Eglė Perkumaitė

Image
Biografija
Repertuaras
Koncertai
Garso įrašai
Spauda
Galerija
Biografija
Repertuaras
Koncertai
Garso įrašai
Spauda
Galerija

Eglė Perkumaitė (g. 1959 06 04) baigė Nacionalinę M. K. Čiurlionio menų mokyklą (1966–1977), 1977–1982 studijavo Maskvos P. Čaikovskio konservatorijoje, prof. Tatjanos Nikolajevos klasėje. Įgijo pianistės solistės, koncertmeisterės ir kamerinio ansamblio artistės  kvalifikaciją. 1995 stažavosi tarptautiniuose vasaros akademijos kursuose Austrijoje, Zalcburgo „Mozarteume" (prof. O. Mounier ir A. Zakotnik), 1996–1997 gavusi Fulbrighto stipendiją - JAV, Majamio universitete (prof. P. Posnak ir prof. J. R. Floyd), o 2005–2006 antrą kartą laimėjusi Fulbrighto stipendiją kūrybiniam ir mokslo tiriamajam  darbui -  Kanzaso universitete (JAV). 1993-1995  stažavosi Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, spec. fortepijono katedroje, pianistės Aldonos Dvarionaitės klasėje.

Kūrybinę koncertinę veiklą pianistė pradėjo dar mokykloje. Besimokydama tapo ne tik respublikinių, bet ir tarptautinio konkurso Usti nad Labem (Čekija) pirmos premijos laureate, įrašė pirmąją plokštelę su mokyklos styginių orkestru (V. Klovos koncertino). Studijų metais tęsė koncertinę veiklą, skambino Lietuvos miestuose, Maskvoje, Peterburge, Olandijoje. Baigusi studijas Maskvoje, nuo 1982 metų kaip solistė koncertavo su Lietuvos kameriniu orkestru, vadovaujamu prof. Sauliaus Sondeckio (1982, 1986, 1994, 1995), bei su Lietuvos nacionaliniu simfoniniu orkestru, vadovaujamu prof. Juozo Domarko (1982). Ruošė rečitalius, kamerinės muzikos vakarus, akompanavo dainininkams Irenai Milkevičiūtei, Virgilijui Noreikai, Natalijai Katilienei, Ignui Misiūrai, Danieliui Sadauskui bei instrumentininkams Laimai Šulskutei, R. Butvilai, A. Stulgiui, A. Paukštei ir kt. Kaip solistė ir koncertmeisterė koncertavo įvairiuose Lietuvos miestuose, taip pat Filipinuose, Malaizijoje, Austrijoje, Floridoje, Kanzase (JAV), Suomijoje.

1996 su dainininke Natalija Katiliene pianistė dalyvavo tarptautiniame A. Girardi konkurse Coburge (Vokietija), kur solistė iškovojo prizinę vietą. 1997 ir 1999 Eglė Perkumaitė talkino lietuvių dainininkams tarptautiniuose konkursuose Deutschlandsberge (Austrija) ir Paryžiuje. 2001 liepos – rugpjūčio mėnesiais dirbo koncertmeistere tarptautiniuose dainininkų ir pianistų vasaros kursuose Zalcburge, organizuojamuose Majamio universiteto. 2003 sausio mėnesį vedė meistriškumo kursus pianistams koncertmeisteriams Tampere konservatorijoje (Suomija).

Eglė Perkumaitė įrašė nemažai kamerinės muzikos Lietuvos radijo ir televizijos fondams, įgrojo dvi plokšteles (1980 ir 1986). Yra keleto lietuvių autorių kūrinių pirmoji atlikėja. Per daugiau nei dvidešimt penkerius kūrybinio darbo metus surengė apie 600 įvairių koncertų. Nuo 1982 pianistė dirba Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, dabar yra Koncertmeisterio katedros docentė (nuo 1998). Jos klasę baigė daugiau kaip 70 studentų, tarp kurių yra nacionalinių ir tarptautinių konkursų laureatų bei diplomantų.

 

Lietuvių kompozitoriai

Valentinas Bagdonas

Dvi lietuvių liaudies dainos: “Oi, griežle”, “Atvažiavo piršlys”

Feliksas Bajoras

Vokalinis ciklas „Kodėl” (Why)

Vytautas Barkauskas

Trys koncertiniai etiudai fortepijonui solo

Piešiam namus, balsui ir fortepijonui (žodž. V.Palčinskaitės), 1982

Pušys, balsui ir fortepijonui (žodž. V.Palčinskaitės), 1982

Pienė, balsui ir fortepijonui  (žodž. J.Degutytės), 1984/2003

Ričardas Biveinis

Sonata smuikui ir fortepijonui

Mikalojus Konstantinas Čiurlionis

Preliudas Nr.1. op.3

Preliudai op. 33

Preliudai op. 8

Fuga b-moll VL 345

Povilas Dikčius

Keturi sonetai balsui ir fortepijonui

Balys Dvarionas

Serenada

Giedra Gudauskienė

Kalėdų gėlės, balsui ir fortepijonui

Aleksandras Kačanauskas

Pradalgiuose, balsui ir fortepijonui

Neskink žiedų, balsui ir fortepijonui

Vytautas Kairiūkštis

Vyturiai, balsui ir fortepijonui

Juozas Pakalnis

Rudens daina

Oi marti, marti, harm. l. l. daina

Svajonė, Rauda ir Šokis su lanku fleitai ir fortepijonui

Romansas

Kameriniai kūriniai

H. Bishop

„Štai, švelnus vieversys“ balsui, fleitai ir fortepijonui / ”Lo! here the gentle lark”

Camille Saint-Saens

„Nematoma fleita“ balsui, fleitai ir fortepijonui

Franz Schubert

„Piemenėlis ant uolos” balsui, fleitai ir fortepijonui op. 129

Balsui ir fortepijonui

Dominick Argento

„Šešios Elibetės laikų dainos” /  ”6 Elizabethan Songs”, 1957

Samuel Barber

Vokalinis ciklas „Atsiskyrėlio dainos” / Hermit Songs (Irish texts of 8th–13th centuries) op. 29

