Asta Krikščiūnaitė baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademiją, doc. Aldonos Vilčinskaitės solinio dainavimo klasę. Karjerą pradėjusi Klaipėdos muzikiniame teatre (1987 m.), dainininkė sukūrė Ritos vaidmenį Gaetano Donizetti operoje „Rita“ bei Monikos vaidmenį Gian Carlo Menotti operoje „Mediumas“. Solistės interpretacijos iš karto patraukė klausytojų ir kritikų dėmesį. Už Monikos vaidmenį 1989 m. jai paskirta Lietuvos teatro sąjungos premija. Tais pačiais metais ji tapo jaunųjų atlikėjų konkurso Moldovoje I premijos laureate, o 1992 m. – tarptautinio Luciano Pavarotti konkurso Filadelfijoje (JAV) diplomante. 1991–1994 m. solistė stažavosi Niujorke (JAV) pas Clair Alexander, Yvesą Abelį bei Jane Bakken Klaviter. 2004 m. ji apdovanota Baltosios žvaigždės ordinu už nuopelnus Estijos kultūrai, o 2005 m. tapo Lietuvos muzikų sąjungos „Auksinio disko“ laureate. 2012 m. jai įteiktas Lenkijos Respublikos kultūros ministro garbės apdovanojimas "Už nuopelnus lenkų kultūrai".
A.Krikščiūnaitės repertuare svarbūs tiek operos, tiek oratorijos, kantatos ar dainos žanrai. Ji dainuoja įvairių stambios formos kūrinių solo partijas. Iš gausaus repertuaro minėtini: J. S. Bacho „Pasija pagal Matą“, G. F. Händelio „Dixit Dominus“, F. Liszto „Kristus“, W. A. Mozarto ir G. Verdi „Requiem”, J. Brahmso „Vokiškasis requiem“, A. Brucknerio „Te Deum“, A. Dvořáko Requiem ir „Stabat Mater“, L. van Beethoveno IX simfonija, L. Janáčeko „Glagolinės mišios“ („Glagolská mše“), K. Pendereckio „Te Deum“, H. Berliozo „Kleopatros mirtis“, Karl Jenkins „Requiem”. Lietuvos kompozitorių kūriniuose yra specialiai A. Krikščiūnaitei skirtų partijų, tai Marija A.Žigaitytės operoje-misterijoje „Praregėjimas“, soprano partija A.Martinaičio oratorijoje „Mūsų laisvė: septynios invokacijos“, Kristina G. Kuprevičiaus operoje „Prūsai”, Valerija A. Martinaičio operoje „Pasaulio dangoraižis”.
A.Krikščiūnaitė sukūrė ne vieną įsimintiną vaidmenį Lietuvos muzikiniuose teatruose. Tarp kelių paskutinių metų svarbesniųjų darbų minėtini: Kristina Giedriaus Kuprevičiaus operoje „Prūsai“ (Klaipėdos muzikinis teatras), Margarita Charles’o Gounod operoje „Faustas“, Džuljeta Jacques’o Offenbacho operoje „Hofmano istorijos“, Mikaela Georges’o Bizet operoje „Karmen“ (Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras). A. Krikščiūnaitė dažnai kviečiama dainuoti Estijos nacionalinėje operoje. Estų kritikai palankiai įvertino jos sukurtus vaidmenis – Andželikos G. Puccini operoje „Sesuo Andželika“, Elizabetės G. Verdi operoje „Don Karlas“ bei Elvyros G. Verdi operoje „Ernani“. 2003 m. Joensuu (Joensuu, Suomija) operos kompanijos kvietimu dalyvauta G. Puccini operos „Toska“ pastatyme, sukurtas Toskos vaidmuo.
A.Krikščiūnaitė sukūrė vaidmenis ir lietuvoškose operose: Birutė Miko Petrausko operoje „Birutė”, Valerija Algirdo Martinaičio operoje „Pasaulio dangoraižis”.
A. Krikščiūnaitė koncertuoja su įvairiais simfoniniais ir kameriniais orkestrais Lietuvoje, Estijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, JAV, Izraelyje, Norvegijoje, Suomijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Slovėnijoje ir kt. Ji dainavo diriguojant Lordui Yehudi Menuhinui (Didžioji Britanija), Mstislavui Rostropovičiui (Rusija), Paului Mägi, Arvo Volmeriui, Andreasui Mustonenui (Estija), Hannui Koivulai (Suomija), Ingo Ernstui Reihlui (Vokietija), Johnui Axelrodui (JAV), Murry Sidlinui (JAV), K. Pendereckiui (Lenkija), Juozui Domarkui, Donatui Katkui, Sauliui Sondeckiui, Modestui Pitrėnui, Robertui Šervenikui (Lietuva), Pavelui Bermanui (Ispanija, Lietuva), koncertavo su Lietuvos nacionaliniu bei Valstybiniu, Varšuvos filharmonijos (Lenkija) ir Estijos nacionaliniais simfoniniais, Lietuvos, Šv. Kristoforo (Lietuva) ir Minsko (Baltarusija) kameriniais orkestrais, Joensu filharmonijos (Suomija), Manheimo simfoniniu, Talino kameriniu orkestrais. 1999 ir 2001 m. solistė dainavo Varšuvos nacionalinės filharmonijos simfoninio orkestro sezono baigiamuosiuose koncertuose, diriguojant Varšuvos nacionalinės filharmonijos meno vadovui Kazimierzui Kordui. Estų ansamblio NYYD parengtame I.Stravinskio operos „Mavra“ atlikime dainavo Parašą (dir. Olari Eltsas), šią operą bei A.Krikščiūnaitės su ansambliu dainuojamas R.Strausso „Keturias paskutines dainas“ 2001 ir 2006 m. transliavo Euroradijas; 2006 m. Taline dainavo Nuotaką koncertiniame I.Stravinskio „Les Noces“ atlikime.
Solistė yra mielai kviečiama į įvairius festivalius: 2000–2011 m. ji kasmet dalyvavo Pažaislio festivalyje, 2001 m. pasirodė Vilniaus festivalyje, 2001 ir 2003, 2005, 2007, 2009, 2011 m. koncertavo Thomo Manno festivalyje Nidoje, 2002 m. dainavo Verdi festivalyje Estijos nacionalinėje operoje ir „Musica Sacra“ festivalyje Niurnberge (Vokietija), 2003, 2009 m. dalyvavo Davido Oistracho festivaliuose Piarnu mieste (Estija), koncertavo ir 51-ajame Liublijanos vasaros festivalyje (Slovėnija), 2004 m. dainavo 50-ajame Sansusi muzikos festivalyje Potsdame (Vokietija), II-ajame Česlovo Milošo vardo festivalyje Krokuvoje (Lenkija, 2011 m.), tarptautiniame ALANDS vargonų muzikos festivalyje (Suomija, 2011 m.), X-ajame tarptautiniame festivalyje „Bachosluzenyje” (Rusija, 2011 m.)
