Lietuvių violončelininkė Giedrė Dirvanauskaitė yra nacionalinų konkursų laureatė. Ji tobulinosi meistriškumo kursuose pas M. Rostropovičių, D. Geringą, H. Beyerle, T. Grindenko ir kt.
Kaip solistė Giedrė koncertavo su daugeliu Europos, Azijos bei Vidurio Rytų kameriniais ir simfoniniais orkestrais, dalyvavo muzikos festivaliuose “Lockenhaus” (Austrija), “Gruodžio naktys” (Rusija), Gštade ir Bazelyje (Šveicarija), Beppu (Japonija), Goriše (Vokietija), o jos scenos partneriai yra tokie žinomi muzikai, kaip V. Afanasjev, M. Argerich, Y. Bašmet, M. Bekovac, S. Chen, V. Mendelssohn, L. Hagen, H. Holliger, M. Portal, A. Žlabys. Violončelininkė atliko kompozitorių V. Kissine, G. Kančeli, A. Maskats, V. Poleva pasaulines premjeras.
Pastaruoju metu Giedrė Dirvanauskaitė aktyviai koncertuoja įvairių kamerinių ansamblių sudėtyje. Nuo 2009 metų ji reguliariai groja fortepijoniniame trio kartu su smuikininku Gidon Kremer bei pianiste Khatia Buniatishvili. Pastarasis trio “Kissine/Tchaikovsky: Piano trios“ įrašas , išleistas 2011 metais kompanjos ECM, laimėjo prestižinį Vokietijos kritikų prizą („Preis der deutschen Schallplattenkritik“), be to įrašas sulaukė didelio dėmesio tarptautiniu mastu ir buvo vertinamas kaip vienas geriausių P. Čaikovskio kūrinių įrašų. Kiti violončelininkės įrašai: "Hymns and Prayers" – G. Kančeli „Tyli Malda“ (ECM, 2008), "Between the Waves" - V. Kissine Duo (ECM, 2013) and "Mieczyslaw Weinberg" - M. Weinberg Styginių trio (ECM, 2014).
Giedrė Dirvanauskaitė groja 1709 metų Alexander Gaglianus violončele. Nuo 1997 metų Giedrė yra kamerinio orkestro Kremerata Baltica narė.
Sonata dviems violončelėms ir continuo g-moll
Sonatina smuikui ir violončelei
Duo smuikui ir violončelei, Nr. 1, H. 157
Requiem trims violončelėms ir fortepijonui op. 66
Koncertas B-dur, G. 482 / Cello Concerto in B flat major
Koncertas a-moll, Nr.2, op.14
Happy End ( 2-iems smuikams, violončelei, kontrabosui ir orkestrui)
Koncertas h-moll, op.104
Koncertas C-dur Nr. 1, H. 7b/1
Koncertas D-dur Nr. 2, H. 7b/2 (Op. 101)
Koncertas e-moll / Cello Concerto in D minor
Grave
Introdukcija ir variacijos Mozės tema / Introduction and Variations on "Dal tuo stellato soglio' from Rossini's "Mose", for violin & orchestra, MS 23
Koncertas a-moll, op.33 / Cello Concerto No. 1 in A minor, Op. 33
Koncertas a-moll, op.129
Pezzo Capriccioso, op.62
Variacijos Rococo tema A-dur, op.33 / Variations on a Rococo Theme, for cello & orchestra (or cello & piano) in A major
Siuita Nr.1 G-dur
Siuita Nr.2 d-moll
Siuita Nr.3 C-dur
Siuita Nr.4 Es-dur
Siuita Nr.5 c-moll
Siuita d-moll
Sonata e-moll
Sonata Nr3 A-dur, op.69
Sonata Nr4 C-dur, op.102
Sonata A-dur, Nr.6 / Sonata for cello & continuo in A major, G. 4 (Six Sonatas No. 6)
Sonata G-dur, Nr.3 / Sonata for cello & continuo in G major, G. 15
Sonata e-mol , Nr.1, op.3815
Sonata F-dur , Nr.2, op.99
Beneath Garlands, violončelei ir fortepijonui
Sonata d-moll / Sonata for cello & piano, L. 135
Elegija c-moll, op.24, violončelei ir fortepijonui ar orkestrui
Sonata E-dur
Skerco Nr.2, op.12
Sonata a-moll, op36
Sonata D-dur
Variacijos slovakų tema H. 378 / Variations on a Slovak Folksong for cello & piano
Sonata Nr.1
Spinnig-Wheel, op.55 violončelei ir fortepijonui
Tarantela, op.23, violončelei ir fortepijonui
Sonata C-dur, op 119
Sonata Nr.1, op.18
Arpeggione Sonata a-moll, D 821 / Sonata for arpeggione & piano in A minor
3 fantastinės pjesės op. 73 / Phantasiestücke (3 Fantasy Pieces) for clarinet (or cello or violin) & piano
Funf Stucke in Volkston, op.102
Sonata F-dur, op.6 (TrV 115)
Plainescapes (smuikui, violončelei ir chorui)
Rostislav Krimer-fortepijonas
Gidon Kremer-smuikas
Yuri Bashmet-altas
Giedre Dirvanauskaite-violončelė
Gidon Kremer (smuikas), Maxim Rysanov (altas), Giedre Dirvanauskaite (violončelė), and Andrius Žlabys (fortepijonas)
ANTONIO VIVALDI
„Vasara“ iš keturių koncertų ciklo „Metų laikai“, RV 315 (A. Puškariovo aranžuotė vibrafonui ir orkestrui)