Leonard Bernstein

„Šįvakar” iš miuziklo „West Side istorija“ / ”Tonight” from “West Side Story“

„Truputį įsimylėjus”/ ”A little bit in Love”, iš miuziklo „Nuostabus miestas” / ”Wanderful town”, ž. Betty Comden ir Adolph Green

”Maria Maria” iš miuziklo „West Side istorija” / ”West Side Story”

George Bizet

Balandžio daina

Jerry Bock

„Vaniliniai ledai” / ”Vanilla Ice Cream”, ž. Sheldon Harnick

William Bolcom

Ciklas “Kabareto dainos”, I-II sąs. / Cabaret Songs (Weinstein), 1963–96

P. Bowles

Prisiglausk / A Little Closer, Please (Saroyan), 1941

Sesers ranka manojoj / ”My Sister's Hand in mine”

Vienišas žmogus / ”Lonsome Man”

Cukranendrių cukrus / ”Sugar in the Cane”

Trys / Three (Williams), 1947

Paslaptingi žodžiai / ”Secret Words”

Lopšinė

Mielas balandžio pokštas / ”April fool baby”

Laiškas Fredžiui / Letter to Freddy (Stein), 1947

Johannes Brahms

Užmiršta serenada / Vergebliches Ständchen iš Romanzen und Lieder op. 84

Serenada / Ständchen op. 106 iš Fünf Lieder

Wie bist du, meine Königin op. 32 iš [9] Lieder und Gesänge

Ernest Chausson

Alyvų metas / Le temps des lilas

Nico Dostal

Klivijos daina iš operetės „Klivija”

Henri Duparc

“Phydyle“ balsui ir fortepijonui

Rauda

Liūdna daina

Florentietiška serenada

Atodūsis

Ekstazė

Kvietimas kelionėn

Elegija

Anton Dvorak

Armidos arija iš operos „Armida“  

Gabriel Faure

„Mėnulio šviesa” op. 46 Nr. 2 / Clair de lune

„Ruduo“ op. 18 Nr. 3 / Automne

„Nelė“ op. 18 Nr. 1 / Nell

 Nes aušta aušra / Puisque l’aube grandit, in G major, op. 61 No. 2 from La bonne chanson

Baltas mėnulis šviečia miškuose / La lune blanche luit dans les bois, in F major; op. 61 No. 3 from La bonne chanson

Aš bijau, iš tiesų / J’ai presque peur, en vérité, in E minor; op. 61 No. 5 from La bonne chanson

Taigi, tai bus vieną šviesią vasaros dieną / Donc, ce sera par un clair jour d’été, in B major, op. 61 No. 7 from La bonne chanson

George Gershwin

„Apkabink mane”/ ”Embraceable you”, ž. Ira Gershwin

„Kažkas mane myli” / ”Somebody loves me”, ž.B. G. Desilva ir B. Macdonald

 ”Blah, Blah, Blah”, ž. Ira Gershwin

„Vyras, kurį myliu” / ”The man I love”, ž. Ira Gershwin

Alberto Ginastera

„Daina apie užsimiršimo medį”

Charles Griffes

Trys Fiona MacLeod poemos op. 11, 1918: „Jono išdidžiojo rauda” , „Tamsios tavo akys”,   „Nakties rožė”

Carlos Guastavino

„Siesta”

„Rožė ir topolis”

Victor Herbert

„Menas mane šaukia”/ ”Art is calling for me”, iš miuziklo „Žavi moteris” / ”Enchantress”, ž. Harry B. Smith

Lee Hoiby

Dvi dainos: Žaltys gundytojas, Žiemos daina / ”The Serpent ”, ”Winter Song”

Charles Ives

”On the counter” (Priešprieša)

”Dreams” (Sapnai) op. 238

”Spring Song” (Pavasario daina)

Daina „Prisiminimai“ / Memories: a. Very Pleasant, b. Rather Sad (Ives)  op. 297

Raymond Jessel

„Padainuosiu smagią melodiją” / ”Wanna sing a Show Tune”

Franz Lehar

Anos Elizos daina / Anna Eliza's song from ”Paganini”

Džiuditos daina iš operetės „Džiudita“

Barry Manilow

„Kai spalis praeina” / ”When October goes”

Gian Carlo Menotti

Lusy arija iš operos „Telefonas”

Federico Mompou

Sapnuoju Tave kaip jūrą

Wolfgang Amadeus Mozart

Alleluia from Exsultate, jubilate, K. 165  

Fjordilidžės ir Dorabelos duetas iš operos „Visos jos tokios“

Fernando Obradors

”La mi sola, Laureola...” (Mano vienintelė Laureola)

”Al Amor” (Meilei)

”Del cabello mas sutil” (Nuo švelniausių plaukų)

”Chiguitita la Novia” (Jauna gražutė nuotaka)

Jacques Offenbach

Duetas iš operos „Hofmano pasakos“

Cole Porter

„Taigi įsimylėjau” / ”So in Love”, iš miuziklo „Pabučiuok mane, Kate”/ ”Kiss me, Kate”, ž. C. Porter

Francis Poulenc

„Meilės keliai”

Henry Purcell

Ką galime mes, vargšės moterys? / What can we poor females do, Z 518

Jei muzika būtų meilės penas / If music be the food of love (H. Heveningham), g, Z 379b

Ten nėra piemenėlio / ”There's not a swain”

Muzika valandėlei / ”Music for a while”

Sergei Rachmaninov

„Jie atsakė” / ”They Answered” / Oni otvechali (V. Hugo), op. 21 Nr. 4

„Čia gera...” / „How Fair this Spot...” / Zdes' khorosho (G. Galina), op. 21 Nr. 7

„Nedainuok, gražuole...” / „Sing not to me, beautiful maiden...” / Ne poy, krasavitsa, pri mne (Pushkin), op. 4 Nr. 4