Pastaraisias metais A.Krikščiūnaitė aktyviai koncertuoja tiek Lietuvos žymiausiose koncertų salėse, tiek užsienyje - Lenkijoje, Airijoje, Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Suomijoje, Izraelyje, Vokietijoje, Olandijoje, Baltarusijoje, Danijoje. Atlikta per 200 koncertų Lietuvos nacionalinės filharmonijos Didžiojoje salėje, Vilniaus Rotušėje, Taikomosios dailės muziejuje, Vilniaus paveikslų galerijos bei LMTA koncertų salėse; Vilniaus šv.Jonų bažnyčioje, Šv.Kotrynos bažnyčioje; Kauno filharmonijoje, M.K. Čiurlionio paveikslų galerijoje, M.Žilinsko dailės galerijoje; Klaipėdos koncertų salėje; Šiaulių filharmonijos salėje; Nidos liuteronų ir katalikų bažnyčioje, Juodkrantės evangelikų–liuteronų bažnyčioje; Palangos Gintaro muziejuje; Palangos Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į Dangų bažnyčioje, Vilniaus paveikslų galerijoje, LR Seime, Biržų pilyje, Baisogalos dvare ir kituose Lietuvos miestuose. Atlikėja parengė daug naujų stambios formos, sceninių, kamerinės bei nacionalinės muzikos programų. Dainininkė pasirenka ar yra kviečiama atlikti kūrinius, kurie anksčiau nėra skambėje Lietuvos koncertų salėse: K.Penderecki „Te Deum“(2003 m.), G. Kančeli „EXIL“ (2005 m.), N. Jomelli „Requiem“ (2006 m.), G. Fauré ,,La bonne chanson” (2007 m.), B. Franke Dainos (2007 m.), Earl Kim „Where the grief schlumbers“ (2008 m.), O. Messiaen „La mort du nombre“(2008 m.), Pažaislio festivalyje pirmą kartą atliktas kompozitoriaus F. Hidas „Requiem“ (2009 m.), 2010 metų Šv. Kristupo festivalio atidaryme pirmą sykį Lietuvoje skambėjo K. Jenkins „Requiem“, 2010 metais vykusiame rečitalyje pirmą kartą Lietuvoje atliktos G. Verdi dainos ir kt.
Parengta nemažai naujų koncertinių programų įvairių ansamblių sudėtyje su kolegomis daininkais Laima Jonutyte, Vytautu Juozapaičiu, Dainiumi Puišiu, Eugenija Klivickaite, Rita Novikaite, Liudu Mikalausku, Merūnu Vitulskiu, Ieva Prudnikovaite, instumentininkais Valentinu Gelgotu (fleita), Antanu Taločka (klarnetas), Donatu Bagursku (kontrabosas), Arnoldu Gurinavičium (kontrabosas), Renata Marcinkute (vargonai), Bernardu Vasiliausku (vargonai), Petru Vyšniausku (saksofonas), Egidijumi Buožiu (fortepijonas), Kaziu Stonkumi (akordeonas), nacionalinės premijos laureatais Vilniaus, Čiurlionio bei Kauno styginių kvartetais, chorais (valstybiniais „Vilniaus“, Kauno, Šiaulių), Lietuvos nacionaliniu simfoniniu, Lietuvos kameriniu, Šv. Kristoforo orkestrais.
Atlikėja mielai atlieka lietuvių kompozitorių kūrinius, yra kviečiama dalyvauti jubiliejiniuose koncertuose. Repertuare – R.Žigaičio,S.Vainiūno, E.Balsio, J.Švedo, A.Mikulskio, G.Kuprevičiaus, J.Kačinsko, J.Juozapaičio, T. Makačino, A. Raudonikio, J.Nabažo, O. Narbutaitės, G. Kuprevičiaus, V. Barkausko, ir daugelio kitų kompoziorių kūriniai.
A.Krikščiūnaitės kūrybinis kelias neapsiriboja viet tik koncertine veikla - siekdama populiarinti nacionalinę muziką, paveldą, atlikėja įkūrė viešąją įstaigą „Cantus firmus“ ir tapo šios įstaigos rengiamų projektų idėjų autorė ir meno vadove. Atlikėjos iniciatyva po 100 metų Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje pristatyta pirmoji nacionalinė M. Petrausko opera „Birutė“, parengtas skaitmeninis operos garso įrašas, įvykdytas festivalis „Vivat 1000“, skirtas Lietuvos vardo paminėjimo 1000-mečiui, surengti V. Kudirkos, kompozitoriaus A.Mikulskio minėjimo koncertai, rengiamas vokalinių rečitalių ciklas „Dainų ratas“, autorinis kalėdinių koncertų ciklas „Po angelo sparnu“, kt. Nuo 2009 m. A. Krikščiūnaitė tapo sakralinės muzikos festivalio „Ave Maria“ Palangoje iniciatore ir meno vadove.
Nuo 2005 metų Asta Krikščiūnaitė - Lietuvos muzikos ir teatro akademijos vokalo katedros docentė, LMTA Senato narė. Jos dainavimo klasės studentės tapo tarptautinių jaunųjų vokalistų konkursų nugalėtojomis ir laureatėmis.
Asta Krikščiūnaitė kviečiama vesti meistriškumo pamokas tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
2009 metais vadovavo Latvijos muzikos mokytojų asociacijos seminare pravestoms meistriškumo pamokoms, o 2011 birželį vedė meistriškumo kursus Štutgarto aukštojoje muzikos ir taikomujų menų mokykloje.
A.Krikščiūnaitė dalyvauja įvairių konkursų vertinimo komisijų darbe. 2011 m. buvo festivalio – konkurso „Tau, Frederikai“, skirto F. Šopeno 200-osioms gimimo metinėms, vertinimo komisijos pirmininkė bei Respublikinio jaunųjų dainininkų konkurso, skirto Šiaulių miesto įkūrimo 775-jubiliejui paminėti vertinimo komisijos pirmininkė, taip pat S. Baro tenorų konkurso vertinimo komisijos narė, kt.
A.Krikščiūnaitės garso ir vaizdo įrašai saugomi LRT fonduose. Įrašus transliuoja Lietuvos radijas, televizija, užsienio šalių radijo stotys (BBC, Norvegijos P2, Estijos Klasikos radijas, kt.)
