Skaitiniai iš pasakos „Gražioji Magelonė“
GIEDRIUS PRUNSKUS (baritonas)
JONĖ PUNYTĖ (fortepijonas)
INGA JANKAUSKAITĖ (aktorė)
„Satyra muzikoje“
Algimantas Kubiliūnas Vokalinis ciklas „Linksmos ir liūdnos dainelės“
Modest Musorgsky „Klasikas“; „Saulele Savišna“; „Ožys“; „Išdykėlis“; „Seminaristas“; „Mefistofelio daina Auerbacho rūsyje“
Dmitry Shostakovich „Satyros“, op. 109
„Keturi kapitono Lebiadkino eilėraščiai“, op. 146
Vytautas Barkauskas „Trys satyriniai paveikslėliai“
GIEDRIUS PRUNSKUS (baritonas), LINA KRĖPŠTAITĖ (fortepijonas)
J.Brahms Romanzen aus Magelone, op.33 (Gražiosios Magelonės ir Provanso grafo Peterio meilės istorija)
Giedrius Prunskus (baritonas), Jonė Punytė (fortepijonas), Inga Jankauskaitė (aktorė)
[...] G. Prunskaus Radvila nekėlė jokių abejonių – tai gerai parengtas ir užtikrintai atliktas vaidmuo. Kuriamas švelnaus tėvo ir grakščiai rūstaus liaudies kovotojo paveikslas, demonstruojamas puikus balsas [...]
[...] Išsiduosiu, kad Giedriaus Prunskaus ir Algirdo Januto dainavimą girdėjau pirmą sykį, tačiau balsų atspalviai, nepaprastas vokalo meistriškumas ir charakteringa išraiška atmintyje padarė iš tolo regimą įkarpą. [...] Šmaikštus ir aiškia dikcija pasižymintis baritonas G.Prunskus šelmiškai atliko M.Musorgskio “Mefistofelio dainą apie blusą” bei įtikinamai rečitavo, o vėliau padainavo W.A.Mozarto Figaro ariją iš operos “Figaro vedybos”. [...]
[...] spektakliui įsibėgėjant pastebi Giedriaus balso spalvų arsenalą esant ne iš menkųjų. [...]
[...] Maloniai klausėsi, tiksliai intonavo ir baritonas G.Prunskus [...]
[...] Dainininkas pademonstravo puikų balsą, atlikdamas J.S.Bacho, G.F.Hendelio, J.Haydno, W.A.Mocarto, F.Mendelsono, R.Wagnerio, R.Šumano, F.Šuberto, A.Lortzingo, F.von Flotovo, W.R.Heymanno kūrinius. [...]
Kaip žinia, D. Šostakovičiaus satyra daugiaplanė, daugiareikšmė, jai reikalingos išsamios buitinio bei literatūrinio to laikotarpio konteksto žinios. Kita vertus, Lietuvoje nėra gilesnės humoristinių kūrinių atlikimo tradicijos, todėl buvo ypač įdomu išgirsti jaunųjų muzikų interpretaciją. Turbūt labiausiai nudžiugino dainininko G. Prunskaus aktoriniai atradimai, jų dėka kiekvienas kūrinių nušvito tarsi miniatiūrinis spektaklis. Skambant skirtingoms dainoms, ryškėjo savitos raiškos priemonės, solistas vaidino vis kitokį personažą, lyg naudojo vis kitokį grimą, detalės gerai apgalvotos – rodės, girdėjome tuos pačius ir kiekvieną kartą naujus dainininką ir pianistę (L.Krėpštaitę). G. Prunskus vaidino drąsiai, pasitelkdamas kuo įvairesnes priemones – nuo rafinuoto sąmojaus iki grubokos pašaipos. Kaip ir humoras, turintis skirtingus atspalvius, šio dueto muzikavimas kupinas įvairiaspalvių satyros, grotesko, šaržo niuansų, skiriančių jį nuo kitų panašių ansamblių.
Abu atlikėjai garbingai įvaldė fiziškai ir emociškai nelengvus kūrinius. G. Prunskui pakako balso jėgos, atlikimo laisvės bei aktorinių gebėjimų, o partnerei G.Muralytei-Eriksonei – garso sodrumo, masyvumo, ekspresijos. Įgyvendindamas Michelangelui skirtą programą, šis talentingas dainininkas pasirodė ir kiek netikėtame amplua – kaip poezijos vertėjas iš italų, rusų bei vokiečių kalbų; jo paties sudarytoje programėlėje įdėti visų Sonetų lietuviški tekstai. Klausydamasi muzikos džiaugiausi, kad Kaunas turi šį menininką – darbštų, reiklų, nerimstantį ir universalų, tarsi renesanso laikais...
G. Prunskus, gerai įvaldęs kamerinį dainavimą, maksimaliai įsijautęs gražiausiai atliko tylią, liūdną, ilgesingą muziką, natūraliai suaktyvindavo muzikos tėkmę kulminacinėse frazėse. (...) Šis ciklo „Gražioji Magelonė" atlikimas mane sužavėjo gaivumu, nuoširdumu, įvedusiu klausytoją į Tiecko pasakų pasaulį. Interpretacija subrandinta, laiko patikrinta.
G. Prunskus, gerai įvaldęs kamerinį dainavimą, maksimaliai įsijautęs gražiausiai atliko tylią, liūdną, ilgesingą muziką, natūraliai suaktyvindavo muzikos tėkmę kulminacinėse frazėse. (...) Šis ciklo „Gražioji Magelonė" atlikimas mane sužavėjo gaivumu, nuoširdumu, įvedusiu klausytoją į Tiecko pasakų pasaulį. Interpretacija subrandinta, laiko patikrinta.