„Kokia laimė” / „What Happiness” / Kakoye schast'ye (Fet), op. 34 Nr. 12

„Fontanas” / „The Fountain” / Fontan (Tyutchev), op. 26 Nr. 11

„Prie mano lango” / „Before My Window” / U moyego okna (Galina), op. 26 Nr. 10

„Kaip skaudu man...” / „How Painful for Me...” / Kak mne bol'no (Galina),  op. 21 Nr. 12

„Malda” / „A Prayer” / Molitva  (W. Goethe), op. 8 Nr. 6

„Pavasario vandenys”  / „Spring Waters” / Vesenniye vodï (F. Tyutchev), op. 14 Nr 11

Joseph Guy Marie Ropartz

Atsisveikinimo poema Šarlio Gereno atminimui

Alessandro Scarlatti

Se Florinda e fedele 

Le violette

H. Schmidt

„Moteris ir Vyras” iš miuziklo „110 šešėlyje” / ”A Man and a Woman”  from musical ”110 in the Shade”

Stephen Sondheim

„Per daug rytų, kai...” iš miuziklo „Kvailystės” / ”Too many mornings” from musical ”Follies”

Robert Stolz

Sisi daina iš operetės „Favoritas”

Johann Strauss

Adelės kupletai iš operetės “Šikšnosparnis” / Adele's couplets from Die Fledermaus

Arsenos kupletai iš operetės “Čigonų baronas” /  Der Zigeunerbaron        

Aninos daina iš operetės “Naktis Venecijoje”

Richard Strauss

Vokalinis ciklas „Šešios dainos pagal Clemenson Brentano eilėraščius ” /  Brentano - Lieder op. 68

Serenada / Ständchen iš Sechs Lieder op. 17 (Schack), 1885–7

Visos mano mintys, širdis ir troškimai / All’ mein Gedanken, mein Herz und mein Sinn iš  Schlichte Weisen (Dahn) op.21, 1887–8

Cecilija / Cäcilie (H. Hart) iš Vier Lieder op. 27, 1894

Paslaptingas kvietimas / Heimliche Aufforderung (J.H. Mackay) iš Vier Lieder op. 27, 1894

Plakanti širdis / Schlagende Herzen iš Drei Lieder (O.J. Bierbaum) op. 29, 1895

Giuseppe Verdi

Elenos bolero iš operos “Sicilijos mišparai”

William Walton

Trys dainos pagal Edith Sitwell eilėraščius / Bucolic Comedies (E. Sitwell), 3 Songs, 1v, pf, 1931–2; Under the Greenwood Tree (Shakespeare), 1v, pf, 1936 [from film score As You Like It]

Andrew Lloyd Webber

„Visa, ko tavęs prašau” iš operos „Fantomas“ / “All I ask of You“ from “Phantom“

Kurt Weill

„Aš čia svetima” / ”l'm a Stranger here myself”, ž. Ogden Nash

Hugo Wolf

Penkios dainos pagal Eduardo Morike's eilėraščius: Sveikas būk, Tai pavasaris, Nauja meilė, Pavasarį, Ugnies raitelis / (Möricke Lieder) / "Lebe wohl! Du fühlest nicht", ”Er ist 's”, ”Neue Liebe”, ”Im Frunling”, ”Der Feuerreiter”

Solo kūriniai

Johann Sebastian Bach

Tokata e-moll BWV 913

Prancūziška siuita E-dur, BWV 817

Bela Bartok

Siuita op. 14

Ludwig van Beethoven

Sonata Nr.7, D-dur, op.10  Nr. 3

Sonata Nr.6, F-dur op. 10/2

Sonata Nr.9, E-dur, op. 14/1

Sonata Nr.10, G-dur, op.14/2

Sonata Nr. 18 Es-dur, op.31/3

Sonata Nr.27, e-moll, op. 90

Sonata Nr. 31 As-dur, op. 110

Johannes Brahms

Sonata Nr. 2 fis-moll, op. 2

Frédéric Chopin 

Scherzo fortepijonui b-moll op. 31

Noktiurnas Nr.1 b-moll, op.9

Baladė Nr. 4 f-moll op. 52

Valsas op. 64 Des-dur

Valsas op. 69

Sergei Prokofiev

Sonata fortepijonui Nr.3. op. 28, 1917  

Tokata, op.11

Sergei Rachmaninov

Dvi transkripcijos fortepijonui: „Alyvos” op. 21 Nr. 5, „Saulutės” op. 38 Nr. 3

Humoreska / Humoresque from Morceaux de salon, op. 10, 1893–4

Sonata b-moll Nr. 2

Robert Schumann

“Fantastinės pjesės” op. 12 /  Fantasiestücke 1837

Noveletė fis-moll / Novellette

Alexander Scriabin

Sonata-fantazija Nr.2 gis-moll / Sonata fantasie, 1886

Kūriniai fleitai ir fortepijonui

Benjamin Godard

Valsas fleitai ir fortepijonui

Friedrich Kuhlau

”Duos brillants” fleitai ir fortepijonui op. 110 Nr. 2

Bohuslav Martinu

Scherzo fleitai ir fortepijonui, 1929, op. 174a

Kūriniai smuikui ir fortepijonui

Bela Bartok

Romanian  Dance

Ludwig van Beethoven

Sonata smuikui ir fortepijonui Nr.9.  (“Kreicerio”)

Sonata smuikui ir fortepijonui Es-dur op. 12 Nr. 3 

Cesar Franck

Sonata smuikui ir fortepijonui A-dur

Wolfgang Amadeus Mozart

Sonata smuikui ir fortepijonui G-dur KV 379

Koncertai

Johann Sebastian Bach

Koncertas fortepijonui ir orkestrui A-dur, BWV 1055

Wolfgang Amadeus Mozart

Koncertas fortepijonui ir orkestrui Nr.20 d-moll, K 466

Koncertas fortepijonui ir orkestrui Nr.16  D-dur, K 451

Koncertas fortepijonui ir orkestrui Nr. 24 c-moll, K 491

Koncertas Taikomosios dailės muziejuje, 2009 04 26

JOSEPH MARX

Dainos (Lietuvoje atliekamos pirmą kartą):