Saulutės / The daisies (J. Stephens), No.1 op. 2
Mano širdis kupina sielvarto / With rue my heart is laden (A.E. Housman), No.2 op. 2
Lietus nulijo / Rain has fallen (J. Joyce), No.1 op.10
Praeities paslaptys / The secretes of the old (W.B. Yeats), No.2 op. 13
Šią šviesią naktį / Sure on this shining night (J. Agee), No.3 op. 13
Noktiurnas / Nocturne (F. Prokosch), No.4 op. 13
Iš ciklo Atsiskyrėlio dainos / Hermit songs:
Įvairovė / Promiscuity, Nukryžiavimas / The Crucifixion, Vienuolis ir jo katė / The Monk and his Cat, Nuvoleta / Nuvoletta (J. Joyce),
Įvairovė / Promiscuity, Nukryžiavimas / The Crucifixion, Vienuolis ir jo katė / The Monk and his Cat, Nuvoleta / Nuvoletta (J. Joyce),
Vienišas viešbutis / Solitary hotel (J. Joyce)
„Po ieva” iš operos “Vanessa” / Under the willow tree from opera “Vanessa”
Arijetė Jei nevalia… / Almen se non poss’io (Metastasio), arietta, A, B, C, D, F
Arijetė Jei nevalia… / Almen se non poss’io (Metastasio), arietta, A, B, C, D, F
Arijetė Šviesus liūdesys / Malinconia, ninfa gentile (I. Pindemonte), arietta, A, B, C, D, F
Arijetė Pasigailėk, o dievinamoji / Per pietà, bell’idol mio (Metastasio), arietta, A, B, C, D, F
Ofelijos mirtis / La mort d’Ophélie (Ernest Legouvé, after Shakespeare), op. 18/2, 1842
Ofelijos mirtis / La mort d’Ophélie (Ernest Legouvé, after Shakespeare), op. 18/2, 1842
Zaidė / Zaïde, boléro (Roger de Beauvoir), op. 19/1, 1845
Svajok su manimi / Dream with me (L. Bernstein)
"Įsimylėjusios arabės atsisveikinimas" / Adieux de l'hotesse arabe (V.Hugo)
"Boružėlė" / La coccinelle (V.Hugo)
"Boružėlė" / La coccinelle (V.Hugo)
Meilės daina / Chant d'amour (A. de Lamartine) Nr. 17 of Vingt mélodies
Atverk širdį / Ouvre ton coer (L. Delâtre)
Tarantela / Tarentelle (E. Pailleron) Nr. 20 of Vingt mélodies
"Alyvų metas" / Le temps des lilas (M. Bauchor)
"Alyvų metas" / Le temps des lilas (M. Bauchor)
"Kolibris" / Le colibri (L. de Lisle)
Itališka serenada / Sérénade italienne (P. Bourget), No. 5 op. 2, 1880, from Sept melodies
Prisipažinimas / L’aveu (V. de l’Isle Adam), 1887, No.3 op.13, from Quatre mélodies
Ekstazė / C'est l'extase from Ariettes, paysages belges et aquarelles (Verlaine) (1888), rev. and repubd as Ariettes oubliées (1903)
Ekstazė / C'est l'extase from Ariettes, paysages belges et aquarelles (Verlaine) (1888), rev. and repubd as Ariettes oubliées (1903)
Verkia mano širdis / Il pleure dans mon coeur, from Ariettes, paysages belges et aquarelles (Verlaine) (1888), rev. and repubd as Ariettes oubliées (1903)
"Meilės skausmas" / Peine d'amour (A. Silvestre)
"Meilės skausmas" / Peine d'amour (A. Silvestre)
"Ispaniška daina" / Chanson espagnole (A. de Musset)
Mano meile / L'amor mio
Mano meile / L'amor mio
Švintant / Le crepuscule (V. Hugo)
"Liūdna daina" / Chanson triste (J. Lahor)
"Rozamundos pilis" / Le manoir de Rosamonde (R. de Bonnieres)
Ekstazė / Extase (J. Lahor), D-dur, 1874
Kvietimas į kelionę / L’invitation au voyage (C. Baudelaire), c-moll, 1870
Drugelis ir gėlė / Le papillon et la fleur (V. Hugo), No.1 op. 1
Drugelis ir gėlė / Le papillon et la fleur (V. Hugo), No.1 op. 1
Pakrantėje / Au bord de l'eau (S. Prudhomme), No.1 op. 8
Čia, pas mus / Ici-bas! (S. Prudhomme), No.3 op.8
Dienos poema / Poéme d'un jour (Ch. Grandmougin), No.1, 2, 3 op. 21: Susitikimas / Recontre, Visados / Toujours, Sudie / Adieu
Mūsų meilė / Notre amour (A. Silvestre), No.2 op. 23
Meilės daina / Chanson d'amour (A. Silvestre), No.1 op. 27
Isfahano rožė / Les Roses d'Ispahan (L. de Lisle), No.4 op. 39
Malda / En prière (S. Bordèse)
Ir jis, ir ji myli / He loves and she loves (G. Gershwin and I. Gershwin)
Ir jis, ir ji myli / He loves and she loves (G. Gershwin and I. Gershwin)
Turėtų nulyti / Some rain must fall (G. Gershwin and I. Gershwin)
Grieg E Dainos / Songs op.48: "Pasveikinimas" / Gruss; "Tyli lakštingala" / Die verschwiegene Nachtigall; "Rožių metas" / Zur Rosenzeit; "Sapnas" / Ein Traum
"Myliu tave" / Jeg elsker Dig, op.5 (H.Ch. Andersen)
"Myliu tave" / Jeg elsker Dig, op.5 (H.Ch. Andersen)
"Kalnų mergelė", vokalinis ciklas op.67 / Haugtussa (A.Garborg)
"Jeigu aš laukiu" / Mens jeg venter, op.60 (V. Krag)
"Gulbė" / En Svane, op.25 (H.Ibsen)
"Su vandens lelija" / Med en vandlilje, op.25 (H.Ibsen)
"Viltis" / Et Hab, op.26 (J.Paulsen)
Dainos iš vokalinio ciklo „Kalnų mergelė” / Haugtussa (A. Garborg), op. 67: Gundymas / Det syng, No.2 , Pasimatymas /Møte, No.4, Meilė / Elsk, No.5
Neišeik, mano meile / Do not go my love (R. Tagore)
Dykumų paukštis / The bird of the wilderness (R. Tagore)
Meilės malonumai / Plaisir d'amour
Išsiskyrimo daina / Trennungslied ( K. Schmidt)
Išsiskyrimo daina / Trennungslied ( K. Schmidt)
Vienišas miške / Dans un bois solitaire (A. de la Motte)
Kai Luiza degino neištikimo mylimojo laiškus / Als Luise die Briefe ihres ungetreuen Liebhabers verbrante (G. Baumberg)
Liūdesys užliejo man širdį... / Ridente la calma nell' alma si desti ...
Vakaro svajos / Abendempfindung ( nežinomo poeto eilės / unknown poet )
Banalybės, vokalinis ciklas / Banalités (Apollinaire), op. 107, 1940: Orkenizo miestas / Chansons d'Orkenise, Viešbutis / Hôtel, Bolonijos pelkės / Fagnes de Wallonies, Kelionė į Paryžių / Voyage à Paris, Raudos / Sanglots
Banalybės, vokalinis ciklas / Banalités (Apollinaire), op. 107, 1940: Orkenizo miestas / Chansons d'Orkenise, Viešbutis / Hôtel, Bolonijos pelkės / Fagnes de Wallonies, Kelionė į Paryžių / Voyage à Paris, Raudos / Sanglots
Dainuojamos arijos / Airs chantés (J. Moréas): Romantinė arija / Air romantique, Kaimietiška arija / Air champêtre, Rimta arija / Air grave
Meilės keliai / Les chemins de l'amour (J. Anouilh), op. 106, 1940
Monparnasas / Montparnasse (G. Apollinaire), op. 127, 1941–5
Melski taikos / Priez pour paix (Ch. d’Orléans), op. 95, 1938
Smuikas / Violon (L. de Vilmorin) from Fiançailles pour rire (L. de Vilmorin), op. 101, 1939
Ispaniška daina / Chanson espagnole
Ispaniška daina / Chanson espagnole
Liaudies dainos / Chants populaires: Graikų daina / Chanson grecques, Prancūzų daina / Chanson française, Itališka daina / Chanson italienne, Ispanų daina / Chanson espagnole