RAMINTA ŠERKŠNYTĖ
„Vasarvidžio giesmė“ styginių orkestrui ir mušamiesiems
DOBRINKA TABAKOVA
„Saulės triptikas“ smuikui, violončelei ir styginių orkestrui
LUDWIG VAN BEETHOVEN
Styginių kvartetas Nr. 14, cis-moll, op. 131 („Kremerata Baltica“ aranžuotė styginių orkestrui)
Kamerinis orkestras KREMERATA BALTICA
Meno vadovas ir solistas GIDON KREMER (smuikas)
Solistai:
GIEDRĖ DIRVANAUSKAITĖ (violončelė)
ANDREJ PUŠKARIOV (vibrafonas)
III tarptautinis Jaschos Heifetzo smuikininkų konkursas. Koncertas „Hommage à Heifetz“
Programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ dalis
ARVO PÄRT „Pasakalija“
KRZYSZTOF PENDERECKI Čakona iš „Lenkiškojo requiem“
GIYA KANCHELI „Tyli malda“
GEORGS PELECIS „Žydintis jazminas“
RAMINTA ŠERKŠNYTĖ „De profundis“
REINHOLD GLIÈRE Oktetas D-dur, op. 5 (versija styginių orkestrui)
Orkestras KREMERATA BALTICA. Solistas ir dirigentas GIDON KREMER (smuikas)
Solistai: GIEDRĖ DIRVANAUSKAITĖ (violončelė), ANDREI PUSHKAREV (vibrafonas)
L.Janaček “Fairy tale” violončelei ir fortepijonui
E.Schulhoff Duo smuikui ir fortepijonui ( Leoš Janáček atminimui)
A.Dvorak Romantinės pjesės smuikui ir fortepijonui , Op. 75
P.Tchaikovsky Trio a-moll, Op. 50
RASA VOSYLIŪTĖ (smuikas)
GIEDRĖ DIRVANAUSKAITĖ (violončelė)
EGLĖ VOSYLIŪTĖ (fortepijonas)
Daugialypį delikatumą girdime klausydamiesi Witoldo Lutoslawskio "Grave" violončelei ir styginiams. Puikiai kūrinio dvasią perteikianti solistė Giedrė Dirvanauskaitė naudojo plačią subtiliausių niuansų skalę. Būtent jie yra to kūrinio "pamatų" pagrindinis komponentas. Ar tai jiems tinkama medžiaga? Regis, pats autorius tokį paradoksą savo kūryboj ne kartą sėkmingai pasitelkdavo.
Gegužės 9 d. koncertavo pianistė Laurina Šablevičiūtė, […] bei violončelininkė Giedrė Dirvanauskaitė, nuo 1997 m. kamerinio orkestro "Kremerata Baltica" artistė. Koncerte skambėjo R. Schumanno Romansas Fis-dur, Nr. 2, op. 28, bei "Fantastinės pjesės" violončelei ir fortepijonui, op. 73, J. Brahmso "Fantazijos", op. 116, A. Šenderovo "Čiurlionio eskizai" ("Kompozicijos eskizas", "Varpas", "Angelas", "Demonas", "Vinjetė liaudies dainai", "Gintaro rūmai"), M. Tippetto Sonata Nr. 2, L. Šablevičiūtės vyro S. Davismoono "Beneath Garlands" ir B. Martinu "Variacijos slovakų tema". Šį "Sugrįžimų" vakarą patirtais įspūdžiais mielai pasidalijo pianistė doc. Virginija Dabkutė: "Koncertas žavėjo atlikėjų profesionalumu, muzikavimo gyvybingumu, įdomiais interpretaciniais sprendimais, taip pat – Lietuvoje dar negirdėtų kūrinių premjeromis.[...] G. Dirvanauskaitės grojimas žavėjo gražiu garsu, lanksčia frazuote. R. Schumanno "Fantastinės pjesės" buvo atliktos labai nuotakingai, atlikėjos puikiai jautė viena kitą, kūrė savitą šių pjesių koloritą. Antroje koncerto dalyje įdomiai nuskambėjo žmonai Laurinai skirtas S. Davismoono kūrinys violončelei ir fortepijonui – įtaigūs buvo muzikos kontrastai ir puikiai atlikėjų perteiktas šios muzikos šokinis pulsas. Labai malonu ir ypač brangu bei vertintina, kad jaunosios atlikėjos kas kartą pasirodo vis brandesnės ir jų interpretacijos vis įtikinamesnės."
Pirmos koncerto dalies pabaigoje skambėjo R. Vosyliūtės ir G. Dirvanauskaitės ansamblis – Bohuslavo Martinu dviejų dalių Duetas smuikui ir violončelei Nr. 1. [...] Lygiai taip pat sužavėjo ir stygininkių duetas – lyg grotų vienas atlikėjas. Atlikėjų ansambliškumą visiškai atskleidė Antonino Dvorako Trio fortepijonui, smuikui ir violončelei f-moll, op. 65. Nors kai kur, pavyzdžiui, antroje dalyje, galima buvo nesutikti su tempo sprendimu – Allegretto grazioso nuskambėjo kiek skubotai, labiau espressivo nei grazioso, tačiau styginių instrumentų intonacijos tikslumas unisoninėse atkarpose, tobulai skambančios oktavos, vientisas didžiulio keturių dalių ciklo pojūtis liudijo techniškai tobulą, išties pagrįstą ir profesionalią muzikių interpretaciją. Norėtųsi tikėtis, kad šis ansamblis ir ateityje rengs neginčijamai aukštu meistriškumu ir meniškumu džiuginančias programas.