„Hat dich die Liebe berüht“ sopranui ir fortepijonui iš „Itališkosios dainų knygos“ (žodž. Paulio Heyse's)

„Die Elfe“ (žodž. Josepho von Eichendorffo)

„Waldseligkeit“ (žodž. Richardo Dehmelio)

„Es zürnt das Meer“ sopranui ir fortepijonui iš „Itališkosios dainų knygos“ (žodž. Paulio Heyse's)

„Selige Nacht“ (žodž. Otto Ericho Hartlebeno)

„Und gestern hat er mir Rosen gebracht“ (žodž. Theo Lingeno)

RICHARD STRAUSS

„Amor!“ ir „Lied der Frauen“ iš dainų ciklo Clemenso Brentano tekstais „Als mir dein Lied erklang“, op. 68, TrV 235

Pertrauka

PAUL ABRAHAM

Viktorijos ir Koltajaus duetas iš operetės „Viktorija ir jos husaras“

FRANZ LEHÁR

Anns Elisos daina bei Annos Elisos ir Paganini duetas iš operetės „Paganini“

ROBERT STOLZ

Sisi daina iš operetės „Favoritas“

FRANZ LEHÁR

Hannos ir Danilo duetas iš operetės „Linksmoji našlė“

EMMERICH KÁLMÁN

Misterio Ikso daina bei Fedoros ir Misterio Ikso duetas iš operetės „Cirko princesė“

NATALIJA KATILIENĖ (sopranas)

DAINIUS PUIŠYS (baritonas)

EGLĖ PERKUMAITĖ (fortepijonas)

Koncertas IV Tarptautiniame Ch.Frenkelio vilos vasaros festivalyje Šiauliuose, 2007 07 24

AMERIKIEČIŲ MIUZIKLŲ IR KABARETO DAINOS

JERRY BOCK (g. 1928) „Vaniliniai ledai” / ”Vanilla Ice Cream”, ž. Sheldon Harnick

KURT WEILL (1900-1950) „Aš čia svetima” / ”l'm a Stranger here myself”, ž. Ogden Nash

LEONARD BERNSTEIN (1918-1990) „Truputį įsimylėjus”/ ”A little bit in Love”, iš miuziklo „Nuostabus miestas” / ”Wanderful town”, ž. Betty Comden ir Adolph Green

COLE PORTER (1891-1964) „Taigi įsimylėjau” / ”So in Love”, iš miuziklo „Pabučiuok mane, Kate”/ ”Kiss me, Kate”, ž. C. Porter

VICTOR HERBERT (1859-1924) „Menas mane šaukia”/ ”Art is calling for me”, iš miuziklo „Žavi moteris” / ”Enchantress”, ž. Harry B. Smith

GEORGE GERSHWIN (1898-1937)

1. „Apkabink mane”/ ”Embraceable you”, ž. Ira Gershwin

2. „Kažkas mane myli” / ”Somebody loves me”, ž.B. G. Desilva ir B. Macdonald

3. ”Blah, Blah, Blah”, ž. Ira Gershwin

4. „Vyras, kurį myliu” / ”The man I love”, ž. Ira Gershwin

WILLlAMO BOLCOMO (g. 1938) dainų ciklas „Kabareto dainos”/ ”Cabaret songs”, ž. Arnold Weinstein:

1. „Prie fortepijono” / ”Over the piano” 2. „Kailis”/ ”Fur” 3. „Jis davė arbatpinigių kelneriui” / ”He tipped the waiter” 4. „Laukimas”/ ”Waiting” 5. „Juodojo Makso daina” / ”Song of Black Max” 6. „Meilė” / ”Amor” 7. „Vieta gyvenimui” / ”Places to live” 8. „Dantų valymo metas” / ”Toothbrush time” 9. „Staigmena” / ”Surprise” 10. „Aktorius” / ”The Actor” 11. „Užleiskite uždangą” / ”Oh close the curtain” 12. „Džordžas” / ”George”

Jūratė Rudžianskaitė (sopranas), Eglė Perkumaitė-Vikšraitienė (fortepijonas)

Koncertas Amerikos centre 2007 04 18

Dominick Argento Ciklas „Šešios Elibetės laikų dainos” (Six Elizabethan songs)

Spring (Thomas Nash), Sleep (Samuel Daniel), Winter (William Shakespeare), Diaphenia (Henry Constable), Hymn (Ben Jonson)

Charles T. Griffes Dvi poemos iš Trijų Fiona MacLeod poemų op. 11

„Jono išdidžiojo rauda” ,

„Tamsios tavo akys”

Charles E. Ives Sapnai (Dreams)

„Prisiminimai“ (Memories)

NATALIJA KATILIENĖ (sopranas) EGLĖ PERKUMAITĖ (fortepijonas)

Jerry Bock „Vaniliniai ledai” (Vanilla ice cream)

Victor Herbert „Menas mane šaukia” (Art is calling for me)

Kurt Weil „Aš čia svetima” (I'm a stranger here myself)

Cole Porter „Taigi įsimylėjau” (So in Love), iš miuziklo „Pabučiuok mane, Kate” (Kiss me, Kate), ž. C. Porter

Leonard Bernstein „Truputį įsimylėjus” (A little bit in Love), iš miuziklo „Nuostabus miestas” (Wanderful town), ž. Betty Comden ir Adolph Green

William Bolcom Dvi dainos Juodasis maksas” (Black Max), George iš ciklo “Kabareto dainos”, (Cabaret songs)

JŪRATĖ RUDŽIANSKAITĖ (sopranas) EGLĖ PERKUMAITĖ (fortepijonas)

John Kander „Nesakyk mama” (Don't tell mama) iš miuziklo „Kabaretas” (Cabaret)