Kvietimas šokiui / Invito alla danza (C. Zangarini)
Margarita prie ratelio / Gretchen am Spinnrade (J.W. von Goethe), D 118
Margarita prie ratelio / Gretchen am Spinnrade (J.W. von Goethe), D 118
Palaima / Seligkeit (L. Hölty), D 433
Nesiartink prie kapo / Non t`accostar all’Urna (J.A. Vittorelli), D 688 No.1
Žiūrėk, koks blyškus mėnulis / Guarda che bianca luna (J.A. Vittorelli), D 688 No.2
Koks mielas veidas šalia / Da quel sembiante appresi (P. Metastasio), D 688 No.3
Mano gražūs prisiminimai / Mio ben ricordati (P. Metastasio), D 688 No.4
Giraitėje / Im Haine (F. Bruchmann), D 708
Laukų roželė / Heidenröslein (J.W. von Goethe), D 708
Tu mano ramybė / Du bist die Ruhe (F.Rückert), D 776
Jauna vienuolė / Die junge Nonne (J.N. Craigher), D 828
Naktis ir svajos / Nacht und Träume (M. Collin), D 822
Ave Maria, op. 52 Nr. 6, D 839
Laidotuvių varpelis / Das Zügenglöcklein (J.G. Seidl), D 871
Serenada / Ständchen (L. Rellstab), D 921
Dedikacija / Zueignung (H. von Hilm), No.1 op. 10
Dedikacija / Zueignung (H. von Hilm), No.1 op. 10
Naktis / Die Nacht (H. von Hilm), No.3 op. 10
Kaip paslaptį išsaugot? / Wie sollten wir geheim sie halten… (A.F. von Schack), Nr.4 op.19
Cecilija / Cäcilie (H. Hart), No.2 op.27
Slaptas kvietimas / Heimliche Aufforderung (D. von Liliencron), No.3 op. 27
Rytoj! / Morgen (J.H. Mackay), No.4 op. 27
Ilgesys / Sehnsucht (D. von Liliencron), No.2 op. 32
Erškėtrožė / Das Rosenband (O. von Klopstock), No.1 op. 36
Lopšinė / Wiegenlied (R. Dehmel), No.1 op. 41
Aušra / Il tramonto
Aušra / Il tramonto
Vienatvės kambaryje / In solitaria stanza
Simfonija Nr.9 / Symphony no. 9, in D minor, op. 125
La morte de Cléopatre
The Spirit of England, op.80
The Spirit of England, op.80
George Frideric Handel
"Acis ir Galatėja" / Acis and Galatea
"Aleksandro šventė" / Das Alexander Fest
"Pasaulio sukūrimas" / Die Schöpfung
"Pasaulio sukūrimas" / Die Schöpfung
"Metų laikai" / Die Jahreszeiten
Oratorija Mša Glagolskaja / Oratorio Glagolitic Mass
"Kristus" / Christus
Symphony No.2
Symphony No.2
Symphony No.4
Vesperae solennes de confessore, K.339
Kolokola / The Bells, op.35
Le déluge, op.45
Pavasaris / Früling (Hermann Hesse) Keturios paskutinės dainos / Vier letzte lieder
Pavasaris / Früling (Hermann Hesse) Keturios paskutinės dainos / Vier letzte lieder
Rugsėjis / September (Hermann Hesse) Keturios paskutinės dainos / Vier letzte lieder
Rengiantis miegoti / Beim schlafengehen (Hermann Hesse) Keturios paskutinės dainos / Vier letzte lieder
Vakaro žaroje / Im Abendrot (Josph von Eichendorf) Keturios paskutinės dainos / Vier letzte lieder
Penki Mathilde’s Wesendonk eilėraščiai / Wesendonk Lieder
Maldos: Viešpaties malda, Angelo pasveikinimas, Tikiu Dievą Tėvą / Les prières, 1v, pf/org/(str qt, hp)/orch, 1914–17: Oraison dominicale, Salutation angélique, Symbole des apôtres
"Pasija pagal Matą" / Matthäus-Passion, BWV 244
"Pasija pagal Matą" / Matthäus-Passion, BWV 244
"Pasija pagal Joną" / Johannes-Passion, BWV 245
Mišios A-dur / Messe A-dur, BWV 234
Maria
Missa Solemnis, D-dur, op. 123
Mišios C-dur / Messe C-dur, op.86
Mišios / Messe
"Vokiškasis requiem" / Ein deutsches Requiem, op.45
Te Deum
Te Deum
Requiem in D minor
Requiem
"Septyni Kristaus žodžiai" / Les sept paroles du Christ
Requiem, op.48
Requiem, op.48
Stabat Mater, op.58
Te Deum, op.103
Requiem, op.48
Dixit dominus
Dixit dominus
Odė Šv.Cecilijos dienai (KV 592) / Ode on St.Cecilia’s Day
Requiem: Kyrie
Requiem
"Elijas" / Elijah, op.70
IV Litania Ostrobramska
Litaniae Lauretanae, K.195
Litaniae Lauretanae, K.195
"Karūnavimo Mišios" / Missa in C Coronation, K.317
Requiem, K.626
Te Deum
Stabat Mater
Requiem
Mišios Es dur / Messe Es-dur, D.950
Mišios Es dur / Messe Es-dur, D.950
Mišios G-dur / Messe G-dur, D.167
Katoliska Messe
Requiem
Requiem
Messa per Rossini solistams, chorui ir orkestrui / for soloists, choir and orchestra
Duvro pakrantė pagal Matthew Arnoldo poemą / Dover beach to the Poem of Matthew Arnold , op. 3
Taikus angelas / Angiol di pace
Sakyk, kad myli / Dimmi che m`ami!
Sakyk, kad myli / Dimmi che m`ami!
Vieną meilės vakarą / Uno sere d`amore
Amžinoji daina / Chanson perpetuèlle (Ch. Cros), op. 37
Amžinoji daina / Chanson perpetuèlle (Ch. Cros), op. 37
Naktis / La nuit (Th. Banville), No. 1 op. 11
Melodija / Melody
Aušrinė / L`aurora
La Bonne Chanson op.61 (Paul Verlaine) sopranui, styginų kvartetui ir fortepijonui / for voice, string quartet and piano
La Bonne Chanson op.61 (Paul Verlaine) sopranui, styginų kvartetui ir fortepijonui / for voice, string quartet and piano
Drugelis ir gėlė / Le Papillon et la fleur (V. Hugo), No.1 op. 1
Nukryžiuotasis / Crucifixus
Saulė / Soleil (Guy-Ropartz)
Exil styginių kvartetui, balsui, pučiamiesiems ir fortepijonui / Exil for string quartet, voice, wind instruments and piano
Noktiurnas sopranui, styginų kvartetui ir fortepijonui /Noctiurne for soprano, string quartet and piano
Naktis Venecijoje / Una notte a Venezia
Meilės poema / Poème d`amour (P. Robiquet)
Norėčiau atskleisti savo meilę / Ich wollt meine Lieb ergösse sich (H. Heine), No.1 op.63
Norėčiau atskleisti savo meilę / Ich wollt meine Lieb ergösse sich (H. Heine), No.1 op.63
Pasveikinimas / Gruss (J. von Eichendorff), No.3 op. 63
Rudens daina / Herbstlied (K. Klingemann), No. 4 op. 63
Pakalnutė / Maiglöckchen (H. von Fallersleben), No.6 op. 63
Vasaros rytas / Sontagsmorgen (L. Uhland), No.1 op. 77
Juodoji rapsodija styginių kvartetui, balsui, fleitai, klarnetui ir fortepijonui / Rapsodie nègre for string quartet , voice, flute, clarinet and piano (M. Kangourou), op. 1
Trys Stephane’o Mallarmé poemos / Trois poémes de Stéphane Mallarmé
Trys Stephane’o Mallarmé poemos / Trois poémes de Stéphane Mallarmé
Dainuojanti fleita / La flûte enchantée (T. Klingsor)
Aušra / Il Tramonto
Gedulinga scena / Mourning scene from Samuel
Komiškas dviejų kačių duetas / Duetto buffo di due gatti
Komiškas dviejų kačių duetas / Duetto buffo di due gatti
Serenada / La serenata
Venecijos regata / Regata Veneziana
Bolero / Bolero
Bolero / Bolero
