Fortepijoninio trio ”FortVio” nariai (Indrė Baikštytė – fortepijonas, Ingrida Rupaitė – smuikas ir Povilas Jacunskas – violončelė) kartu groja nuo 2005 metų. 2006 balandį ansamblis laimėjo I-ąją vietą V tarptautiniame Stasio Vainiūno pianistų ir kamerinių ansamblių konkurse (Vilnius, Lietuva). 2006 m. gegužį ”FortVio” atstovavo Lietuvai Maskvos Valstybinės konservatorijos organizuojamame tarptautiniame festivalyje „Kultūrų dialogas” (Rusija).
2006 vasarą fortepijoninis trio ”FortVio” tobulinosi kursuose ”16 Internationale Sommerakademie06 Prag-Wien-Budapest” Austrijoje, kuriuose pamokas jiems vedė profesoriai A.Kouyoumdjian, S.Devich, F.Rados, P.Schuhmayer, J.Kluson. Kursų metu surengtame konkurse ansamblis laimėjo premiją už išsiskiriantį „Vienos klasiko” kūrinio atlikimą (Joseph Haydn Fortepijoninis trio C-dur Hob XV: 21) bei Specialų prizą už puikią kamerinės muzikos kūrinio interpretaciją (Johannes Brahms Fortepijoninis trio H-dur op. 8).
2006 rugsėjo mėn. ”FortVio” laimėjo III-ąją vietą XIII tarptautiniame Johanneso Brahmso konkurse Poertschache (Austrija). 2008 III tarptautiniame S.I. Tanejevo konkurse laimėjo II vietą.
2006 lapkričio mėn. 14-19 ”FortVio” buvo pakviesti dalyvauti Portugalijoje vykusiame kamerinės muzikos festivalyje ”Harmos `06”. Tų pačių metų lapkričio mėn. ansamblis dalyvavo „Didžiajame muzikų parade”. 2007 ”FortVio” buvo pakviesti koncertuoti Lietuvos Respublikos konsulate Peterburge Vasario 16-osios proga.
2007 ansamblis su dideliu pasisekimu debiutavo Thomo Manno festivalyje. Tų pačių metų vasarą ”FortVio” dar kartą dalyvavo kursuose ”17 Internationale Sommerakademie07 Prag-Wien-Budapest” Austrijoje, kur kursų metu rengiamame konkurse laimėjo Specialų prizą už puikią kamerinės muzikos kūrinio interpretaciją (Dmitrij Shostakovich Fortepijoninis trio e-moll, op.67).
Iš Druskininkų preliudų (fort. Trio pritaikė N. Galiamova): Pastoralė VL 187, F-dur/a-moll, f-moll VL 197
Fortepijoninis trio „Žvilgsnis pro aštunto aukšto langą“
Trio
Trio Es-dur Op.1 Nr.1
Trio D-dur op. 70 Nr.1 („Geister Trio“)
Trigubas koncertas smuikui, violončelei ir fortepijonui C-dur, op. 56
Trio H-dur, op.8 Nr.1
Vengrų šokiai Nr. 2, 5 / Hungarian Dances (21) for orchestra, WoO 1
Trio c-moll „Dumky“ op. 90
Trio C-dur Hob XV:21
Trio G-dur Hob XV:25
Ciklas „Keturi metų laikai“ („Le quattro stagioni“, arr. Jose Bragatto)
Trio C-dur Hob XV: 3
„Elegija“ op.3 Nr.1
Fortepijoninis trio B-dur, op. 99, D 898
Trio e-moll op.67
Fortepijoninis trio Nr.2, h-moll, op. 7
”Episodi e Canto perpetuo“ (dedikuota O. Messiaenui)
Kamerinės muzikos koncertas „Trio laiko pradžiai“ Fortepijoninis trio „FortVio“: INDRĖ BAIKŠTYTĖ (fortepijonas), INGRIDA RUPAITĖ (smuikas), POVILAS JACUNSKAS (violončelė)
Dalyvauja VYTAUTAS GIEDRAITIS (klarnetas)
BRONIUS KUTAVIČIUS – „Aštuonios Stasio miniatiūros“ fortepijoniniam trio;
PĒTERIS VASKS – „Episodi e Canto perpetuo“ smuikui, violončelei ir fortepijonui (dedikuota O. Messiaenui);
OLIVIER MESSIAEN – „Kvartetas laiko pabaigai“ smuikui, klarnetui, violončelei ir fortepijonui
Rodomos dailininko S. Eidrigevičiaus miniatiūrų vaizdo projekcijos.