JŪRATĖ RUDŽIANSKAITĖ (sopranas), NATALIJA KATILIENĖ (sopranas), EGLĖ PERKUMAITĖ (fortepijonas)

Koncertas Klaipėdos koncertų salėje, 2006 06 27

„Vasara su muzika”

„Amerikiečių miuziklai ir dainos”

Jūratė Rudžianskaitė (sopranas), John Staniunas (JAV, tenoras), Eglė Perkumaitė (fortepijonas)

”A Man and a Woman” („Moteris ir Vyras”) iš miuziklo „110 in the Shade” („110 šešėlyje”) Muz. Harvey Schmidt, žodž. Tom Jones (Duetas)

”Vanilla Ice Cream” („Vaniliniai ledai”) Muz. Jerry Bock, žodž. Sheldon Harnick

”Art is calling for me” („Menas mane šaukia”) iš miuziklo ”Enchantress” („Žavi moteris”) Muz. Victor Herbert, žodž. Harry B. Smith

”Too many mornings” („Per daug rytų, kai...”) iš miuziklo ”Follies” („Kvailystės”)

Muz. ir žodž. Stephen Sondheim (Duetas)

”Wanna sing a Show Tune” („Padainuosiu smagią melodiją”) Muz. ir žodž. Ray Jessel

”I'm a Stranger here myself” („Aš čia svetima”) Muz. Kurt Weill, žodž. Ogden Nash

”It never was You” („Tai niekada nebuvai tu”) iš miuziklo ”Knickerbocker Holiday” („Niujorkiečio atostogos”) Muz. Kurt Weill, žodž. Maxwell Anderson (Duetas)

”Oh, what a beautiful Morning” („O, koks nuostabus rytas”) iš miuziklo ”Oklahoma” Muz. Richard Rodgers, žodž. Oscar Hammerstein

”Salzburg” („Zalcburgas”) iš miuziklo ”Bells are ringing” („Varpai skambina”) Muz. Jule Styne, žodž. Betty Comden ir Adolph Green (Duetas)

”When October goes” („Kai spalis praeina”) Muz. Barry Manilow, žodž. Johnny Mercer

”So in Love” („Taigi, įsimylejau”) iš miuziklo “Kiss me, Kate“ („Pabučiuok mane, Kate“) Muz. ir žodž. Cole Porter

”Wunderbar” („Stebuklinga”) iš miuziklo ”Kiss me, Kate” („Pabučiuok mane, Kate“) Muz. ir žodž. Cole Porter (Duetas)

“Amor“ („Meilė“) Muz. William Bolcom, žodž. Arnold Weinstein

“Alexander's Ragtime Band“ (“Aleksandro Ragtim'o orkestras“) Muz. ir žodž. Irving Berlin

“I love a piano“ („Man patinka fortepijonas“) Muz. ir žodž. Irving Berlin

“All I ask of You“ („Visa, ko tavęs prašau“) iš operos “Phantom“ („Fantomas“) Muz. Andrew Lloyd Webber, žodž. Charles Hart (Duetas)

“A little bit in Love“ („Truputį įsimylėjus“) iš miuziklo “Wanderful town“ („Nuostabus miestas“) Muz. Leonard Bernstein, žodž. Betty Comden ir Adolph Green

”Maria Maria” iš miuziklo ”West Side Story” („West Side istorija”) Muz. Leonard Bernstein, žodž. Stephen Sondheim

”Tonight” („Šįvakar”) iš miuziklo “West Side Story“ („West Side istorija“) Muz. Leonard Bernstein, žodž. Stephen Sondheim (Duetas)

Koncertas Kanzaso universitete, Swarthout rečitalių salėje, 2005 12 17

M. K. Čiurlionis Preliudas op. 3 b-moll

S.Rachmaninov „Saulutės” op. 38 no. 3,

„Alyvos” op. 21 no. 5

R. Schumann „Vakare”, „Kodėl”, „Kaprizas”, „Naktį", „Pramanas” iš ciklo “Fantastinės pjesės” , op. 12

F. Chopin valsas op. 64 Des-dur, op 69 (op. posth.)

Skerco op. 31 no. 2 b-moll

Eglė Perkumaitė

Pertrauka

R. Jessel Wanna Sing a Show Tune

From the musical revue Starting Here, Starting Now!

R. Maltby and D. Shire I Don't Remember Christmas

From the musical She Loves Me

J. Bock and S. Harnick Will He Like Me?

Vanilla Ice Cream

I. Berlin Alexander's Ragtime Band

I Love a Piano

K. Weill That's Him

A Stranger Here Myself

G. Gershwin and I. Gershwin S'Wonderful

Vodka

He Loves and She Loves

The Half-of-it Dearie, Blues

Let's Call the Whole Thing Off

John Staniunas ir Leslie Bennett

Eglė Perkumaitė, fortepijonas; John Staniunas, tenoras; Leslie Bennett, sopranas

Koncertas Vilniaus universiteto šv. Jonų bažnyčioje, 2005 01 10

VYTAUTO BARKAUSKO kūrybos vakaras

Lietuva (žodž. J.Degutytės), 1973

Laisvė (žodž. P.Eliuaro, vert. A.Drilingos), 1971, op.28

Septynios miniatiūros kameriniam chorui a cappella (žodž. O.Chajamo), 1980, op. 61

Tėviškės dvelkimas (žodž. M.Sodovskio, vert. M.Vainilaičio), 1978, op. 53

Choras VILNIUS

Meno vadovas ir vyr. dirigentas prof. Povilas Gylys, dirigentas Jurijus Kalcas

Pienė (žodž. J.Degutytės), 1984/2003

Pušys (žodž. V.Palčinskaitės), 1982

Piešiam namus (žodž. V.Palčinskaitės), 1982

NATALIJA KATILIENĖ (sopranas) EGLĖ PERKUMAITĖ (fortepijonas)