Neregima fleita / Une flûte invisible (V. Hugo)
Salve Regina
Salve Regina
Minjon ir arfininkas / Mignon und der Harfner (J.W.von Goethe), D 877
Lotosas / Die Lotosblume (H. Heine), No.2 op. 33b
Lotosas / Die Lotosblume (H. Heine), No.2 op. 33b
Gegužio daina / Mailied (E. Kulmann), No.1 op. 103
Vakaro žvaigždei / An den Abendstern (E. Kulmann), No.4 op. 103
"Karmen" / Carmen (Mikaela / Micaela)
"Rita" (Rita)
"Rita" (Rita)
"Sesuo Andželika" / Suor Angelica (Suor Angelica)
"Faustas" / Faust (Margarita / Marguerite)
"Prūsai" (Kristina)
Džiudita / Giuditta (Giuditta)
The Medium (Monica)
"Figaro vedybos" / Le Nozze di Figaro (Grafienė / Countess)
"Figaro vedybos" / Le Nozze di Figaro (Grafienė / Countess)
Don Žuanas / Don Giovanni (Donna Anna)
Hofmano pasakos / Les Contes d’Hoffmann (Giulietta)
La seva Padrona (Zerpina / Serpina)
"Bohema" / La Boheme (Mimi)
"Bohema" / La Boheme (Mimi)
Sesuo Andželika / Suor Angelica (Suor Angelica)
Toska / Tosca (Tosca)
"Mavra" (Paraša / Paracha)
"Eugenijus Oneginas" / Eugene Onegin (Tatjana / Tatyana)
"Eugenijus Oneginas" / Eugene Onegin (Tatjana / Tatyana)
"Pikų dama" / Queen of Spades (Liza / Lisa)
"Don Karlas" / Don Carlos (Elizabetė / Elisabeth)
"Don Karlas" / Don Carlos (Elizabetė / Elisabeth)
"Ernani" (Elvyra / Elvira)
Mūsų laisvė: septynios invokacijos / Our Freedom: Seven Invocations
Mūsų laisvė: septynios invokacijos / Our Freedom: Seven Invocations
Heatera Esmeralda sopranui ir styginių trio / for soprano and string trio
Simfoninės muzikos koncertas kompozitoriaus Felikso Bajoro 80-mečiui
FELIKSAS BAJORAS „Exodus II“ orkestrui;
Koncertas smuikui ir orkestrui, I ir II dalys;
„Promise“ akordeonui ir orkestrui;
Oratorija „Varpo kėlimas“ solistams, chorui ir orkestrui (eilės Jono Strielkūno);
naujo kūrinio simfoniniam orkestrui premjera
Lietuvos nacionalinis simfoninis orkestras, dirigentas Robertas Šervenikas
Solistai: Rusnė Mataitytė (smuikas), Raimondas Sviackevičius (akordeonas), Asta Krikščiūnaitė (sopranas), Nora Petročenko (mecosopranas), Tomas Pavilionis (tenoras), Tdas Girininkas (bosas)
Dalyvauja choras Aidija ir Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos choras.
Programa :
VYTAUTAS BARKAUSKAS
Simfonija Nr. 7, op. 132 (premjera; dedikuota LNSO 70-mečio jubiliejui);
„Trys aspektai“ simfoniniam orkestrui, op. 17;
Operos „Legenda apie meilę“, op. 39, IV paveikslo koncertinis atlikimasLIETUVOS NACIONALINIS SIMFONINIS ORKESTRAS. Dirigentas ROBERTAS ŠERVENIKAS
Solistai: INESA LINABURGYTĖ (Valdovė, dramatinis sopranas), ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (Valdovės sesuo, lyrinis sopranas), LIUDAS MIKALAUSKAS (Viziris, bosas), FAUSTA SAVICKAITĖ (Auklė, mecosopranas), ALGIRDAS BAGDONAVIČIUS (Ferhadas, dramatinis tenoras)
Dalyvauja Valstybinis choras VILNIUS (meno vadovas ir vyr. dirigentas Povilas Gylys) ir RENATA MARCINKUTĖ (vargonai).
R.Schumann - 1810-1856
Widmung (eilės F.Rückert) op.25, Nr.1.
Die Blume der Ergebung (eilės F.Rückert) op.83, Nr.2
Röselein, Röselein! („Wielfried von der Neun“) op.89, Nr.6
Heiss’ mich nicht reden (eilės J.W.von Goethe) op.98 a., Nr.5Sechs Gedichte und Requiem op. 90 (1850)
Lied eines Schmiedes Nr.1 (Nikolaus Lenau)
Meine Rose Nr.2 (Nikolaus Lenau)
Kommen und Scheiden Nr.3 (Nikolaus Lenau)
Die Sennin Nr.4 (Nikolaus Lenau)
Einsamkeit Nr.5 (Nikolaus Lenau)
Der schwere Abend Nr.6 (Nikolaus Lenau)
Requiem Nr. 7 (Latin text – vertimas anonimo)G.Verdi – 1813-1901
Deh, pitoso, oh, addolorata…(Versi di J.W. Goethe dal “Faust”)
( eilės L. Balestra)
L’Ésule (eilės T. Solera)
In solitaria stanza (eilės J.Vittorelli)
Il povertto (eilės S.M. Maggioni)
Il tramonto (eilės A. Maffei)
Non t’accostare all’urna (J eilės. Vittorelli)
La zingara (eilės A. Maggioni)
Brindisi (eilės A. Maffei)
Stornello (eilės anonimo)ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas)
AUDRONĖ KISIELIŪTĖ (fortepijonas)
GUILLAUME LEKEU
Noktiurnas sopranui, styginių kvartetui ir fortepijonuiMAURICE RAVEL
„Liaudies dainos“ („Chants populaires“) balsui ir fortepijonui;
„Trys S. Mallarmé poemos“ („Trois poèmes de Stéphane Mallarmé“) balsui, fortepijonui, styginių kvartetui, dviem fleitoms ir dviem klarnetamsGIUSEPPE VERDI
Dainos sopranui ir fortepijonuiOTTORINO RESPIGHI
Dainos balsui ir fortepijonui
ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas)
AUDRONĖ KISIELIŪTĖ (fortepijonas)
ČIURLIONIO KVARTETAS
VALENTINAS GELGOTAS, GIEDRIUS GELGOTAS (fleitos)
ANTANAS TALOČKA, VYTAUTAS GIEDRAITIS (klarnetai)
Lietuvos nacionalinio simfoninio orkestro
ir Lietuvos nacionalinės filharmonijos
70-ojo koncertų sezono pradžia
FELIX MENDELSSOHN-BARTHOLDY
Koncertas smuikui ir orkestrui e-moll, op. 64LUDWIG VAN BEETHOVEN
Simfonija Nr. 9, d-moll, op. 125LIETUVOS NACIONALINIS SIMFONINIS ORKESTRAS
Meno vadovas ir vyriausiasis dirigentas Juozas Domarkas
KAUNO VALSTYBINIS CHORAS
Meno vadovas ir vyriausiasis dirigentas Petras Bingelis
Solistai:
SERGEJ KRYLOV (smuikas, Italija)
ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas)
RITA NOVIKAITĖ (mecosopranas)
KĘSTUTIS ALČAUSKIS (tenoras)
LIUDAS NORVAIŠAS (bosas)
Dirigentas JUOZAS DOMARKAS
Programa :
Pažaislio vienuolynas
Festivalio pabaigos koncertas
Ludwig van Beethoven (1770–1827)
Simfonija Nr. 9, d-moll, op. 125;
Fantazija fortepijonui, chorui ir orkestrui
LIETUVOS NACIONALINIS SIMFONINIS ORKESTRAS
(meno vadovas ir vyr. dirigentas Juozas Domarkas)
KAUNO VALSTYBINIS CHORAS
(meno vadovas ir vyr. dirigentas Petras Bingelis)
Solistai: MŪZA RUBACKYTĖ (fortepijonas), ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas),
RITA NOVIKAITĖ (mecosopranas), MERŪNAS VITULSKIS (tenoras),
LIUDAS MIKALAUSKAS (bosas)
Dirigentas JUOZAS DOMARKAS
Plungė, Žemaičių dailės muziejus
Ludwig van Beethoven (1770–1827)
Simfonija Nr. 9, d-moll, op. 125
LIETUVOS NACIONALINIS SIMFONINIS ORKESTRAS
(meno vadovas ir vyr. dirigentas Juozas Domarkas)
KAUNO VALSTYBINIS CHORAS
(meno vadovas ir vyr. dirigentas Petras Bingelis)
Solistai: ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas), RITA NOVIKAITĖ (mecosopranas),
MERŪNAS VITULSKIS (tenoras), LIUDAS MIKALAUSKAS (bosas).