FRANZ SCHUBERT
Fortepijoninis trio B-dur, op. 99, D 898
Pertrauka
FAUSTAS LATĖNAS
Fortepijoninis trio „Žvilgsnis pro aštunto aukšto langą“
JOAQÍN TURINA
Fortepijoninis trio Nr.2, h-moll, op. 7
STASIO VAINIŪNO 100-mečiui
STASYS VAINIŪNAS (1909–1982)
Fortepijoninis kvintetas Nr. 2 (1966)
Pjesės fortepijonui
Fortepijoninis trio (1945)
Sonata smuikui ir fortepijonui, op. 38 (1971)
VALSTYBINIS VILNIAUS KVARTETAS
Fortepijoninis trio FORT VIO:
INGRIDA RUPAITĖ (smuikas)
POVILAS JACUNSKAS (violončelė)
INDRĖ BAIKŠTYTĖ (fortepijonas)
BIRUTĖ VAINIŪNAITĖ (fortepijonas)
ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas)
DALIA SURAUČIŪTĖ (smuikas)
EUGENIJUS ŽARSKUS (fortepijonas)
JOSEPH HAYDN Trio G-dur, Hob. XV:25
DMITRIJ ŠOSTAKOVIČ Trio Nr. 2, e-moll, op. 67
ANATOLIJUS ŠENDEROVAS Trio Nr. 2, „In memoriam“
ASTOR PIAZZOLLA „Keturi metų laikai“ („Le quattro stagioni“, aranžavo José Bragato)
Smagiu, kiek padaužišku Įvykiu tapo susitikimas su jaunatvišku fortepijoniniu trio „FortVio“ (pianistė Indrė Baikštytė, smuikininkė Ingrida Rupaitė, violončelininkas Povilas Jacunskas), taip viliūkiškai atlikusiu J.Haydno Fortepijoninį trio C-dur ir dar labiau visus pakerėjusiu didžiausia dramatizmo jėga atliktu D.Šostakovičiaus Fortepijoniniu trio Nr.2.
V.M.: Pratęsdama festivalio atradimų temą turbūt nesuklysiu išskirdama fortepijoninio trio „FortVio“ – Indrė Baikštytė, Ingrida Rupaitė, Povilas Jacunskas – interpretacijų karštį liepos 17 d., „Festivalio debiutų“ koncerte.<..> Lūkesčius kurstė jau „FortVio“ koncerto pradžioje pagrotas J. Haydno Fortepijoninis trio C-dur – gaivus, sveiko humoro kupinas ir nedemonstratyviai virtuoziškas. E.G.: Toks ansamblis – lyg nauja, pagal slėpiningus gamtos dėsnius susitelkusi teatro trupė.
Tarp populiaresnių S. Vainiūno opusų būtų 1945 m. sukurtas Trio smuikui, violončelei ir fortepijonui. Dainingas, emocionalus, romantinio polėkio kupinas trijų dalių ciklas, regis, ligi šiol nepraradęs inspiruojančios muzikavimo galios. Tuo buvo galima įsitikinti klausantis „Fort Vio“ (Ingrida Rupaitė, Povilas Jacunskas, Indrė Baikštytė) interpretacijos. Kaip būdinga ir kitiems S. Vainiūno kūriniams, šiame yra kur parodyti virtuozišką grojimą, tačiau partitūros faktūra, ryškios temos, pobalsiai plėtotės epizoduose teikia daug peno vaizduotei. Jos nestokojantys „Fort Vio“ muzikai pateikė žaižaruojančią energija ir temperamentu, detales atskleidžiančią interpretaciją, paliudydami, jog šis ciklas turi visokeriopą teisę gyvuoti ir šiandienos atlikėjų repertuare.
Energingas, spinduliuojantis F. Schuberto trio B-dur, op. 99 užkrėtė publiką atlikėjų muzikavimo džiaugsmu, jaunatvišku polėkiu, tiksliu ir retorišku teksto atlikimu. Išskirčiau pianistės Indrės Baikštytės muzikavimą, kuri ne įkyriai, bet užtikrintai diktavo kūrinio atlikimo koncepciją.