Prieš kelionę (žodž. P.Raščiaus), 1983, op. 70 B

Sveikinu žemę (žodž. V.Mykolaičio-Putino), 1978, op. 51

Choras VILNIUS

Agnus Dei 2003, op 119

Choras VILNIUS, DAINIUS JOZĖNAS (vargonai)

Koncertas Vilniuje, Filharmonijos mažojoje salėje, 2004 01 21

R.Strauss „Mano akie” / Mein Auge op. 37 Nr. 4

„Blogas oras” / Schlechtes Wetter op. 69 Nr. 5

Vokalinis ciklas „Brentano dainos” / Brentano - Lieder op. 68

S.Rachmaninov „Čia gera...” op. 21 Nr. 7

„Jie atsakė” op. 21 Nr. 4

„Nedainuok, gražuole...” op. 4 Nr. 4

„Kokia laimė” op. 34 Nr. 12

Dvi transkripcijos fortepijonui: „Alyvos” op. 21 Nr. 5, „Saulutės” op. 38 Nr. 3

„Prie mano lango” op. 26 Nr. 10

„Fontanas” op. 26 Nr. 11

„Kaip skaudu man...” op. 21 Nr. 12

„Malda” op. 8 Nr. 6

„Pavasario vandenys” op. 14 Nr 11

Natalija Katilienė (sopranas) ir Eglė Perkumaitė (fortepijonas)

Koncertas Tampere (Suomija), 2003 01 22

F.Bajoras Vokalinis ciklas „Kodėl” (Why)

S.Rachmaninov „Prie mano lango” op. 26 Nr. 10 „Before My Window” / U moyego okna (Galina)

„Jie atsakė” op. 21 Nr. 4 ”They Answered” / Oni otvechali (V. Hugo)

„Kaip skaudu man...” op. 21 Nr. 12 „How Painful for Me...” / Kak mne bol'no (Galina)

„Čia gera...” op. 21 Nr. 7 „How Fair this Spot...” / Zdes' khorosho (G. Galina)

„Nedainuok, gražuole...” op. 4 Nr. 4 „Sing not to me, beautiful maiden...” / Ne poy, krasavitsa, pri mne (Pushkin)

„Pavasario vandenys” op. 14 Nr 11 „Spring Waters” / Vesenniye vodï (F. Tyutchev)

Ch. E.Ives Dreams

Memories

Ch.T.Griffes ”The Lament of Ian the Proud”

D.Argento Iš ”Six Elizabethan songs”

Spring

Winter

F.J.Obradors ”La mi sola, Laureola...”

”Al Amor”

”Del cabello mas sutil”

”Chiguitita la Novia”

F.Lehar Anna Eliza's songs from ”Paganini”

J.Strauss Adele's couplets from ”Bat”

Natalija Katilienė (sopranas) ir Eglė Perkumaitė (fortepijonas)

Koncertas Stasio Vainiūno namuose, 2001 11 08

Rudens muzikos šventė „Atgaiva“

A. Dvorak Armidos arija iš operos „Armida“

S. Rachmaninov „Prie mano lango“, „Čia gera“

J. Kander Duetas iš miuziklo „Kabaretas“

F. Lehar Džiuditos daina iš operetės „Džiudita“

V. Kairiūkštis „Vyturiai“

(dainavo N. Katilienė ir E. Seilius)

Koncertas Zalcburgo koledže, 2001 08 15

Operos ansamblių programa

W. A. Mozart Grafienės Rozinos ir Siuzanos duetas iš operos „Figaro vedybos“ III v.

(dainavo M. McCauley, R. Wiener)

W. A. Mozart Fiordilidži, Dorabelos ir Despinos arija ir duetas iš operos „Visos jos tokios“ II v.

(dainavo M. Ellis, N. Asel ir M. Wegner)

G. Bizet Fraskitos, Mersedes ir Karmen trio iš operos „Karmen“ III v.

(dainavo K. De Figlio, K. Floros, D. Karanas)

Koncertas Šiaulių filharmonijoje, 2001 03 27

W.A. Mozart Fjordilidžės ir Dorabelos duetas iš operos „Visos jos tokios“

H. Purcell „Ką galime mes vargšės moterys“

„Truputis muzikos“

G. Faure „Mėnulio šviesa“ op. 46 Nr. 2

„Ruduo“ op. 18 Nr. 3

„Nelė“ op. 18 Nr. 1

„Baltas mėnulis šviečia miškuose“

„Taigi, tai bus vieną šviesią vasaros dieną“

F. Poulenc „Meilės keliai“

A. Ginastera „Daina apie užsimiršimo medį“

C. Guastavino „Siesta“

„Rožė ir topolis“

F. J. Obradors „Mano vienintelė Laureola“

„Meilei“

„Iš švelniausių plaukų“

„Jauna gražutė nuotaka“

F. Chopin Scherzo fortepijonui b–moll, op. 31

Ch. Griffes „Išdidžiojo Jono rauda“

D. Argento „Pavasaris“

„Žiema“

S. Barber Vokalinis ciklas „Atsiskyrėlio dainos“ op. 29

Ch. Ives „Sapnai“, „Prisiminimai“, „Pavasario daina“

G. C. Menotti Lusy arija iš operos „Telefonas“

H. R. Bishop „Čia, malonusis vieversy“

(dainavo N. Katilienė, J. Rudžianskaitė)

Koncertas Vilniuje, Filharmonijos mažojoje salėje, 2001 02 14

Henry Purcell ”If music be the food of love” (Jei muzika būtų meilės penas)

”There's not a swain” (Ten nėra piemenėlio)

”What can we poor females do?” Ką galime mes, vargšės moterys?)