Dirigentas JUOZAS DOMARKAS
LIETUVOS KAMERINIO ORKESTRO koncertų ciklas
NAKTIES SERENADOS
ANTONIO VIVALDI
Koncertas styginiams ir basso continuo C-dur, RV 114;
Tenoro arija „Domine Deus“ iš „Gloria“, RV 589 (transkripcija sopranui);
Irenos arija „Sposa son disprezzata“ iš operos „Bajazet“ II v., RV 703;
JOHANN SEBASTIAN BACH
Arija „Vergnügte Ruh, beliebte Seelenlust“ iš Kantatos Nr. 170 „Vergnügte Ruh, beliebte Seelenlust“, BWV 170;
arija iš Kantatos Nr. 197 „Gott ist unsre Zuversicht“, BWV 197;
ISAAC ALBÉNIZ
„Asturias“ („Legenda“) iš „Ispaniškosios siuitos“ fortepijonui, op. 47 (aranž. styginių orkestrui);
GEORGES BIZET
Daina „Įsimylėjusios arabės atsisveikinimas“ („Adieux de l'hôtesse arabe“) (žodž. Victoro Hugo);
„Atverk savo širdį“ („Ouvre ton cœur“) (žodž. Louis Delâtre'o);
HEITOR VILLA-LOBOS
Arija (Kantilena) iš „Braziliškosios bachianos“ Nr. 5 sopranui ir 8 violončelėms (aranž. sopranui ir styginių orkestrui); JOSÉ MARÍA CANO
„Mėnulio sūnus“ („Hijo de la luna“);
LEO DÉLIBES
„Gėlių duetas“ (Lakmės ir Malikos duetas „Viens, Mallika, les lianes en fleurs“) iš operos „Lakmė“, I v.;
JACQUES OFFENBACH
Barkarolė (duetas) „Belle nuit, ô nuit d'amour“ iš operos „Hofmano istorijos“, II v.
Atlikėjai:
LIETUVOS KAMERINIS ORKESTRAS
(meno vadovas ir dirigentas SERGEJ KRYLOV)
Solistės: ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas), IEVA PRUDNIKOVAITĖ (mecosopranas) Dirigentas MODESTAS PITRĖNAS
Programa :
LUDWIG VAN BEETHOVEN
Uvertiūra „Koriolanas“, op. 62LUDWIG VAN BEETHOVEN
Koncertas fortepijonui ir orkestrui Nr. 2, B-dur, op. 19Pertrauka
RICHARD STRAUSS
„Keturios paskutinės dainos“ sopranui ir orkestruiRICHARD WAGNER
Operos „Tanhoizeris“ uvertiūra
LIETUVOS NACIONALINIS SIMFONINIS ORKESTRAS
Solistai:
GABRIELIUS ALEKNA (fortepijonas, JAV)
ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas)
Dirigentas JUOZAS DOMARKAS
LUDWIG VAN BEETHOVEN
12 variacijų styginių kvartetui Händelio oratorijos „Judas Makabėjus“ temaJOHANNES BRAHMS
Styginių kvartetas Nr. 1, c-moll, op. 51
J. BRAHMSO ir L. van BEETHOVENO dainos sopranui ir styginių kvartetui
ČIURLIONIO KVARTETAS, ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas)
Pasaulinei baltosios lazdelės dienai
JOHANN SEBASTIAN BACH – Mišios h-moll, BWV 232
LIETUVOS KAMERINIS ORKESTRAS
Meno vadovas Sergej Krylov
CHORAS VILNIUS
Meno vadovas ir dirigentas Povilas Gylys
COLLEGIUM CANTORUM (Švedija)
Meno vadovas ir dirigentas Olle Johansson
COLLEGIUM MUSICUM (Lenkija)
Meno vadovas ir dirigentas Janusz Wiliński
Solistai:
ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas)
ANTRA BIGAČA (mecosopranas, Latvija)
ALGIRDAS JANUTAS (tenoras)
STEIN SKJERVOLD (baritonas, Norvegija)
VLADAS BAGDONAS (bosas)
Dirigentas POVILAS GYLYS
EURORADIJO MUZIKOS SAVAITĖ
„Hommage à Vilnius“ (tiesioginė transliacija)
ONUTĖ NARBUTAITĖ
Oratorija „Centones meae urbi“ („Skiautinys mano miestui“)
LIETUVOS NACIONALINIS SIMFONINIS ORKESTRAS
Kamerinis choras AIDIJA
Vilniaus miesto savivaldybės choras JAUNA MUZIKA
Solistai:
ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas)
IGNAS MISIŪRA (bosas)
Dirigentas ROBERTAS ŠERVENIKAS
STASIO VAINIŪNO 100-mečiui
STASYS VAINIŪNAS (1909–1982)
Fortepijoninis kvintetas Nr. 2 (1966)
Pjesės fortepijonui
Fortepijoninis trio (1945)
Sonata smuikui ir fortepijonui, op. 38 (1971)
VALSTYBINIS VILNIAUS KVARTETAS
Fortepijoninis trio FORT VIO:
INGRIDA RUPAITĖ (smuikas)
POVILAS JACUNSKAS (violončelė)
INDRĖ BAIKŠTYTĖ (fortepijonas)
BIRUTĖ VAINIŪNAITĖ (fortepijonas)
ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas)
DALIA SURAUČIŪTĖ (smuikas)
EUGENIJUS ŽARSKUS (fortepijonas)
"Pasaulio sutvėrimas"
Skiriama kompozitoriaus J. Haydno metams paminėtiJ. Haydn
Oratorija "Pasaulio sutvėrimas" (The Creation)
Dalyvauja choras Jauna muzika, Šv. Kristoforo orkestras ir solistai: Asta Kriščiūnaitė (sopranas), Mindaugas Zimkus (tenoras), Ignas Misiūra (bosas-baritonas).
Dirigentas: Donatas Katkus
Vėlinėms
JOSEPH HAYDN
Simfonija Nr. 49, f-moll, „La Passione“NICCOLÒ JOMMELLI
Requiem
LIETUVOS KAMERINIS ORKESTRAS, choras VILNIUS. Solistai: ASTA KRIKŠČIŪNAITĖ (sopranas), IEVA PRUDNIKOVAITĖ (mecosopranas), ALGIRDAS JANUTAS (tenoras), VLADAS BAGDONAS (bosas). Dirigentas POVILAS GYLYS
Alfred Schnittke „Sutartinės“
Antonio Vivaldi Koncertas d-moll, „Madrigalesco“, RV 129
Edvard Grieg „Dvi elegiškos melodijos“, op. 34 („Širdies skausmas“ ir „Paskutinis pavasaris“)
Algirdas Martinaitis „Agnus Dei“ mecosopranui, chorui ir orkestrui
Wolfgang Amadeus Mozart „Ave verum corpus“, KV 618
Franz Schubert Mišios G-dur, D167
Asta Krikščiūnaitė (sopranas), Ieva Prudnikovaitė (mecosopranas), Rafailas Karpis (tenoras), Ignas Misiūra (bosas-baritonas), Robertas Šervenikas (dirigentas), Šiaulių valstybinis kamerinis choras POLIFONIJA, Lietuvos kamerinis orkestras
Programa „Muzikinis dipolis“:
OTTORINO RESPIGHI „Aušra“
EARL KIM Septynių dainų ciklas „Kur snaudžia liūdesys“
VIDMANTAS BARTULIS „Ofelijos daina“
HECTOR BERLIOZ Baladė „Ofelijos mirtis“
Asta Krikščiūnaitė (sopranas), Čiurlionio kvartetas, Kauno styginių kvartetas, Audronė Kisieliūtė (fortepijonas), Joana Daunytė (arfa)
Franz Jozeph Haydn
„The Creation“
Kauno miesto simfoninis orkestras
Kauno choras
Dirigentas – Petras Bingelis
Solistai: Asta Krikščiūnaitė (sopranas), Mindaugas Zimkus (tenoras), Ignas Misiūra (bosas)
C.Saint-Saens Neregimoji fleita
H.Berlioz Ofelijos mirtis
Zaidė
Ph.Gaubert Fantazija
M.Ravel Užburta fleita
Habanera
Vokalinis viklas „Penkios graikų liaudies melodijos“
J.Ibert Dvi strėlės, nukreiptos į dangų
Poilsis
F.Poulenc Monparnasas
Viešbutis
Raudos
Smuikas
Meilės keliai
C.Saint-Saens Bolero
Valentinas Gelgotas (fleita), Audronė Kisieliūtė (fortepijonas)
1. W. A. Mozart Uvertiūra iš operos Figaro vedybos
2. W. A. Mozart Figaro arija
3. W. A. Mozart Otavio arija iš operos Don Žuanas
4. W. A. Mozart Cerlinos arija iš operos Don Žuanas
5. W. A. Mozart Cerlinos ir Don Žuano duetas
6. G. Rossini Uvertiūra iš operos Sevilijos kirpėjas
7. G. Donizetti Nemorino romansas
8. G. Donizetti Liučijos ir Enriko duetas
9. G. Rossini Figaro kavatina
2
1 G. Bizet Intermedia iš operos “Karmen”
2 G. Bizet Toreodoro kupletas
3 L. Delibes Les Filles de Cadix
4 P. I. Čaikovskij Lenskio arija iš operos Eugenijus Oneginas
5 P. Mascagni Intermezzo Sinfonico iš operos Kaimo garbė
6 F. Cilea Lamento di Federico iš operos “L’Arlesiana”
7 G. Puccini O Mio Babbino Caro iš operos "Gianni Schicchi "
8 V. Klova Ūdrio daina iš operos "Pilėnai "
9 G. Jimenez Intermedio La Boda de Luis Alonso
10 Fr. Lehar Meine Lippen sie Kussen so heiss iš operos Judita
11 J. Shtrauss Barinkajaus kupletai iš operos Čigonų baronas
Solistai:
Asta Kriščiūnaitė (sopranas)
Virgilijus Noreika (tenoras)
Vytautas Juozapaitis (baritonas)Kamerinis ansamblis Intermezzo
1. A. Vivaldis Simfonija (Allegro, Andante, Allegro)
2. G. F. Hendelis Arija
3. G. Džiordanis Caro Mio Ben
4. G. F. Hendelis Sabos karalienės atvykimas
5. E. Grygas Zur Rosenzeit
6. C. Frankas Angelų duona
7. G. Bize Intermezzo iš operos „Karmen“
8. G. Verdis Ave Marija
9. S. Barberis Adagio
10. Fr. Šubertas Serenada
11. P. Leonkovalis Aušrinė
12. G. Milleris Mėnulio šviesos serenada
13. E. Garneris Ūkanota
14. A. Piacola Tango Adios Nonino
15. P. Maskcagni Intermezzo Ave maria
16. Fr. Leharas Duetas iš operetės “Linksmoji našlė”
Solistai:
Asta Krikščiūnaitė (sopranas)
Vytautas Juozapaitis (baritonas)
Kamerinis ansamblis Intermezzo
"The singer has a beautiful voice. She is very talented and sensitive. I think that these features will open the world's stages best for her."
"The Lithuanian sinder, Asta Krikščiūnaitė, charmed the audience at the Estonia Theatre in Puccini's "Sister Angelica". Her voice is equally impressive in both lyrical and dramatic pieces."
"The Lithuanian singer's voice has a wonderful timbre, and her singing technique is of the highest quality. Her voice was perfect to dischose Elisabeth's drama."
"Tą vakarą A.Krikščiūnaitė davė toną aukščiausio lygio muzikaliam solistų dainavimui. Gražaus tembro, visuose registruose lygiai skambantis solistės balsas, subtili frazuotė, santūri vaidyba trečiojo veiksmo arijoje pasiekė kulminaciją ir sulaukė audringų plojimų ir šūksnių "bravo"."
"Koncerto svarbą lėmė meniška, aukšto lygio interpretacija, skoninga, žaviai sukomponuota jo programa ir dainininkės bei pianistės ansamblio darna. Abi muzikės linkusios brandinti savo interpretacijas, nesiblaškyti polistilistiniuose verpetuose, todėl ir pati naujausia programa dvelkė supratimu, tikrumu, sąmoju, konceptualumu."
Dieną anksčiau įvykęs romantinės muzikos vakaras nekėlė jokių problemų muziką priimant ir ją deramu lygiu išgyvenant. Astos Krikščiūnaitės ir Audronės Kisieliūtės (soprano ir fortepijono) ansamblis atliko keturias itališkas F. Schuberto dainas ir visiškai kitokius Richardo Strausso kūrinius. Buvo pasiekta pasigėrėtina stiliaus ir emocinės interpretacijos darna. Gaivumas, spontaniškumas. Ir nė šešėlio isterikos, dažnokos atliekant milžiniško emocinio krūvio kūrinius (čia turiu omeny kai kurias R. Strausso dainas). Balso jėga, kuri bažnyčios akustikoje kitą dainininkę paverstų griaudėjančiu vulkanu, A. Krikščiūnaitei leido tokių spąstų nepaisyti. Viskas skambėjo natūraliai - taip, kaip privalo skambėti par excellence dramatinis balsas. Iš jo skliste sklido spindesys, skatinantis galvoti apie didžiuosius operos vaidmenis. Išrankaus vertintojo iš Vokietijos nuomonė: "...tai didi Wagnerio dainininkė".