”Music for a while” (Muzika valandėlei)

Camille Saint-Saens ”La flute invisible” (Nematoma fleita)

Heinrich Proch Tema ir variacijos

Friedrich Kuhlau ”Duos brillants” fleitai ir fortepijonui op. 110 Nr. 2

Charles Griffes ”The Lament of Jan the Proud” (Išdidžiojo Jono rauda)

Domenico Argento ”Spring” (Pavasaris)

”Winter” (Žiema)

Charles Ives ”Dreams” (Sapnai)

”On the counter” (Priešprieša)

”Memories” (Prisiminimai)

”Spring Song” (Pavasario daina)

Gabiel Faure ”Puisque l'aube grandit” (Nes aušta aušra)

”La lune blanche luit dans les bois” (Baltas mėnulis šviečia miškuose)

”J'ai presque peur, en verite” (Aš bijau, iš tiesų)

”Done, ce sera par un clair jour d'ete (Taigi, tai bus vieną šviesią vasaros dieną)

Henri Duparc ”Le manoir de Rosamunde” (Rozamundos pilis)

”La vie anterieure” (Ankstesnis gyvenimas)

Fryderyk Chopin Scherzo fortepijonui b-moll op. 31

Fernando J.Obradors ”La mi sola, Laureola...” (Mano vienintelė Laureola)

”Al Amor” (Meilei)

”Del cabello mas sutil” (Nuo švelniausių plaukų)

”Chiguitita la Novia” (Jauna gražutė nuotaka)

Henry R.Bishop ”Lo! here the gentle lark” (Čia, malonusis vieversy)

Natalija Katilienė (sopranas), Laima Šulskutė (fleita) ir Eglė Perkumaitė (fortepijonas)

Koncertas Vilniaus rotušėje, 2001 01 28

W. Bolkom Kabareto dainos

J. Rudžianskaitė

Koncertas Majamio universitete, Victor E.Clarke rečitalių salėje, 1996 12 16

Mikalojus Konstantinas Čiurlionis Four Preludes

Op. 3, No. 1 in B-flat minor

Op. 33, No. 1 in G Major

Op. 33, No. 3 in D minor

Op. 33, No. 6 in D minor

Alexander Scriabin Sonate-fantaisie Op. 19, No. 2 in G-sharp minor

Andante

Presto

Robert Schumann Fantasiestucke Op. 12

Frederic Chopin Scherzo Op. 31, No 2 in B minor

Koncertas Majamio universitete, Victor E.Clarke rečitalių salėje, 1996 11 15

Alessandro Scarlatti La Rosaura

Andre Fonseca, violin

Alessandro Scarlatti Se Florinda e fedele

Le violette

Henry Purcell Thrice Happy Lovers

Music for a while

What Can We Poor Females Do?

Johannes Brahms Vergebliches Standchen

Wie bist du meine Konigin

Standchen

Wolfgang Amadeus Mozart Alleluia

from Exsultate, jubilate, K. 165

Andrea Wivchar, sopranas, Eglė Perkumaitė, fortepijonas

Koncertas Lietuvos konservatorijoje, 1990 10 17

W. A. Mozart Sonata smuikui ir fortepijonui G-dur KV 379

Tema su variacijomis (Andantino cantabile)

L. van Beethoven Sonata smuikui ir fortepijonui Es-dur op. 12 N r. 3

B. Bartok Rapsodija Nr. 1

R. Biveinis Sonata smuikui ir fortepijonui

C. Franck Sonata smuikui ir fortepijonui A-dur

Algirdas Paukštė (smuikas), Eglė Perkumaitė (fortepijonas)

Koncertas Thomo Manno festivalyje Nidoje

J.S.Bach Preliudas ir fuga C-dur iš GTK I

J.Brahms Pjesės fortepijonui op. 119

Sonata Alšauskaitė

R.Strauss Šešios dainos pagal Clemenson Brentano eilėraščius op. 68

Natalija Katilienė ir Eglė Perkumaitė

C.Franck Sonata A-dur

Ingrida Armonaitė (smuikas) ir Sonata Alšauskaitė

She is noted for precision and subtle shadings as well as the lyricism of musical images in her performances...

Daily Express, Philippines newspaper, 1985 11 16

As a pianist, she has complete command of the instrument: her playing is fluent and powerful, and informed by a deep musical intelligence.

Dr. Paul Posnak, 1997 02 03

Profesorė A.Dvarionaitė, pati būdama bene įspūdingiausia F.Šopeno kūrinių atlikėja, po koncerto sakė, kad įdomu buvo stebėti, kaip Eglė interpretavo R.Šumano, o ypač F.Šopeno kūrinius - Baladę Nr.4 ir Skerco Nr.2. Mes abi labai skirtingos atlikėjos. Bet yra tai, kas jungia muzikai pasiaukojusius žmones. Tai nenumaldoma aistra - taip aš vadinu meilę muzikai ir savo darbui, ir begalinis noras mokytis, tobulėti. Eglė Perkumaitė turi šiuos bruožus. Eglės skambinamas Šopenas skambėjo techniškai ir emocionaliai, taip, kaip šios grakščios, savaip liūdnos muzikos esmę suvokė ir perteikė būtent ši pianistė.

Jadvyga Godunavičienė, Skambina Eglė Perkumaitė, Vakarinės naujienos, 1995 05 04

Šiam koncertui E.Perkumaitė pasirinko įvairią stiliaus požiūriu, bet kartu labai „pianistišką” programą: Bachas ir Skriabinas, Bethovenas ir Prokofjevas, Bartokas ir Barkauskas (sutikime, jog vieno koncerto metu „persikūnyti” į tiek autorių iš tiesų sudėtinga!). Pastebima, kad stiliaus požiūriu atlikėja randa labai subtilų „raktą" į kiekvieno šių kompozitorių kūrybą. O grynai koncertine prasme, man regis, sėkmingesnė antroji rečitalio dalis. Ekstatiškai ir rafinuotai, išryškindama kiekvieną intonacijos ląstelę, pulsuojant bei nuolat trūkčiojanti įvairiomis pauzelėmis ritmą, pianistė atliko sudėtingą A. Skriabino II sonatą-fantaziją cis-moll op, 19. Žaismingai, liaudiškai, lengvai, regis, be jokių techniškų pastangų skambėjo virtuozinė B. Bartoko siuita op. 16. Su tikra scenine bravūra buvo atlikti V. Barkausko Koncertiniai etiudai, keliantys betarpiškas asociacijas ir reminescencijas su to paties pavadinimo F.Listo kūriniais (tik žinoma, sukurtais visai naujoje kompozicinės technikos plotmėje).(...) Largo žavėjo klausytą tobula garso kultūra, išraiškinga frazuote, vos apčiuopiamu rubato, kuris vėliau taip gražiai įsilieja Bethoveno „Mėnesienoje...”. Žodžiu, jaunoji atlikėja tarsi atnaujino pažintį su klausytojais, ją pamėgusiais už artistinį skonį, subtilumą, puikią techniką, garso kultūrą, ir už tą sugebėjimą sudaryti tokią gražią, betarpišką koncerto atmosferą, kuri žodžiais sunkiai nusakoma.

Alina Baškytė, Pažintis tarsi iš naujo, Kauno tiesa, 1984 03 10

Pirmoji koncerto dalis buvo skirta klasikai. L.van Bethoveno muzikoje (Sonata D-dur, op. 10 Nr.3) atlikėjai imponuoja herojinis, dramatinis pradas. Siekdama monumentalumo, ji gretina stambias kontrastingas plokštumas, vengia išsamesnio detalizavimo, ieško tvirto, „vyriško” skambesio. Garsųjį Largo e mesto pianistė teisėtai laiko ciklo dramaturginiu centru. Jį vysto užbrėžto dramatizmo principu, vengia prislopintų spalvų, tarsi „išdainuoja" sodriu mecosopranu. Menuete, kaip ir dera, nuotaika trumpam praskaidrėja, o finalas baigia sonatą tarytum ne tvirtu tašku, bet klaustuku.(...) J.S.Bacho Prancūziškos siuitos E-dur dalių kontrastai nebuvo utriruojami (pianistė charakterinių priemonių nenaudojo). Kaip ir Bethoveno muzikoje, čia ji siekia skambesio, galinčio išreikšti kompozitoriaus stilių, žavisi darnia kūrinio architektonika. šis opusas (V.Barkausko Trys koncertiniai etiudai) užbaigė E.Perkumaitės rečitalio programą, savaip rezonuodamas XX amžiaus pianizmo klasikų ieškojimus. Atlikėjai nekėlė sunkumų ostinatinė pirmųjų dviejų etiudų motorika, pajuto ji ir romantizmo stilistines reminiscencijas (III etiudas). Atrodo, XX a. muzika — palanki dirva pianistei. Polinkis į dramatizmą, azartas, vidinis nerimas — kol kas labiausiai pastebimi Eglės Perkumaitės sceninio temperamento bruožai.

Vilija Aleknaitė-Abramikienė, Ataiskaita ir pergalė, Literatūra ir menas, 1984 02 18

Puiki dainininkės partnerė buvo pianistė E.Perkumaitė. Žavi ir moteriška atlikdama vokalinės lyrikos fortepijono partiją, ji netikėtai atsiskleidė kaip valinga pianistė solistė, virtuoziškai paskambinusi F. Chopino Scherzo fortepijonui b-moll, op. 31.

Aušra Motuzienė, Žavi ir lyrika, ir šmaikštumu, 7 meno dienos, 2001 03 09

Dainininkei ir pianistei savo individualia interpretacija puikiai pavyko rasti muzikos ir žodžio vienybę. Buvo justi, kaip kiekviename žodyje, kiekvienoje frazėje užkoduota nuotaikų, išgyvenimų kaita subtiliai perteikiama išpuoselėtu, išraiškingu, jautriu garsu. Pastebimas ir labai glaudus N. Katilienės ir E. Perkumaitės bendradarbiavimas, atidus viena kitos klausymasis, muzikalumas, darnus kūrinių atlikimas. (...) Pirmoje koncerto dalyje klausydamasi H. Wolfo dainų pagal E. Miorike's eilėraščius, nejučia vėl mintimis grįžau prie klausimo: kodėl ši muzika atliekama taip retai? Šis XIX a. austrų kompozitorius, tęsęs F. Schuberto bei R. Schumanno vokalinės kūrybos tradiciją, ekspresyvią fortepijono partijos techniką derinęs su laisva vokaline linija ir išryškinęs jų lygiavertiškumą, suskambo tikrai gyvai, nuoširdžiai, pakylėtai. Pavasariškos nuotaikos dvelksmą skleidė ir šilumos ilgesį žadino H. Wolfo dainos „Im Fruhling" („Pavasarį"), „Er ist's" („Tai jis") - galbūt jos pasirinktos neatsitiktinai?.. Atliekant penkias ankstyvąsias R. Strausso dainas gražiai derėjo lengvumas, grakštumas ir romantinis polėkis.

Milda Čiučiulkaitė, Retai skambančių kūrinių popietė, 7 meno dienos, 2005 03 25

E. Perkumaitės tonas – reto skambumo, aksominis, tad iškart prisimeni pačios Tatjanos Nikolajevos ypač turtingą tušė, kurį ji, matyti, moka įskiepyti savo studentams. Profesionaliai palydima N. Katilienė savo partiją dainuoja nuoširdžiai ir įtaigiai, ramiai protaudama. Dueto dalyvės yra brandžios ir solidžios menininkės, nepriekaištingai įvaldžiusios instrumentarijų, – fortepijoną ir balsą. Interpretavimo manieros požiūriu tai, sakytum, kažkaip moteriškai jautriai ir išmintingai muzikuojantis kamerinis ansamblis. Bendras vakaro vaizdas – aukštos muzikinės kultūros ansamblis, kurio tikrai malonu klausytis. Įspūdis: atlikėjai muzikuoja taip, jog tartum nieko nereikia pridėti, nes viskas yra savo vietoje.

Daiva Tamošaitytė, Skambina Eglė Perkumaitė, dainuoja Natalija Katilienė, Muzikos barai, 2008 sausis-vasaris