Itin magiškai veikė nuoširdus, tarsi iš apnuogintos širdies skindantis dainininkės pasisakymo tikrumas: būtent jis pakerėjo. Kai šitaip viską tartum užmiršusi spinduliuojančiomis akimis Asta Krikščiūnaitė dainuoja, jos balse atsiranda ir suskamba nuostabūs obertonai, rūpestingai palaikomi juvelyriškai subalansuoto ir tikslaus nuolatinės partnerės Audronės Kisieliūtės fortepijono.
Šios dienos koncertas buvo tokio lygio, kokio aš seniai nebuvau girdėjęs. Jis man priminė žymiąsias kamerinio dainavimo atlikėjas Luis Marchall, I.K. Archipovą. <…> Koncertas įdomus ne tik labai subtiliai, be pigių efektų sudaryta programa, bet ir nuostabiu solistės Astos Krikščiūnaitės ir Audronės Kisieliūtės kūrybiniu ansambliu. Dainininkė Asta Krikščiūnaitė puikiai jaučiasi kamerinėje scenoje ir kiekvienas jos atliekamas kūrinys virsta maža poema. Atliekant kamerinę muziką atsiskleidžia pačios geriausios Astos Krikščiūnaitės interpretacinės savybės – subtilumas, jautrumas, muzikalumas ir vokalinė kultūra. Tai buvo aukšto lygio koncertas.
Pelnytai spontaniško publikos įvertinimo susilaukė A. Krikščiūnaitės ir I. Linaburgytės interpretacija, apgalvotai integravusi ne vien italų operinėje muzikoje sukauptą techninį pasirengimą, bet ir bažnytinės muzikos priedermei priklausančių atlikimo kultūros savybių visumą, kuri diktuoja atitinkamą prasminių žodžių artikuliaciją, atidžiai parenkamą dinaminį planą.
A. Krikščiūnaitės balso tembras, spalvingas ir skaidrus jos dainavimas atskleidė S. Vainiūno talentą išsitekti nedidelėje formoje (ypač J. Aisčio eilėmis parašytoje „Lakštingaloje“), raiškiai prabilti taikliomis intonacijomis.
Tokią įvairiaspalvę, prisodrintą gyvenimiška patirtimi, žmogiškais jausmais ir dvelkiančią prancūziška elegancija vokalinę kūrybą tą vakarą pateikė dainininkė A. Krikščiūnaitė su pianiste A. Kisieliūte. Romantiškajam mélodie atstovavo H. Berliozo, G. Bizet, G. Fauré, C. Debussy mažieji šedevrai, reikalaujantys ne tik sceninės, bet ir balso valdymo elegancijos, kalbos mokėjimo, preciziškos tarties, stiliaus bei konteksto išmanymo, pagaliau, apgalvotos repertuaro dramaturginės linijos. Atlikėjoms prireikė visų šių profesionalumo bruožų, kuriais, be abejonės, ir pasižymi įvairių stambių scenos projektų dalyvė A. Krikščiūnaitė ir pianistė A. Kisieliūtė, jau daugelį metų vedanti lied ir mélodie interpretacijos seminarus. Atlikėjoms prireikė net fizinės ištvermės, kad galėtų atlaikyti tądien tvyrojusį ypatingą karštį. Tikiu, kad ne vienas klausytojas, besivėdindamas koncerto programa, sudaryta profesionaliai ir atsakingai (su išsamiais aprašais bei išverstais į lietuvių kalbą dainų tekstais), pasidžiaugė ne tik retai girdimomis prancūzų dainomis, pamėgta dainininke, bet ir dar neišnykusiu reiškiniu – atlikėjų reiklumu sau ir pagarba klausytojui.
Kad šių dainų trauka pradėtų veikti, reikia adekvačios interpretacijos. A. Krikščiūnaitei ir J. Domarko diriguojamam orkestrui tai pavyko. A. Krikščiūnaitės sopranui pakluso ilgos vingiuotos melodinės linijos, kurias ji ne tik skoningai artikuliavo, bet ir išlaikė R. Strausso stiliui būdingą garso intensyvumą. Balso spalvos, spindinčios viršūnės su ausį glostančiais obertonais (tarsi nostalgiškas ilgas pasaulį aprėpiantis žvilgsnis), tikslus intonavimas, dinaminės bangos ir daug kitų dalykų, padiktuotų ne vien vokalinio meistriškumo, bet ir meninės nuojautos, verti pagyrimų. Tikiuosi, kad kruopščiai parengtas veikalas – orkestras grojo subtiliai kaip niekada – neišnyks iš dainininkės ir orkestro repertuaro. Ieškančiam santarvės su savimi ir su savąja būtimi gerokai pervargusiam šių laikų žmogui jos turėjo suteikti atgaivą.
"...Šios dienos koncertas buvo tokio lygio, kokio aš senai nebuvau girdėjęs. Jis man priminė žymiąsias kamerinio dainavimo atlikėjas Luis Marchall, I. Archipovą".
"…Estonijos teatro publika liko sužavėta lietuvaitės dainininkės Astos Krikščiūnaitės monovaidmeniu G. Puccini operoje „Sesuo Andželika”. Įspūdingos dainininkės balso atspalvių galimybės: nuo švelnios lyrikos iki gilaus dramatizmo".
Mare Pöldamäe, Estija
„…Tai puikų balsą turinti dainininkė, labai talentinga, jautri, muzikali, todėl manau, kad visos šios savybės jai atveria puikų kelią į pasaulinę sceną.“
„Tą vakarą Asta Krikščiūnaitė davė toną aukščiausio lygio muzikaliam solistų dainavimui. Gražaus tembro, visuose registruose lygiai skambantis solistės balsas, subtili frazuotė, santūri vaidyba trečiojo veiksmo Elizabetės arijoje pasiekė kulminaciją ir sulaukė audringų plojimų ir šūksnių „bravo“.
„...Richardo Strausso „Keturios paskutinės dainos“ – veikalas, kurio nelaisvėn sykį patekus, gali ir neišsivaduoti. Jo poveikis mažiausiai dvilypis. ‹...›. Kad šių dainų trauka pradėtų veikti, reikia adekvačios interpretacijos. A. Krikščiūnaitei ir J. Domarko diriguojamam orkestrui tai pavyko. A. Krikščiūnaitės sopranui pakluso ilgos vingiuotos melodinės linijos, kurias ji ne tik skoningai artikuliavo, bet ir išlaikė R. Strausso stiliui būdingą garso intensyvumą. Balso spalvos, spindinčios viršūnės su ausį glostančiais obertonais (tarsi nostalgiškas ilgas pasaulį aprėpiantis žvilgsnis), tikslus intonavimas, dinaminės bangos ir daug kitų dalykų, padiktuotų ne vien vokalinio meistriškumo, bet ir meninės nuojautos, verti pagyrimų. Tikiuosi, kad kruopščiai parengtas veikalas – orkestras grojo subtiliai kaip niekada – neišnyks iš dainininkės ir orkestro repertuaro. Ieškančiam santarvės su savimi ir su savąja būtimi gerokai pervargusiam šių laikų žmogui jos turėjo suteikti atgaivą“.
„..dainininkė, kurią pažįstame daugelį metų, vėl nustebino apmąstyta programa, skoniu, iki smulkmenėlių ištobulintu dainavimu, ypatinga asmenybės šiluma, žavesiu, tikrumu.. Ši sąžininga menininkė niekada neieškojo lengvo populiarumo, trumpalaikio žybtelejimo, reklaminio triukšmo.. ...Po šio koncerto galime sakyti, jog ne tik atskiri kūriniai, bet ir visas koncertas gali tapti ištisa poema, kurios klausymas teikia visapusišką pasigerėjimą...“